Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: mk3, swap, zetec

[MK3] swap na 1,8 DOHC 16V
Autor Wiadomość
Bodziek 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Bogdan
Wiek: 39
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 56
Skąd: Bielsko
Wysłany: 9 Wrz 2010, 20:42   

pompka na 3,5 bara juz jest paliwko podaje

problem jest mianowicie z wtryskiwaczami a raczej napieciem do nich podawanym - na 3 jest bardzo niskie do 3-4 V a na jednym coś koło 8V, podejrzewamy że to za mało i sie nie otwierają a przez to nie ma paliwka w cylindrach bo swieczki suche.

jakieś porady gdzie szukac prądu, a może tak ma być ?

[ Dodano: Nie Wrz 12, 2010 13:57 ]
Korzystając z chwili wolnego opisze aktualny stan swapa ;)
Fiestka już jeździ, a nawet można by rzec że lata. Niestety są i problemy. Okazuje się że rozładowuje akumulator i to bardzo szybko. Poza tym nie działają wskaźniki:
- obrotomierz (podłaczony wg kolorków - 3 kabelki do czujnika w skrzyni)
- wskaźnik paliwa cały czas na full
- wskaźnik temperatury nie rusza z miejsca
- nonstop świeci ładowanie

Wynikła też nieszczelność na półosiach - z jednej cieknie olej, więc jednak fiestka postoi jeszcze co najmniej dzień.

Z góry dzięki za pomysły co z tym prądem zrobić żeby chodziło wsio dobrze.

[ Dodano: Czw Paź 21, 2010 16:36 ]
witam po dłuższej nie obecnosci fiestka juz jezdzi albo i nawet lata dostala zawieszenie przod i tyl fele z dobrymi oponkami jeszcze tylko wydech trza zmienic na wiekszy bo troche tak jedzie mulato przy malych obrotach i jedynka wyskakuje ale ogolnie jest ok
 
 
 
adamoo34 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Sport
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 20
Skąd: fg
Wysłany: 28 Paź 2010, 10:59   

A jaki masz plan na wydech? Baran + puszka rozprężna zamiast kata + przelotowy tłumik? A średnicę rur jaka zastosujesz?
_________________
Fiesta 1,3 projekt extreme wide - zamrozony
Fiesta 1,6 xr2i dawca silnika - zezłomowany Fiesta 1,1/1.8/2.0 projekt cichociemny - dopracowywany... remoncik po małym zatarciu, lata
octavia 2.0 na czipe
 
 
 
Bodziek 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Bogdan
Wiek: 39
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 56
Skąd: Bielsko
Wysłany: 29 Paź 2010, 17:07   

mam plan zrobic przelot bez żadnego kat tlumika srodkowego tylko rura srednica 55 albo 60 i mysle ze bedzie ok
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.