| 
		[MK3] Nie odpala, nie otwiera się wtryskiwacz | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 roquo  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 17 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: zielona gora 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Gru 2010,  17:37   [MK3] Nie odpala, nie otwiera się wtryskiwacz
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam.
 
Po ostatnich perypetiach z pompą paliwa która się nie włączała,znowu mam problem.
 
W moim ostatnim temacie http://www.fiestaklubpols...p=540629#540629 pisałem że nie włącza się pompa paliwa,przyczyną było zwarcie w potencjometrze przepustnicy,zaizolowałem to i pompa się włącza,auto odpaliło i chwilkę pochodziło ale kiepsko,dusiło się itp.w końcu zgasło i nie odpala.
 
iskra jest,paliwo jest,pompka się włącza,więc pozostaje wtryskiwacz,na jednym kablu do zasilania wtryskiwacza jest 12v na drugim 0 pewnie jest brak sterowania z ECU,co to może być?Potencjometr może mieć z tym coś wspólnego?
 
ps.po zalaniu bezpośrednio paliwa do gardzieli odzywa się no i wiadomo po chwili gaśnie | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 22 Gru 2010,  20:21, w całości zmieniany 2 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luki  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 39  Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Gru 2010,  17:40   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | wtryskiwacz jest sterowany masą (impulsy z komputera) weź zwykłą żaróweczkę i zepnij te 2 przewody przy wtryskiwaczu powinna migać przy rozruchu | 
             
						
				_________________ Jest seFieścina 
 
jest i modneo
 
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 roquo  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 17 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: zielona gora 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Gru 2010,  18:45   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Zastanawia mnie to czy czujnik położenia przepustnicy może mieć z tym coś wspólnego,bo w sumie przez zwarcie na jego na kablach było przyczyną wszystkich problemów,no i przy sczytaniu kodów błędów wyskoczył mi tylko kod 25 czujnik położenia przepustnicy,zbyt wysokie napięcie. | 
             
						
				_________________ Był:Escort mk.IV '86r. 1.3+GAZ
 
      Escort mk.VI '94r. 1.6 CVH+GAZ
 
Jest:Fiesta mk.III '93r. 1.1i Frankenstein 1.3i
 
       BMW e39 '97 525 TDS | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Stunt_Man  		  
		 
         Niereformowalny
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Domi 
                  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Gru 2010,  19:14   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | odłącz go i zobacz czy odpali | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 roquo  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 17 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: zielona gora 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Gru 2010,  19:30   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Odłączałem i nic    musze zobaczyć czy zasilanie dochodzi | 
             
						
				_________________ Był:Escort mk.IV '86r. 1.3+GAZ
 
      Escort mk.VI '94r. 1.6 CVH+GAZ
 
Jest:Fiesta mk.III '93r. 1.1i Frankenstein 1.3i
 
       BMW e39 '97 525 TDS | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luki  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 39  Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Gru 2010,  19:35   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | na ścianie grodziowej obok map sensora edisa itp powinieneś mieć oporniczek który zbija napięcie  dla wtrysku, sprawdź czy czasem się coś nie upaliło albo wtyczka l nie wysunęła jest to jak by porcelanowa rurka z dwoma kabelkami i wtyczką | 
             
						
				_________________ Jest seFieścina 
 
jest i modneo
 
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Stunt_Man  		  
		 
         Niereformowalny
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Domi 
                  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Gru 2010,  19:46   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | luki86 napisał/a: | 	 		  | na ścianie grodziowej obok map sensora edisa itp powinieneś mieć oporniczek który zbija napięcie  dla wtrysku, sprawdź czy czasem się coś nie upaliło albo wtyczka l nie wysunęła jest to jak by porcelanowa rurka z dwoma kabelkami i wtyczką | 	  
 
a ja kuźwa nie wiedziałem do czego to cholerstwo tam było     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bidżej  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Bartek 
                  Wiek: 39  Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Gru 2010,  19:56   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | roquo, z tego co pamiętam, to o ile ECU jest ciężkie do spierniczenia, to zwarcie przewodów CPP prowadzi do jego uszkodzenia... | 
             
						
				_________________ www.twojrobot.blogspot.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 roquo  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 17 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: zielona gora 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Gru 2010,  21:33   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jutro jeszcze sprawdze czy podaje napięcie na wtryskiwacz no i ten opornik,ale mam złe przeczucia    | 
             
						
				_________________ Był:Escort mk.IV '86r. 1.3+GAZ
 
      Escort mk.VI '94r. 1.6 CVH+GAZ
 
Jest:Fiesta mk.III '93r. 1.1i Frankenstein 1.3i
 
       BMW e39 '97 525 TDS | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Gru 2010,  03:12   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | bidżej napisał/a: | 	 		  to zwarcie przewodów CPP prowadzi do jego uszkodzenia...
 
_________________ | 	  
 
nie prowadzi bo jest ograniczenie prądowe w sterowniku .
 
Zobacz czy na jednym bolcu wtryskiwacza masz +12V po przekręceniu stacyjki . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 roquo  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 17 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: zielona gora 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Gru 2010,  11:13   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               po przekręceniu stacyjki na jednym bolcu jest +12V,sprawdziłem oporniczek,no i zasilanie samego wtryskiwacza,na jednym bolcu jest cały czas +12V na drugim -12V powinno być przy kręceniu rozrusznikiem a niema czyli jest brak impulsu z eecIV,już mi brak pomysłów......... 
 
 
[ Dodano: Nie Gru 19, 2010 13:34 ]
 
Wygląda na to że wszystkie problemy spowodowane są przez uszkodzony CPP,ruszyłem jego kablami i auto odpaliło,na wolnych chodziło dość ładnie ale na wysokich już nie,dusiło się itp,gdy auto chodziło specjalnie ruszyłem kablami i auto zgasło i znów nie chce odpalić,co ciekawe gdy próbuje odpalić na biegu(czyli auto porusza się)auto zaczyna łapać,ale nie utrzymuje obrotów,więc wszystko wskazuje na uszkodzony CPP. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Gru 2010,  18:28   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | roquo napisał/a: | 	 		  | Wygląda na to że wszystkie problemy spowodowane są przez uszkodzony CPP,ruszyłem jego kablami i auto odpaliło | 	  A kable od cpp i wtrysku idą jedną wiązką - może w wiązce jest walnięty przewód i jak ruszysz kablami to czasami łączy. Jeszcze niewidziałem żeby CPP powodował unieruchomienie silnika. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 roquo  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 17 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: zielona gora 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Gru 2010,  13:35   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No właśnie dla mnie też to było dziwne,wymieniłem dziś CPP i du*a,może faktycznie któryś przewód w wiązce muszę sprawdzić 
 
 
[ Dodano: Wto Gru 21, 2010 15:28 ]
 
problem rozwiązany,przyczyną był urwany kabel od zasilania wtryskiwacza,poprowadzenie drugiego od EECIV do wtryskiwacza rozwiązało sprawę,wszystkim dzięki za odpowiedzi    | 
             
						
				_________________ Był:Escort mk.IV '86r. 1.3+GAZ
 
      Escort mk.VI '94r. 1.6 CVH+GAZ
 
Jest:Fiesta mk.III '93r. 1.1i Frankenstein 1.3i
 
       BMW e39 '97 525 TDS | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Gru 2010,  20:20   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Muszę to powiedzieć: "A nie mówiłem?!"...     | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |