Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Falujące obroty na zimnym silniku, zaszroniony redukto
Autor Wiadomość
devill1991 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 55
Skąd: KBC
Wysłany: 24 Gru 2010, 20:12   [MK3] Falujące obroty na zimnym silniku, zaszroniony redukto

Mam mały problem. Non stop jak zapale zimną, przełącze na gaz mam falujące obroty biegu jałowego, tak jakby zaraz chciała zgasnąć. Gdy przejadę kawałek, wogóle ich nie mam i reduktor się mrozi. Płyn chłodniczy jest ok, drożnośc też. Czy to koniec reduktora?
_________________
Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK!
Ostatnio zmieniony przez trzeci 24 Gru 2010, 20:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 24 Gru 2010, 20:19   

yyy eee yyy? znowu ty?
reduktor sie mrozi bo a) jest zimno b)silnik jest zimny

C) JAK CI OSTATNIO ZAMARZŁA WODA W UKŁADZIE TO ROZJ**AŁO REDUKTOR
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 24 Gru 2010, 20:25   

Minimalna temperatura przy której powinna nastąpić zmiana Pb na LPG to 30 stopni na reduktorze
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
devill1991 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 55
Skąd: KBC
Wysłany: 25 Gru 2010, 11:55   

teraz zrobiłem patent. Tam gdzie jest ta cała wajcha od gazu na przepustnicy, przykleiłem kawałek gumy z dętki i jakoś gra. Niby czasem zgaśnie ale tylko jak ją zakręce grubo powyżej 3000.
_________________
Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK!
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Gru 2010, 14:11   

Trąbi się o temperaturze i lpg cały czas na forum, a tu takie pytania padają,,, :|
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 25 Gru 2010, 15:56   

tego auta to chyba nie sprzedasz....;/
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.