| Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 8 Maj 2011,  11:36
 | [MK1] "Smerfetka" by Van | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | van   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: S
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 44
 Dołączył: 15 Maj 2007
 Posty: 2232
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lis 2010,  17:34   [MK1] "Smerfetka" by Van |   
 |  
               | 
 |  
               | 1. NICK: van81 2. IMIĘ: Krzysztof jarzyna szef wszsytkich szefów obecnie z mafii Warszawskiej
 3. MODEL: Fiestolot
 4. WERSJA: 1300 S
 5. ROCZNIK: MK1 1980r
 6. SILNIK: 1300
 7. OPIS AUTA:
 Dnia 4.11.2010 roku pańskiego smętnie przeglądając różne oferty i samochody trafiłem na takie niebieskawo-niebieskie-czarne w łaty coś, po przyglądnięciu się wyglądało prawie jak Fiesta, opis przeczytany zniechęcił ale coś zainteresowało moją makówkę a mianowicie literki 1300 S. Szczególnie to ostatnie, przeszukania internetu ujawniły że to ciekawa wersja i nikogo z podobną wersją w PL jeszcze nie widziałem(czyżby rodzynek?). Cena jak za auto "do zrobienia" trochę przesadzona no ale podobno jest zdrowa(taaa jasne 30 lat i do tego Ford
  ) no nic mam dużo minut do wygadania zadzwoniłem i na drugi dzień pojechałem na drugi koniec wawki  obejrzeć to coś bo okazało się, że auto wcale nie stoi w wiosce koło Krakowa tak jak wcześniej myślałem tylko w pobliżu wawki. Ogólnie uczucia mieszane bo wiem w co się pcham(to przecież nie mój pierwszy Ford i nie pierwsze mk1). Wytargowaliśmy się i umówiliśmy się ale na zamianę aut  :yyy:
 Kolega Paweł dostał ode mnie mojego Toya(zglebiona ściera z dyfrem 100%)a mi przywiózł pod dom dzisiaj Fieste.
 Fiestę w dniu kiedy ją oglądałem poszukałem po necie i okazało się, że już tu na forum się pokazano z nią: http://www.fiestaklubpols...&highlight=1300 Jak widać należała już do różnych osób(mam 7 umów w kolejności jak zmieniali się właściciele
  ) Zastanawia mnie silnik bo wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazują, że to jednak nie kent tylko nowsza valencia
  na bloku jest po lewej stronie na górze odlane 1987, boję się iż to rocznik właśnie jest, jutro jeszcze przyjrzę się wybitym numerom. Trzeba by się spytać sahara co tu wstawił bo to nie jest silnik z fotek od Pawła1. Co do wyposażenia i ogólnego stanu.
 Blacha na pierwszy rzut oka nie powala, zobaczę jak auto rozbiorę, na razie stwierdzam: drzwi opadają jedne i drugie(czyli standard i pewnie pod błotnikiem dzieją się cudaaaa) dziura pod nogami kierowcy, dziura w bagażniku no i jak widać łat ze szpachli sporo. Jak na 30 lat blacha tragicznie nie wygląda.
 Ciekawa wersja wyposażenia posiadająca szyberdach, odchylane szybki, obrotomierz, schowek, konsole środkową i okropne wnętrze w brązowym kolorze, na szczęście nie to jasne sraczkowate tylko takie jak kupa(nie lubię brązu stosowanego przez Forda i już)
 Ciekawe zagłówki na jednym pałąku, składana kanapa, wycierak z tyłu i sprysk
 
 Aha auto prawie nie hamujeeeeeeeee(dawno już nie jeździłem starym fordem)
 
 8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE aktualizacja dnia 23.03.2013:
 
  	  | Kod: |  	  | Blacharka: -wyspawane nadkola przednie wewnętrzne
 -nowe błotniki przednie
 -wyspawanie kawałka progu prawego zewnętrznego i wewnętrznego
 -zreanimowanie kawałka nie istniejącego progu wewnętrznego lewego
 -nowy próg lewy
 -zreanimowanie nadkoli tylnych wewnętrznych
 -nowe nadkola tylne zewnętrzne
 -wyspawanie podłogi
 -wyspawanie bagażnika
 -wyspawanie klapy bagażnika
 -wyspawanie kawałka podszybia przedniego
 
 Konserwacja:
 -zdarcie starej konserwacji
 -chemia na rdzę
 -podkład na całą podłogę, bagażnik i podwozie na rdzę
 -guma na pędzel w miejsca spawów i miejsc szczególnie narażonych na korozje
 -konserwacja podwozia natryskowo czarnym specyfikiem
 
 Lakier
 -zdarcie zamokniętej szpachli i nie potrzebnych warstw lakieru z nadwozia
 -szpachla, docieranie, gładzenie
 -podkład szary
 -pomazianie na różowo nadwozia i starcie tego papierem wodnym 800
 -ostatnie poprawki szpachli, podkład, dotarcie
 -położenie bazy na całe nadwozie i elementy
 -położenie lakieru bezbarwnego na całe nadwozia i elementy
 -pomalowanie ramek i wnęk tylnych szyb w czarny mat
 -naklejenie oznaczeń  i pasów 1300S
 
 Zawieszenie i układ kierowniczy:
 -nowe amortyzatory przód
 -wyczyszczone, zapodkładowane i pomalowane chlorokauczukiem sprężyny przód i tył
 -wyczyszczone, zapodkładowane i pomalowane chlorokauczukiem wachacze
 -wyczyszczona, zapodkładowana i pomalowana chlorokauczukiem belka tylna i drążek
 -nowe końcówki drażków kierowniczych
 -nowe osłony
 -wyczyszczona i pomalowana na srebrno przekładnia kierownicza
 -nowe końcówki wachaczy przód
 -nowe osłony przegubów
 -rozebranie i wyczyszczenie przegubów, nowy smar
 
 Układ hamulcowy:
 -odnowienie i odmalowanie przednich zacisków
 -nowe tarcze przód
 -nowe klocki przód
 -nowe okładziny tył i elementy układu bębnowego
 -nowe cylinderki tył
 -odnowienie i odmalowanie bębnów hamulcowych
 -nowe wszystkie linki ręcznego i odnowienie elementów z nim związanych(rolki, napinacze itp.)
 -nowa ponad połowa przewodów sztywnych
 -nowe przewody giętkie przód i tył
 -wyczyszczenie, zakonserwowanie i pomalowanie pompy hamulcowej
 -wyczyszczenie zbiorniczka wyrównawczego płynu i nowy płyn
 
 
 Inne prace:
 -nowe śrubki, nakrętki, podkładki ok.80%
 -odnowienie i odmalowanie baku który został filanie wymieniony na nowy
 -odnowienie ramion wycieraczek
 -odświeżenie wyglądu silnika, skrzyni, belki(czyszczenie, odtłuszczenie, lekkie podmalowanie)
 -odmalowanie cewki
 -odmalowanie lusterek
 -wyprostowanie na tyle ile się dało zderzaków, ich wyczyszczenie i odmalowanie
 -wycięcie alarmu, oizolowanie wiązki i jej ogólny przegląd
 -wyczyszczenie i odmalowanie przednich reflektorów
 -wymycie zbiorniczków wyrówównawczych
 -odmalowanie pedałów
 -odmalowanie drążków od skrzyni
 -wyczyszczenie zamków drzwi, klap
 -wyczyszczenie, odmalowanie klamek i zewnętrzych wkładek
 -wyczyszczenie i odmalowanie przewodów sztywnych paliwowych
 -wymiana przewodów giętkich paliwowych
 -nowa chłodnica wody
 -odmalowanie i wyczyszczenie obudowy wentylatora i dorobienie mocowania do chłodnicy
 -nowe amortyzatory tylnej klapy
 -odnowienie półki tylnej
 -odnowienie dolnych półek w bagażniku
 -nowe maty wygłuszające przedniej ściany grodziowej i bagażnika oraz całej podłogi
 -nowe antykurzowe pokrycie wewnętrzne drzwi
 -prawie nowe opony Toyo w fabrycznym rozmiarze 185/60
 -felgi były zakupione po kompletnej renowacji dodane do nich tylko dekielki z napisem ford i chromowane wentyle
 -nowe świece, filtry, olej, płyn chłodniczy
 | 
 
 
 
 9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE na dzień 23.03.2013
 a. wizualne: brak/plan na nakładki od Xr2*
 b. mechaniczne:  silnik kenta czeka na rozebraniem komplenty remont i wymianę wszystkiego, będzie jak nowy ....kiedyś
   c. audio: założyć jedno z czterech retro odtwarzaczy dźwięku i jakieś głośniki w miejsca fabryczne
 d. inne:  żółte blachy/opinia rzeczoznawcy *
 
 *niewłaściwe skreślić
 
 Co do planów to są trzy drogi:
 1. No fun oryginał, dbałość o szczegóły i problemy z tym związane, zawias ponton, nadal brak hamulców ale za to żółte blachy i CA w klasie Grupa I Oldtimer Classic GRI-1300
 2. Większy fun, dłubany silnik 1300 na gaźnikach, lepszy zawias i hamulce od xr2, CA w klasie Grupa II Oldtimer Sport GRII- 1300 co wiąże się oczywiście już z dużą konkurencją która jeździ lepiej i ma dobrze przygotowane auta.
 3. Jest też plan "wieś tańczy i śpiewa" czyli silnik który dostałem z autem 1.6 CVH 105KM z xr3i oraz ospojlerowania, diody i neony i CA wtedy nie ma sensu
 
 Zawsze jest też pesymistyczna opcja pomaziam na czarny mat i opchnę dalej
 
 10. FOTKI AUTA
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   engine 1.6 cvh EFI
 
   trochę gratów czyli ori felgi 12, kiera, sprzęgło 1.6, karton wiązki do 1.6 i inne
 
   
 Filmik jeszcze poprzedniego właściciela:
 http://www.youtube.com/watch?v=6lq6VEdzXXg
 
 Trochę zdjęć:
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  |  
				| _________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 Volva XC70 i inne
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez van 12 Lis 2017,  16:49, w całości zmieniany 13 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lis 2010,  17:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | W Łodzi jest (była) podobna (taka sama) tylko z silnikiem 1,1 	  | van81 napisał/a: |  	  | ciekawa wersja i nikogo z podobną wersją w PL jeszcze nie widziałem(czyżby rodzynek?) | 
 Jedyny bajerek to te trójkątne szybki otwierane,,, 	  | van81 napisał/a: |  	  | Ciekawa wersja wyposażenia posiadająca | 
 W moich autach większość takie właśnie ma,,, 	  | van81 napisał/a: |  	  | Ciekawe zagłówki na jednym pałąku | 
 Albo oryginał i żółte blechy albo lepisz gówno - twój wybór,,, 	  | van81 napisał/a: |  	  | niewłaściwe skreślić | 
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kostek88wjcz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`78
 Wersja: L
 Silnik: RS2000/150KM
 Imię: Mariusz
 Wiek: 37
 Dołączył: 20 Mar 2007
 Posty: 488
 Skąd: Wojnicz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lis 2010,  23:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | JoeMix,   konkretny jestes  hehe ale dobrze prawisz  wszystko zalezy ttylko i wylacznie od Ciebie van81,   ja jestem za orginalem  ale na glebie   |  
				| _________________ Fiesta Ruless
   
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | van   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: S
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 44
 Dołączył: 15 Maj 2007
 Posty: 2232
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lis 2010,  23:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | czyli nic wspólnego z tym modelem 	  | JoeMix napisał/a: |  	  | W Łodzi jest (była) podobna (taka sama) tylko z silnikiem 1,1 | 
   
 no to już nie ori i klasa wyżej w której mogę zmienić znacznie więcej 	  | kostek88wjcz napisał/a: |  	  | jestem za orginalem ale na glebie   | 
   
 ciężki wybór
 po dzisiejszy dniu mam namiary na:
 kolektor + gaźniki z x-packa
 felgi rs 6 cali
 nakładki RS
 staba którego u mnie już nie ma
   silnik 1.6 kent  bo u mnie już wiem jest 1.3 ale nowsza Valencia
   
 poszukuje amorów przód, klamki wewnętrznej od strony pasażera
 
 [ Dodano: Pią Lis 12, 2010 22:44 ]
 lista części rośnie w miarę rozbierania
 dziś się dowiedziałem czemu z przodu przetłoczenia są zalepione szpachlą
  niestety dziury tam na wylot, chłodnica ładna ale łatana poxipoliną czy innym kitem, zresztą kit jeszcze w 2 miejscach pod maską, a rdza .....no cóż mówiłem że to ford i ma 30 lat ? 
 z placu boju:
 
 parę gratów wyrwałem ze smerfety
 
   
 to zastałem jak ściągnąłem wykładzinę
 
   
 a tak jak podziubałem trochę
 
   
 
   
 
   
 
   
 najgorsza część podłogi pod nogami kierowcy
 
   
 brzydkie wewnętrzne nadkole
 
   
 w bagażniku już nasi byli
 
   
 pod machą tak było
 
   
 teraz się trochę rozebrało
 
  |  
				| _________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 Volva XC70 i inne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lis 2010,  01:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | a no masz valencie swiece \\// tak to kent
 a valencia \\\\
 |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczepan522   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Jarek
 Wiek: 41
 Dołączyła: 09 Sie 2009
 Posty: 1031
 Skąd: .:CB:.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lis 2010,  19:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | van81,       
 
  	  | van81 napisał/a: |  	  | kolektor + gaźniki z x-packa | 
 
 to mnie się podoba
     
 a tak na marginesie to zobaczymy za kilka miesięcy co z nim będzie ale trzymam kciuki bo pomysłów co nie miara... Jak dla mnie to ona powinna zostać ori. Przynajmniej ja bym ją tak zrobił... zresztą popatrz na moją wieś tańczy śpiewa
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Flonder   
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: S
 Silnik: 1.1/53KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 26 Maj 2010
 Posty: 24
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lis 2010,  19:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | zapakuj kenta 1.3 na tych dcnf`ach, dobry zawias i walcz z miniakami w GR2   |  
				| _________________ Fiesta Mk1 1.1S  - TaśTaś
 Capri MkIII 2.0 ( T - in progress)
 Granada 2.3 (będzie COŚ) - Lodówka
 Sierra Mk1 `83 2.0T
 Anglia 101e Deluxe 1172 - Smerfetka
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | van   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: S
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 44
 Dołączył: 15 Maj 2007
 Posty: 2232
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lis 2010,  19:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | zastanawia mnie tylko czy na zmienionych gaźnikach mogę trafić do GR I, w końcu nie zmieniam gaźnika na wtrysk tylko na gaźniki które montowane były jako pakiet dodatkowy w tych modelach |  
				| _________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 Volva XC70 i inne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | xr2fun   
 
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Dołączył: 18 Sie 2005
 Posty: 625
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lis 2010,  20:19 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Flonder napisał/a: |  	  | zapakuj kenta 1.3 na tych dcnf`ach, dobry zawias i walcz z miniakami w GR2 | 
 O właśnie, przynajmniej będzie jakieś urozmaicenie.
 
  	  | van81 napisał/a: |  	  | zastanawia mnie tylko czy na zmienionych gaźnikach mogę trafić do GR I, w końcu nie zmieniam gaźnika na wtrysk tylko na gaźniki które montowane były jako pakiet dodatkowy w tych modelach | 
 Jeżeli masz na myśli YTP do jest pełna dowolność, SuperOes w Kielcach tak samo, a w Classic Auto Cup to nie wiem bo nie jeździłem.
 Zawsze możesz przyjechać na Amatorski Puchar Mini Classic - 4 rundy w roku.
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | van   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: S
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 44
 Dołączył: 15 Maj 2007
 Posty: 2232
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lis 2010,  20:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | xr2fun, nie chce budować auta do ścigania się bo wtedy kupił bym sobie coś nowszego albo jak już coś starego to mini i tuningował nastawiając się na jak najmniejszą masę, osiągi i prowadzenie Nie tędy droga tego auta.
 To auto ma stać w ciepłym garażu i wyjeżdżać na pojeżdżawki za które także Classic Auto Cap uważam, dlatego klasa GA 2 to już ściganie a klasa GA I to taka rekreacja
   
 [ Dodano: Nie Gru 12, 2010 21:00 ]
 trochę przestoju
 jakieś 2 tygodnie część podłogi udało mi się już doprowadzić do takiego stanu :
 
   
 na interwencję czekają miejsca do wycięcia i spawania, muszę zrobić coś czego chciałem uniknąć a mianowicie zrzucić przednie błotniki co wiąże się z ich odwierceniem i najprawdopodobniej wymianą
 temat spawania odłożony na styczeń i nowe fundusze a bez spawania niczego konkretnego nie jestem w stanie zrobić
 zbieram też powoli fanty, jest nowa chłodnica, jadą jakieś tarcze, będą fundusze będzie dużo nowych rzeczy
   Nadal szukam kenta
   
 [ Dodano: Czw Gru 16, 2010 16:17 ]
 klocki klocki....
 przyszły dziś nowe tarcze hamulcowe te zwykłe marki Mikoda w bardzo retrowym opakowaniu, nie wiem czy jest gdzieś data produkcji ale obstawiam lata80, wczesne 90. Tarcze są z allegro i wylicytowałem je za 2zł(słownie dwa złote
  ) |  
				| _________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 Volva XC70 i inne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk-90   Prince of Tor Kielce 2014
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: ST 170
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Lut 2009
 Posty: 2600
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Gru 2010,  01:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | mam pytanie, czym konserwujesz taką blachę( to czerwone), domyslam się, że jest to jakis rodzaj podkładu, gdzie go mozna stosować? |  
				| _________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
   
 Tekst roku 	  | Cytat: |  	  | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maćko   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`83
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/84KM
 Imię: Maciek
 Dołączył: 26 Lis 2008
 Posty: 135
 Skąd: Bytom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Gru 2010,  01:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak masz możliwość to wtryśnij ten podkład też do tego profilu idącego między progami, jeśli nie ma tam rdzy to warto zabezpieczyć. 
 Aha co do silnika to teoria jest taka, że możesz go poskładać na dowolnym bloku z fiesty(kent), potrzebujesz tylko wał z 1.3 i tłoki. Resztę osprzętu można dobrać z różnych pojemności kenta. Jednak dokładne info co z czego i dlaczego tak będzie lepiej będę miał jak przestudiuję wszystkie dane kentów montowanych w Escortach i Fiestach. A całkiem dokładne i pewne informacje będą jak zacznę składać silnik taki jak sobie wymyśliłem z części, które zgromadziłem.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Maćko 21 Gru 2010,  01:58, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Gru 2010,  01:51 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | van81 napisał/a: |  	  | wylicytowałem je za 2zł(słownie dwa złote  ) | 
       |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | van   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: S
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 44
 Dołączył: 15 Maj 2007
 Posty: 2232
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Gru 2010,  13:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Podkład kupiłem na pędzel reaktywny, staram się go używać gdzie się tylko da na tej podłodze, trzyma się jak głupi i o to chodzi. 
 Naklejki będą, przynajmniej staram się by po pomalowaniu auta zostały odtworzone.
 
 Co do fun to staram się by auto pozostało w oryginale .
 
 Okres zimowy zniechęca mnie do dalszych działań ale muszę ruszyć z kopyta mam nadzieję po nowym roku uda się już zrobić blacharkę.
 
 Trochę dziś pogrzebałem, bagażnik wstępnie zabezpieczony, zostały 4 dziury do wycięcia i spawania, rozgrzebałem też kawałek progu i krawędzi tylnej przy bagażniku.........coraz więcej tych dziur i niedoskonałości tej budy wychodzi :(
 Zbieram się w sobie żeby wreszcie odwiercić przednie błotniki które będę chciał wymienić ale jeszcze nie wiem gdzie je dostać
   
 [ Dodano: Pią Gru 31, 2010 17:09 ]
 dziś zebrałem się w sobie i wybrałem by podjąć pierwszy raz nierówną walkę ja vs. błotnik. Czemu Ford wymyślił to na zgrzewy
  niektóre auta mają to na śrubki, cyk pyk i już. Błotnik w ostatecznej walce poległ ale do użytku już się chyba nadawać nie będzie(pogiąłem trochę rant)
 
 A pod błotnikiem, a jakże więcej rudej !
 
   
  |  
				| _________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 Volva XC70 i inne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | van   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: S
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 44
 Dołączył: 15 Maj 2007
 Posty: 2232
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Sty 2011,  17:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | DziDzia, dla twojej ciekawości lego
 
   
 wszystko upolowane razem na allegro
 amory 50zł sztuka
 okładziny tył 30
 przód 25
 chyba dobre ceny jak za oryginały
   
 zbieramy klocki bo robota nie bardzo idzie, kupiłem nowe gijowane RWD i trochę muszę przy nim porobić
 |  
				| _________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 Volva XC70 i inne
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez van 26 Kwi 2011,  20:59, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bezimienny   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: C
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 34
 Dołączył: 21 Mar 2010
 Posty: 1185
 Skąd: Torzym/ZG
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Sty 2011,  18:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam takie małe pytanko ile ty już aut w swojej karierze miałeś  ?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | van   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: S
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 44
 Dołączył: 15 Maj 2007
 Posty: 2232
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Sty 2011,  18:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | kolejny 	  | Bezimienny napisał/a: |  	  | Mam takie małe pytanko ile ty już aut w swojej karierze miałeś  ?? | 
 jak postawisz flaszkę to postaram się policzyć, kiedyś liczyłem ale to było dawno temu
  Już nawet Sierr przestałem liczyć ale z czystym sumieniem mogę powiedzieć Fiest 6 z obecną
 |  
				| _________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 Volva XC70 i inne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |