[MK3] ogrzewanie fiesta mk3 91r 1.8D |
Autor |
Wiadomość |
maciask01
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 4 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 24 Paź 2009, 10:26
|
|
|
Problem rozwiazny. Nagrzewnica byla dziurawa, skleilem ja i smiga |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 25 Paź 2009, 18:22
|
|
|
skleiles nagrzewnice to powodzenia folie rozloz pod nogi i jezdzij dalej |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 25 Paź 2009, 19:00
|
|
|
Wiesz, nie powiedziane, że zrobił to źle i od razu będzie miał problem.
maciask01, napisz czym ją skleiłeś? |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
 |
WiQert [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 12:14
|
|
|
temat co prawda sprzed roku, ale ktos moze nakresli dlaczego sklejenie nagrzewnicy moze byc niedobre? |
|
|
|
 |
TomQ

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 63 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 245 Skąd: RZ
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 12:27
|
|
|
Dobrze, że nie zapytałeś dlaczego wulkanizowanie prezerwatyw może być niedobre |
_________________ Pozdrawiam,
TomQ |
|
|
|
 |
WiQert [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 13:08
|
|
|
po co piszesz jak nie wnosisz sensownej odpowiedzi? |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 13:26
|
|
|
WiQert napisał/a: | le ktos moze nakresli dlaczego sklejenie nagrzewnicy moze byc niedobre? |
Jak skleisz dobrze i nie będzie ciekło to wtedy jest dobrze a jak będzie ciekło to będziesz ją jeszcze razy wyciągał i ponownie kleił lub kupisz inną (nową). Policz czas, babranie się z spuszczaniem płynu. Pół biedy jak masz gdzie to zrobić, gorzej jak będziesz to robił w obecnych warunkach pod chmurką. Twój samochód twój wybór. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 13:29
|
|
|
WiQert napisał/a: | po co piszesz jak nie wnosisz sensownej odpowiedzi? |
Wnosi... tylko trzeba ruszyć głową, żeby zajarzyć. Każde miejsce klejenia jest z reguły już osłabione i prędzej czy później puści. ...a guma z postu TomQ pęknie
Ja gdy kupiłem auto miałem pękniętą skrzynię na dole przy łączeniu, o czym nie wiedziałem. Nie wiadomo kiedy była klejona... 2 miesiące pojeździłem i zaczęło cieknąć... |
|
|
|
 |
TomQ

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 63 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 245 Skąd: RZ
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 13:41
|
|
|
Dla niektórych może nie być sensowna, a jeszcze inni mogą jej w ogóle nie widzieć.
Ale OK.
Koniec pachnącej ciężkim sarkazmem ironii.
Postaram się odpowiedzieć na Twoje pytanie.
Klejenie nagrzewnic ma sens podobny do wulkanizacji prezerwatyw ponieważ nagrzewnice,
podobnie je prezerwatywy są tanie, a łatanie jednego, podobnie jak drugiego najniechybniej
kończy się wpadką.
W pierwszym wypadku wpadka polega na znakomitym nawilżaniu wnętrza samochodu, ze szczególnym uwzględnieniem miejsc w okolicach nóżek kierowcy oraz pasażera. Obfite nawilżanie w dłuższym czasie prowadzi do silnego rozwoju drobnoustrojów zamieszkujących wykładziny, a temu towarzyszą zmiany mikroklimatu samochodowego, objawiające się przede wszystkim powstaniem silnych efektów zapachowych.
Do tego dochodzi konieczność częstego uzupełniania płynu do nawilżania znajdującego się w zbiorniczku wyrównawczym.
Wpadka drugiego rodzaju polega na niekontrolowanym rozmnażaniu się wpadkowicza z najczęściej
przypadkową partnerką.
|
_________________ Pozdrawiam,
TomQ |
|
|
|
 |
WiQert [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 14:21
|
|
|
o i dziekuje za odpowiedz. |
|
|
|
 |
cradleoffilth
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 39 Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 113 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 16:40
|
|
|
nagrzewnice sa tanie :O. Z tego co pamietam, za nowa w zeszlym roku musialem dac kolo 300zl... nie wiem czy to jest tak bardzo tanio... do innych starych samochodow mozna kupic nawet kolo 100zl nowa... |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 21:01
|
|
|
Z tego co pamiętam to kiedyś (kilka lat temu, około 4) kupowałem do mk3, chłodnicę i nagrzewnicę, dostałem jakiś super rabat i zapłaciłem 300zł.
Na szybko jedyne co znalazłem na allegro to coś takiego http://allegro.pl/nagrzew...1351207050.html
Nawet jeśli by miała kosztować 100zł nówka to warto, bo używana to kot w worku albo się uda albo nie. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
|