Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: sonda lambda

[MK3] podgrzewanie sondy
Autor Wiadomość
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 5 Gru 2011, 12:20   

tadekw7 napisał/a:
a moze macie gdzieś wartości rezystorowe tych czujników? czyli tego od wlotu powietrza i od płynu chłodzącego co idzie do komputera?


http://oldfuelinjection.com/?p=28
http://oldfuelinjection.com/?p=29
 
 
 
tadekw7 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 60
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 10
Skąd: krosno
Wysłany: 5 Gru 2011, 23:22   

Rebel, dzięki na pewno sie przyda
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Gru 2011, 21:38   

Widzę, że leci gruba dyskusja :)
Sonda grzeje cały czas
Opór grzałki to kilka omów, zazwyczaj poniżej 5 ohm
Masz sondę 0-1V (prawidłowa praca w zakresie 0,2-0,8V)
Sonda zasilana jest przez 10A bezpiecznik z głównego przekaźnika w skrzynce, z tego samego co EDIS, VSS i wtrysk.
Urzywając programu od LPG(np stag) możesz podglądać wykres z sondy oraz proponować system emulacji.
Sonda powinna poprawnie pracować po ok 2-3 minutach.
Im jest bardziej rozgrzana tym mniejsza bezwładność.
Miernikiem sprawdzisz jedynie czy sonda ma dobrą grzałkę i czy nie jest zawieszona.
Oscyloskop pozwala jedynie sprawdzić jej pełen stan.
Nowsze samochody z EURO4 maja sterowanie grzałki po przez PWM.
 
 
 
tadekw7 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 60
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 10
Skąd: krosno
Wysłany: 9 Gru 2011, 17:21   

witam
dziękujediodalodz, za odpowiedz i żałuje ze tydzień temu nie było cie na forum bys mi od razu pomugł a tak to musiałem dochodzić sam do tego i dokładnie tak jak opisałeś jest bezpiecznik za przekaźnikiem głównym
co do grzałki to miałem zimny lót na konektorze i to mnie strasznie zmyliło w diagnozie tej sondy
miałem również zaśniedziałe styki na złączu czujnika cieczy od kopa i teraz jest o wiele lepiej choc mam jeszcze problem z gazem , nie trzyma mi na wolnych obrotachjak jak sie wyłaczy sanie gazu czyli zacznie pracowac na sondzie ale dziwne jest to ze to sie dzieje wyrywczo raz na kilka zdjec nogi z gazu
podejzewam ze styk na silniku krokowym przepustnicy moze być zabrudzony i chyba od tego zacznę
jezeli są jakieś inne sugestie to bardzo prosze zaznaczam ze membrana parownika jest nowa czyli stwardnienie odpada a była twarda jak blacha z puszki piwa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.