Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 21:20
[MK2] Ciężko wchodzi góra biegów
Autor Wiadomość
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 6 Sie 2011, 02:22   

gdzie takie coś dostane ?
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Sie 2011, 07:07   

:| W sklepie (motoryzacyjnym) pytałeś?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 6 Sie 2011, 15:40   

Jeśli pasuje od Mk3 to najlepiej dorwać od kosiarki Mk3.5, ja takie cos zalozylem i jest duuzo lepiej niż na oryginalnym gdzie krzyżak miał luzy na 2cm.
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 6 Sie 2011, 23:28   

dzisiaj już calkiem padło po 150 km w dwie strony dojechałem do domu i chciałem zatankować i na stacji szlag trafił wbita niby trójka a wskakuje wsteczny i na dodatek sie do zakleszczyło :9: nie ma bata tego wybić musiałbym na wstacznym do domu wracać w poniedziałek musze go scholować do domu ;-( Mam nadzieje ze to nic ze skrzynią
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 7 Sie 2011, 07:26   

Jeśli ustawiałeś wybierak i dobrze to zrobiłeś to zostaje tylko skrzynia,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 7 Sie 2011, 23:25   

JoeMix napisał/a:
Jeśli ustawiałeś wybierak i dobrze to zrobiłeś to zostaje tylko skrzynia,,,

właśnie jeszcze nic nie ustawiałem jutro holuje do kumpla i kombinujemy , pozdro
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 8 Sie 2011, 22:16   

wodzik nie kręci sie w prawo ani w lewo, tylko przód/tył . Czyli już po skrzyni? Mam namiar na skrzynię piątkę na zamiane z escorta 1,4 ghia z 1989 roku razem z półosiami wszystko styknie jak coś? Jest gdzies na forum jakiś poradnik odnoścnie sciągnięcia skrzyni czy założyc nowy temat?
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 29 Sie 2011, 22:32   

skrzynia wymieniona wszystko chodzi tak jak ma chodzić , robota zakonczona po 3 długich wieczorach , skezynia z escorta ma dłuższe przełożenia niz ta co była . Przy wyjmowaniu rozrusznika dla wygody wyciągłem przór wydechu i uwaliła sie jedna śruba przy kolektorze , da to rady zrobić czy lepiej kupic jakis inny?
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Sie 2011, 23:19   

oski981 napisał/a:
Przy wyjmowaniu rozrusznika dla wygody wyciągłem przór wydechu i uwaliła sie jedna śruba przy kolektorze , da to rady zrobić czy lepiej kupic jakis inny?
Rozwierć ją, nie patrz na gwint, jak będziesz miał dziurę na wylot daj śrubę z nakrętką normalną,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 30 Sie 2011, 22:49   

spoko a gdzie mozna takie coś zanieść do rozwiercenia do jakiegos warsztatu? nie chce mi sie bawic w to samemu a od razu rozwierciłbym obydwa albo znajde kolektor inny od escortów nowszych z silnikiem na wtrysku bedzie pasował czy lepiej bawic sie w to rozwietywanie?
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
Ostatnio zmieniony przez oski981 30 Sie 2011, 23:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 30 Sie 2011, 23:05   

oski981 napisał/a:
spoko a gdzie mozna takie coś zanieść do rozwiercenia do jakiegos warsztatu? nie chce mi sie bawic w to samemu a od razu rozwierciłbym wszystkie albo znajde kolektor inny od escortów nowszych z silnikiem na wtrysku bedzie pasował czy lepiej bawic sie w to rozwietywanie?


aha i jeszcze jedna sprawa albo mi sie wydaje albo licznik teraz przekłamuje o jakies 10-15 km/h jadąc np 100 pokazuje 115 , czy to możliwe ze np skrzynia z escorta była przystosowana do kół 14"?

i jeszcze jedno po pprzegazówie albo przy jedzie powyzej 3,5 tys i odjeciu gazu strzela z wydechu czasem nawet ogien idzie :hihihi: co zle złożyłem , świece chyba dobrze podłączone bo kable mają taką długość ze innaczej sie nie da , chyba ze to przez tą urwaną jedną śróbę przy kolektorze bo fakt chodzi dużo głośniej.
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 31 Sie 2011, 11:42   

Co do rozwiercenia, to każdy ślusarz Ci to zrobi,,, ja rozwiercałem sam,,, normalnie wiertarką od góry (tyle że to było mk1), po tym zabiegu już rozwiercałem każdy przy który grzebałem, to wykręceniu śrub, likwidowałem kwint, i kładłem nowe śruby, podkładki, nakrętki,,,

Co do skrzyni to spróbuj przełożyć ślimaka (chyba się da, nie wiem)

Strzelanko, sprawdź zapłon i siłownik podciśnieniowy,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2 Wrz 2011, 01:29   

JoeMix napisał/a:
Co do rozwiercenia, to każdy ślusarz Ci to zrobi,,, ja rozwiercałem sam,,, normalnie wiertarką od góry (tyle że to było mk1), po tym zabiegu już rozwiercałem każdy przy który grzebałem, to wykręceniu śrub, likwidowałem kwint, i kładłem nowe śruby, podkładki, nakrętki,,,

Co do skrzyni to spróbuj przełożyć ślimaka (chyba się da, nie wiem)

Strzelanko, sprawdź zapłon i siłownik podciśnieniowy,,,


a możliwe ze przyczyną strzelania jest łapanie spalin do dolotu? Jest na forum jakiś faq odnośnie ustawiania zapłonu czy lepiej gdzies pojechać do jakiegoś mechanika starej daty i za grosz ustawi?

aha tak z innej beczczki mam do dorwania escorta mk5 z benzyynką 1,6 cvh za 500 z opłatani do konca wrzesnia , wizualnie silnik jest identyczny -okrągły filtr powietrza) czy to gażnik? a jak nie ma pewnosci to jak sprawdzić , autko zgnite ale elektryke bym sobie do eskota przełozył a silniczek do fiesty i puscił na złom
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Wrz 2011, 07:45   

oski981 napisał/a:
a możliwe ze przyczyną strzelania jest łapanie spalin do dolotu?
Raczej nie,,, jak strzela w wydech to albo jest uchylony zawór któryś i zapłon w komorze przechodzą do wydechu, albo gdzieś nie ma dobrego spalanie i resztki nieprzepalone się spalają,,,
oski981 napisał/a:
Jest na forum jakiś faq odnośnie ustawiania zapłonu czy lepiej gdzies pojechać do jakiegoś mechanika starej daty i za grosz ustawi?
Ja robię u starego elektryka za 10 zeta,,, pamiętaj tylko że do ustawiania zapłonu na warotść książkowa na pracującym silniku trzeba odłączyć podciśnienie z aparatu a wężyk zatkać by silnik nie ciągnął powietrza.
oski981 napisał/a:
wizualnie silnik jest identyczny -okrągły filtr powietrza) czy to gażnik?
Otwórz puszkę filtra u siebie i popatrz w dziurę ti tak samo zrób tam,,, albo daj foto tamtego silnika,,,
oski981 napisał/a:
silniczek do fiesty
1,4 i 1,6 to to samo więc żadnych modów nie trzeba,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Zielona Góra 2006
Informacje i pytania
Szopica Zielona Góra 2006 35 28 Kwi 2006, 08:12
WooYownik
Brak nowych postów Ogłoszenie: Zielona Góra - Fotki i filmy
Pamiątkowe DVD ze zlotu
WooYownik Zielona Góra 2006 96 20 Sie 2006, 13:29
PumaRST
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - skrzynie biegów, przełożenia
Marcin Tuning mechaniczny 74 22 Lis 2018, 09:32
lukaszceglarski
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.