| 
		[MK3] Przygasanie kontrolek,nie kręci rozrusznik | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 daniel89_lb  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Imię: Długi 
                  Wiek: 36  Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 43 Skąd: LUBLIN 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2012,  11:22   [MK3] Przygasanie kontrolek,nie kręci rozrusznik
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam wszystkich w nowym roku    
 
Problem mam taki ,że zmieniłem skrzynie i po zamontowaniu całej elektryki którą odłączyłem po przekręceniu kluczyka rozrusznik pykną(nie zakręcił)i przygasły kontrolki i jest tak cały czas nie kręci kontrolki albo świecą normalnie albo słabo.A i pompa paliwa chodzi jakby cały czas się włączała.Co mogłem skopać      Pomylenie czujników czy coś przy rozruszniku    | 
             
						
				_________________ MK3 1.8 ZETEC | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rebel  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Rafał 
                  Wiek: 35  Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2012,  11:41   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               To pytanie może wydać się niedorzeczne, ale musimy to wykluczyć. Akumulator naładowany?
 
 
 	  | daniel89_lb napisał/a: | 	 		  | A i pompa paliwa chodzi jakby cały czas się włączała. | 	  
 
Rozwiń myśl... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 daniel89_lb  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Imię: Długi 
                  Wiek: 36  Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 43 Skąd: LUBLIN 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2012,  13:54   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Rebel napisał/a: | 	 		  To pytanie może wydać się niedorzeczne, ale musimy to wykluczyć. Akumulator naładowany?
 
 
 	  | daniel89_lb napisał/a: | 	 		  | A i pompa paliwa chodzi jakby cały czas się włączała. | 	  
 
Rozwiń myśl... | 	  
 
 
Akumulator naładowany.
 
 
Pompa chodzi tak jak przekręcasz kluczyk na zapłon i pompa na chwile robi buuuu     i przestaje a u mnie cały czas robi buuuu i nie przestaje | 
             
						
				_________________ MK3 1.8 ZETEC | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2012,  14:23   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Rozłącz wszystko raz jeszcze, wyczyść miejsca kontaktów i podłącz ponownie,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2012,  14:28   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               daniel89_lb, jak pod maską takie kostki na odwrót podłączyłem, to pompa mi chodziła cały czas po włączeniu zapłonu:
 
 
 
 
 
Do tego rozrusznik nie byl w stanie po tym manewrze przekręcić silnika nawet nastepnego ranka. Musialem wrzucic 5ty bieg i przepchac auto kawałek, dopiero potem dało się odpalić.
 
 
Tylko nie wiem, jak sprawdzić, czy jest to dobrze podłączone bez zamiany wtyczek i nie znam konsekwencji. U mnie nic się na szczęscie nie stało, ale nie wiem, czy to nie był przypadkiem fart. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2012,  14:33   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Widać że ta kostka jest kodowana nie da się odwrotnie podłączyć, chyba że 2 2 takie same i miejscami zamieniłeś,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2012,  14:35   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | JoeMix, tam są chyba 3 owalne, z czego jedna u mnie jest niepodłączona, a pozostale dwie są zamienne. Myslalem jeszcze, ze moze ukruszony plastik jest i dlatego pasuje, ale wyglądało ok. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 daniel89_lb  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Imię: Długi 
                  Wiek: 36  Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 43 Skąd: LUBLIN 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2012,  17:52   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Już kręci.Trzeba było wszystko od nowa podpiąć bo coś gdzieś nie łączyło      można zamknąć | 
             
						
				_________________ MK3 1.8 ZETEC | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dżolero  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sty 2012,  18:00   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | masa słaba | 
             
						
				_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps  jest Probe II se 2.0 16v 136ps    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |