Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: amortyzatory

[MK3] Wymiana przednich amortyzatorów
Autor Wiadomość
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 14 Lis 2010, 16:47   

Te nakrętki zazwyczaj są w komplecie z amorami.

Ps. Wertikale to zasłony na okna. Popularna nazwa. A na szlifierkę kontową to się mówi bosz boszka.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
Parch 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 234
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14 Lis 2010, 17:13   

luk-90 napisał/a:
ech w obu przypadkach trzeba mieć przede wszystkim komplet DOBRYCH kluczy


W przypadku tylnych amortyzatorów trzeba umieć czytać ze zrozumieniem.
Miałem zajebiaszcze klucze i różne odrdzewiacze. Skończyło się ukręceniem łbów śrub. Próby wybicia zapieczonych śrub nic nie dały.

Ale pewnie Ty być lepiej dał radę, bo jesteś gość. Pozdrawiam
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 43
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 206
Skąd: Lubin
Wysłany: 14 Lis 2010, 17:20   

dobrze piszesz.. sam nie raz ukreciłem łeb przy tylnych amorach. Później trzeba szukać twardej śruby albo zostaje ASO Forda tak czy inaczej ratuje tylko flex
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Lis 2010, 17:28   

Maki napisał/a:
Ps. Wertikale to zasłony na okna. Popularna nazwa.
W łodzi wejdziesz do sklepu gdzie tylko to jest i będzie tego w koło pełno i koleś Ci powie że nie prowadzi sprzedaży tego,,, sam sprawdzałem w kliku miejscach, po tym jak mnie zagięli na tym :)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 14 Lis 2010, 17:37   

ja z tyłu śruby amorków bez większego problemu poodkręcałem :-)
_________________
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Lis 2010, 18:07   

Dokładnie, ja także bez większych problemów wymieniałem amory na obu osiach, tył był zapieczony, ale dałem rade sposobem

[ Dodano: Nie Lis 14, 2010 18:08 ]
Parch napisał/a:
luk-90 napisał/a:
ech w obu przypadkach trzeba mieć przede wszystkim komplet DOBRYCH kluczy


W przypadku tylnych amortyzatorów trzeba umieć czytać ze zrozumieniem.
Miałem zajebiaszcze klucze i różne odrdzewiacze. Skończyło się ukręceniem łbów śrub. Próby wybicia zapieczonych śrub nic nie dały.

Ale pewnie Ty być lepiej dał radę, bo jesteś gość. Pozdrawiam

Dałem rade, więc tak jestem gość :2xf:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 14 Lis 2010, 18:45   

Cytat:
Dałem rade, więc tak jestem gość

Ale mu przygadałeś. hahahahaha

Ja też jestem gość bo bez problemu u siebie odkręciłem. :2xf:
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
nitrobolon 

Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 28
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 14 Lis 2010, 19:45   

Moze u was wymianiane byly amorki szybciej niz po 17 latach dlatego sruby sie odkrecily, u mnie odrazu poszedl leb i dziekuje :P
 
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 14 Lis 2010, 19:48   

nitrobolon, moja miała 13 lat jak przód ruszałem a tył 13 lat
_________________
 
 
 
nitrobolon 

Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 28
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 14 Lis 2010, 22:04   

podsumowujac, nie ma reguły niektore sa zappieczone bardziej i trzeba kombinowac, a niektore nie i odkrecaja sie bez problemu. czyli jesli chodzi o elementy nowe przy wymianie, potzrebuje srube 19 + 2 nakretki samokontrujace na jedna kolumne?[/center]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.