Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Licznik z obrotkiem - po wymianie zle wskazania temp.
Autor Wiadomość
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 28 Lis 2010, 20:47   

podłanczam sie do tematu.NIMO IZ DOTYCZY INNEGO PROBLEMU LECZ RÓWNIEŻ WSkazNIKA podczas zmainy silnika zostawiłem licznik i reszte bez zmian. ale po gwałtownym przyspieszeniu spada wskazówka paliwa ponizej czerwonego lub jeszcze nizej jakos na godzine4 max 5 po chwili postoju normuje sie. co moz ebyc nie tak? dodam ze na straym zajehcnaym 1.1i nie było tego problemu. zmieniłem na 1.3i
_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Lis 2010, 20:52   

Jakoś nie widzę związku między wymianą silnika a wskazówką paliwa. Chyba że obecny silnik ma takie przyśpieszenie że paliwo ucieka do tyłu spod pływaka :hihihi:
Raczej normalny objaw w fiestach jak przyśpieszasz jest mniej paliwa, jak hamujesz więcej. Moja rada nie jeździj na oparach ;-))
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 28 Lis 2010, 21:13   

wczesneij tego nei było. w sumie 1.3i a 1.3i tosamo.. lecz dynamika jazdy inna. wiec zatankuje więcej i zoabczy jak to bedzie
_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12087
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Lis 2010, 10:55   

dżolero napisał/a:
w sumie 1.3i a 1.3i tosamo..
:yes: :yes: :yes:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 29 Lis 2010, 19:28   

JoeMix napisał/a:
dżolero napisał/a:
w sumie 1.3i a 1.3i tosamo..
:yes: :yes: :yes:
No inaczej trudno żeby było... :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.