| [MK3] Podłączenie radia | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | brewa7   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Aleksander
 Wiek: 36
 Dołączył: 25 Kwi 2011
 Posty: 465
 Skąd: ŁDZ
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Kwi 2011,  18:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | idąc od wiązki samochodu masz 2 kostki 8 pinów w rzędzie są to oryginalne wtyczki radio forda. (głośniki żółto białe) i zasilanie czerwony i żółty masa czarna i ostatni od podświetlenia radia) brązowa wtyczka z 8 pinami to są przewody głośnikowe. (od szarego po zielone)
 http://img97.imageshack.us/i/img3040jk.jpg/
 ta kostka wygląda mi na ori z radia sony bądź panasonic starszej produkcji
 puszeczka z żółtym przewodem to niby tłumik zakłóceń
 http://img864.imageshack.us/i/img3049v.jpg/
 to z kolei jest uniwersalne złącze większość radii ma takie kostki wystarczy ze podepniesz nowe radio + antenę i będzie grało
 |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez luki 25 Kwi 2011,  18:51, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | qwerty67   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: CL
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 34
 Dołączył: 08 Lut 2010
 Posty: 282
 Skąd: Słubice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Kwi 2011,  18:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Teraz praktycznie wszystkie radia mają takie złączki www.imageshack.us tzn pasujące do tych, jak masz radio to ono zapewne ma takie złączki a jeśli masz zamiar kupić to ona na pewno bedzie miało takie. Chyba że kupisz fordowskie to bedziesz musiał wywalić wszystko aż do tych brązowych. A jak nie to zostaw tylko te czarne co w linku, wtedy Plug and play   |  
				| _________________ Była wiśniowa 1,1
   
 Jest: Toledo 1L 1,8 90 PS
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez qwerty67 7 Maj 2011,  09:52, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | brewa7   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Aleksander
 Wiek: 36
 Dołączył: 25 Kwi 2011
 Posty: 465
 Skąd: ŁDZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Kwi 2011,  19:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | a nie wiecie może jakiej mocy są fabryczne głośniki forda bo nie wiem jaką moc wyjsciową dać na radyjko bo jak dam za mocne radio i za mocno podgłoszę to zjaram głosy |  
				| _________________ Była: MK3
 Jest: P206
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Arek103   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: C
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Arkadiusz
 Wiek: 35
 Dołączył: 17 Lut 2009
 Posty: 52
 Skąd: Szczecinek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Kwi 2011,  19:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja mam fabryczne z tyłu a radio mam 4x50w a więc obecnie to jest standard to 4x50w albo 4x45w tak więc bez obaw podłącz i będzie grać   |  
				| _________________ Św. Krzysztof jeździ z nami tylko do prędkości 120 km/h, po czym swoje miejsce odstępuje św. Piotrowi.
 ----------------------------------------------------------
 Moja Fieścina
   http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=37539
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | brewa7   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Aleksander
 Wiek: 36
 Dołączył: 25 Kwi 2011
 Posty: 465
 Skąd: ŁDZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Kwi 2011,  19:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | danke chłopaki   |  
				| _________________ Była: MK3
 Jest: P206
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | qwerty67   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: CL
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 34
 Dołączył: 08 Lut 2010
 Posty: 282
 Skąd: Słubice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Kwi 2011,  19:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | brewa7, jeśli masz słuch, nie mówię o słuchu muzyka tylko zwykłego odbiorcy muzyki, to zanim poziom mocy będzie taki aby uszkodzić głośniki to usłyszysz, że to już nie gra tylko charczy. |  
				| _________________ Była wiśniowa 1,1
   
 Jest: Toledo 1L 1,8 90 PS
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mihor   
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1i/50KM
 Dołączył: 30 Kwi 2009
 Posty: 65
 Skąd: włocławek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Kwi 2011,  21:05 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | brewa7 napisał/a: |  	  | a nie wiecie może jakiej mocy są fabryczne głośniki forda bo nie wiem jaką moc wyjsciową dać na radyjko bo jak dam za mocne radio i za mocno podgłoszę to zjaram głosy | 
 zerknij na mój temat. Tam masz zdjęcia glośnikow przednich.
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=55557
 Mają śrubki po trapezie, moc 20W, impenancję 4 omy.
 |  
				| _________________ Budzi się we mnie zwierz.
 Obawiam się jednak że to... leniwiec.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | brewa7   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Aleksander
 Wiek: 36
 Dołączył: 25 Kwi 2011
 Posty: 465
 Skąd: ŁDZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2011,  15:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Więc panowie podłączenie radia w mojej FoFi to nie będzie taka prosta sprawa. Mam do Was pytanie. jak wyjąć piny wraz z przewodami z ryginalnej końcówki forda?? Bo moje auto przeżyło akcję jakiegoś niedorozwiniętego, domorosłego elektryka i jak dziś ptzanalizowalem sytuację to połowę elektryki muszę zrobić jeszcze raz. Podłączenia głowów są ok, bo bez kombinacji natomiast zasilanie jest do ponownego zrobienia. Takwięc przyponinam pytanie: jak wyjąć piny wraz z przewodami z ryginalnej końcówki forda?
 |  
				| _________________ Była: MK3
 Jest: P206
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | inno   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 34
 Dołączył: 21 Wrz 2010
 Posty: 621
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2011,  15:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | najlepiej to podjedź na szrot i wytnij z kablami chociaż po 5-10cm końcówkę fordowską z jakiejś fiesty, escorta, oriona, sierry czy czego kolwiek podobnego z tamtego okresu. Potem przylutuj na nowo do swoich kabli, które utniesz zaraz przy kostce, żeby były dłuższe. |  
				| _________________ 09.2010-12.2011 MK3 Magic
 01.2012-10.2012 Civic EG3
 11.2012-03.2015 MK4 Plum
 02.2015-... Almera N16 Lift
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | brewa7   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Aleksander
 Wiek: 36
 Dołączył: 25 Kwi 2011
 Posty: 465
 Skąd: ŁDZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Maj 2011,  15:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | no ok ale czy czy to będzie pasowało? 
 [ Dodano: Pią Maj 06, 2011 16:48 ]
 A jeszcze pytanie da się gdzieś kupić te przejścia zasilania ford na iso?? bo dukam w necie i jakoś niebardzo mi to idzie...
 |  
				| _________________ Była: MK3
 Jest: P206
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Arek103   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: C
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Arkadiusz
 Wiek: 35
 Dołączył: 17 Lut 2009
 Posty: 52
 Skąd: Szczecinek
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | inno   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 34
 Dołączył: 21 Wrz 2010
 Posty: 621
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Maj 2011,  14:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | ewentualnie możesz kupić same końcówki iso i polutować do tych kabli co idą normalnie do złączki forda tak jak ja mam u siebie. iso na sztywno, bez żadnych przejściówek i innych dupereli tego typu. tylko wtedy musisz wiedzieć dokładnie, który kabel nowej kostki przylutować do instalacji w samochodzie. kolory raczej napewno nie będą się zgadzać. |  
				| _________________ 09.2010-12.2011 MK3 Magic
 01.2012-10.2012 Civic EG3
 11.2012-03.2015 MK4 Plum
 02.2015-... Almera N16 Lift
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | brewa7   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Aleksander
 Wiek: 36
 Dołączył: 25 Kwi 2011
 Posty: 465
 Skąd: ŁDZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Maj 2011,  15:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | No łaśnie chcę tego uniknąć bo takto będę miał oryginalne kostki i nie będę musiał się zastanawiać czy dobrze to zlutowałem, a tak to wsadzę przejścia i kit i będę pewny że jest dobrze.  Jutro pojadę może na giędę to poszukam, może uda mi się coś kupić. 
 [ Dodano: Nie Maj 08, 2011 01:51 ]
 A jeszcze chciałem zapytać czy wiecie co znaczy określenie na radiach:
 4x50W itd. Dla mnie to brzmi tak jakby radio wysyłało w szczytowym momencie prad o mocy 50W na jeden glośnik. A widziałem jeszcze wg innego źródła, że to znaczy że radio może wysyłać w szczytowym momencie prąd o mocy 50W łącznie na 4 głośniki podłączone równolegle do tego radia. Czyli nie 50W na jeden kanał, tylko na 4 kanały łączni o mocy 50W. Więc które to jest prawda bo już nie wiem...
   
 [ Dodano: Pią Maj 27, 2011 17:04 ]
 Czy długość anteny jaką się posiadam(12cm) może mieć duży wpływ na odbiór radia?? Bo strasznie mnie denerwują te tupania.
 |  
				| _________________ Była: MK3
 Jest: P206
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |