Otwarty przez: Żółwik Tuptuś 29 Maj 2011, 20:11 |
[MK3] Przygoda z RS 1800 by PUCIO |
Autor |
Wiadomość |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 22 Kwi 2011, 21:16
|
|
|
A ja się nadal nie dowiedziałem czy wspomaganie kierownicy wjechało na pokład... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 22 Kwi 2011, 21:26
|
|
|
Parzych, - wspoma był anie do tego auta
tutaj nie może byk wspomy , bo by się prowadziło jak po lodzie na dużej pętli |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 22 Kwi 2011, 21:29
|
|
|
Ahaaa... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 22 Kwi 2011, 23:17
|
|
|
Ejjj wafle... a ktos mial sie odezwac bo tak to chooya wiem co chcecie... |
_________________
|
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 22 Kwi 2011, 23:18
|
|
|
Tommur napisał/a: | tommirs napisał/a: | Panowie i Panie, a czemu klateczka nie ma żadnych poprzeczek między pałąkami A,B, lub chociażby w tylnej cześci między kielichami? albo chociaz 2 połówki za pałąkiem głównym. |
Ja tam widzę krzyż tuz za plecami kierowcy jak na schemacie 253-7
http://www.pzm.pl/userfil...KS_J/art253.pdf |
Krzyż jest, ale jak się robi pancerną klatkę to powinna byc jeszcze rura poprzeczna...taka niepisana zasada.
mozna do niej przy okazji złapac pasy, jak tu:
Ale ok, to może drobiazg:)
W każdym razie tempo super, fajnie że autko reanimujecie bo z tego co pamiętam to zdrowy okaz.
Gratki
pozdro |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
Ostatnio zmieniony przez tommirs 22 Kwi 2011, 23:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
Wysłany: 22 Kwi 2011, 23:19
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Dzisiaj auto wygląda tak : |
Zasadniczo... Nie opierdzielacie się
Żółwik Tuptuś napisał/a: | eee tam - 27 minut i już jest w środku |
Przypomniało mi się, jak kumpel (podobnych rozmiarów co Pucio) wciskał się przez klatkę do.. malucha
pozdro |
_________________
Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Kwi 2011, 08:43
|
|
|
dlaczego ta poznanska paskuda ma katowickie numery gdzie mangels |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 23 Kwi 2011, 10:25
|
|
|
bo od zawsze byla na katowickich |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23 Kwi 2011, 10:59
|
|
|
Wygląda świetnie
Cienki Żółwiu jednakże bym się skusił na ta Twoja koordynację. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
PUCIO
Grzmiąca Ręka Sprawiedliwości
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 74 Dołączył: 24 Kwi 2005 Posty: 708 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Kwi 2011, 17:54
|
|
|
he he he :
- dzisiaj Biała przezła mały sprawdzian jezdny i dowiozła mnie do P-ń
doszły małe wykończenia bezpieczeństwa i spoczywa sobie pod dachem
- właściwości jezdne są mocno poprawione teraz trzyma się drogi jak przyspawana
[ Dodano: Sob Kwi 23, 2011 17:57 ]
tommirs napisał/a: | Krzyż jest, ale jak się robi pancerną klatkę to powinna byc jeszcze rura poprzeczna...taka niepisana zasada.
mozna do niej przy okazji złapac pasy, jak tu: |
Tomi masz rację i był zastrzał w planie ale jeszcze musi poczekać
najpierw wstępne BT a potem będą dostaweczki |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Kwi 2011, 18:00
|
|
|
ona już wczesniej zadzebiscie trzymała się nawierzchni, więc teraz to sobie tego nie wyobrażam . Kawał dobrej roboty odwaliliscie
Pucio powodzenia w startach i jak najwięcej miejsc na podium |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 23 Kwi 2011, 20:16
|
|
|
No i git. A jaki orientalny koszt tej klatki? |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 23 Kwi 2011, 21:26
|
|
|
elmek13 napisał/a: | No i git. A jaki orientalny koszt tej klatki? |
O tym dżentelmeni nie rozmawiają... |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23 Kwi 2011, 21:35
|
|
|
Nie mogę się doczekać aż ją zobaczę. Mam tyle pytań
Rozumiem że rundkę będę mógł zrobić ? |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 23 Kwi 2011, 21:38
|
|
|
Piter napisał/a: | Rozumiem że rundkę będę mógł zrobić ? |
dookoła niej zawsze Piter, dookoła!! |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 23 Kwi 2011, 21:50
|
|
|
Z przemyśleń na szybko - jest bardziej masywna od mojej , choć w paru miejscach jest mniej rozbudowana ( różnice konstrukcyjne aut )
Dzięki doświadczeniom z poprzedniej budowy odbyło się bez cięcia dachu .
Łatwiej się wsiada , pomimo dodatkowych zastrzałów ( to też dzieki nauce )
Ogólnie jak najbardziej na plus . Do tego poprawa sztywności budy i rozkładu mas .
Mamy kolejne oklatkowane auto w R&R Team
24 metry bieżące rury w dwóch średnicach |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23 Kwi 2011, 22:01
|
|
|
Z tego co widzę to nie ma zastrzałów do przednich kielichów?
Mnie akurat interesuje takie rozwiązanie bo mam cholernie mało miejsca pod maska.
W zamian tego wolał bym poprowadzić przy podszybiu rozpórkę o ile się da.
Gratuluję roboty |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 23 Kwi 2011, 22:16
|
|
|
Piter, - ja do Twojej klatki nie przyłożę ręki .
Nie szanujesz ludzi z którymi wygrywasz , a to błąd .
Byłeś przyzwoitym człowiekiem a zostałeś kmiotem z ego wielkości zaworów w CVH .
Powodzenia w dalszym rajdowaniu ( będzie Ci potrzebne ) . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24 Kwi 2011, 10:30
|
|
|
Nie rozumiem
Jeździsz po mnie jak po burej suce. Już nie wiem kiedy piszesz serio a kiedy sobie jaja robisz. Tyle tylko że z Ciebie już widać żartować nie można
Chyba to nie z moim ego są problemy. Z wiekiem zaczyna brakować Ci luzuuu. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
Ostatnio zmieniony przez Piter 24 Kwi 2011, 10:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 24 Kwi 2011, 10:32
|
|
|
tommirs, rozumiem |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
|