|
Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:15 |
[MK3] Brak iskry na 2 cylindrach. |
Autor |
Wiadomość |
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 15 Mar 2011, 22:36
|
|
|
matrix-1990 napisał/a: | A z tego co właśnie kiedyś czytałem że jak by kabel to by padł chyba 1 i 4 cylinder? | Zależy który kabel, są 2 a w zasadzie 3,,, zmierz jake napięcie we wtyczce od cewki masz między środkowym a bocznym przewodem (2 wartości dla lewego i prawego przewodu) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 16 Mar 2011, 07:53
|
|
|
Cewka ma przebicie. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
matrix-1990
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16 Mar 2011, 15:09
|
|
|
ok, sprawa się wyjaśniła częściowo - jeden kabel odpiął się od cewki (wczoraj było ciemno i ciężko było sprawdzić), dlatego nie palił na dwa gary. Lecz pozostaje sprawa dalej dlaczego na tym jednym nie ma iskry a na pozostałych jest mocna lub słaba, napięcie na wtyczce sprawdzę jutro, jeśli cewka ma przebicie to nie powinna iskrzyć? |
_________________
|
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 16 Mar 2011, 19:55
|
|
|
matrix-1990 napisał/a: | jeśli cewka ma przebicie to nie powinna iskrzyć? | Może iskrzyć w takim miejscu że tego nie widzisz - np. w środku między uzwojeniami. Inna sprawa ze może coś dziwnego się dzieje z edisem i raz daje dobre napięcie a raz nijakie (ale to nie ma wpływu na jeden cylinder tylko na dwa). |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
matrix-1990
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19 Mar 2011, 12:19
|
|
|
Na początku (mierzyłem wszystko na zapłonie) na jednej masie było 7,6V, a na drugiej 10,5V, ale potem jeszcze raz sprawdziłem, wepchnąłem do końca banany i na jednej i na drugiej pokazywało równe 10,5V. Dziwne też bo raz jak mierzyłem to kontrolki były bardziej przygaszone a innym razem mocniej świeciły, no ale to może gdzieś indziej zwarcie jest. Więc wychodzi na to że cewka?
@EDIT
ok mam njusa, przed chwilą żeby było ciemno popsikałem wodę w okolice cewki, ale nie iskrzyło raczej. Co dziwne zaczął jakoś lepiej chodzić, przejechałem się kawałek i faktycznie ładnie się zbierał, na wolnych obrotach równo trzymał, ale z czasem wracało tak jakby do pierwotnego stanu (choć nie było tak tragicznie). Zajechałem do domu, poszedłem po rękawiczki gumowe, odpaliłem - chodził raczej tak jak poprzednio, czyli jak na 3 gary, kable wyjmowałem po kolei to ten jeden (4 kabel - ten z którym był problem) po zdjęciu silnik dalej chodził bez różnicy, ale iskra jakaś tam była słaba, a na 2 kablu też słaba iskra, ale była różnica po wyjęciu. Wychodzi trochę na to że ta woda coś tam przewodziła, już nie rozumiem tego samochodu, albo mi się wydawało bo silnik się rozgrzał, już sam nie wiem
[ Dodano: Nie Mar 20, 2011 10:11 ]
ktoś napisze czy to dobre wartości, czy to cewki wina? |
_________________
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|