| 
		[MK3] Falowanie obrotów oraz gaśnięcie auta | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 banus002 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25 Paź 2010,  06:34   [MK3] Falowanie obrotów oraz gaśnięcie auta
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               witam jesli zle cos robie to wybaczcie ale pierwszy raz pisze na forum mam taki problem a nawet kilka
 
mam fieste  1.1 rok 1991 na gazniku z manualnym ssaniem jest zalozony gaz moj problem jest taki ze od jakis 2-3 miesiecy zaczal mi falowac na obrotach  wiec doszlo do tego ze musze miec caly czas wlaczone ssanie zebym mogl jezdzic dzieje sie tak na zimnym jak i na cieplym silniku druga sprawa niewiem czy jest to z tym zwiazane przy hamowaniu spadaja obroty, powiem tylko ze na benzynie dobrze chodzi a i na cieplym silniku jest problem z odpaleniem na gazie bo nie chce odpalac PROSZE POMOZCIE | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 26 Paź 2010,  14:26, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25 Paź 2010,  08:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Potrzebna jest regulacja gaznika. Niestety trzeba wiedzieć którą śróbką pokręcić a ja tego nie wiem.
 
Przydało by się jakieś zdjecie tego gaźnika. Wtedy można było by dedukować.
 
oze być też problem takowy że dyszę mogą być zatkane. | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 banus002 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Paź 2010,  06:00   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jesli chodzi o regulacje to czy mogl sam sie roztregulowac? zdjecie gaznika zrobie dzisiaj i wstawie 
 
 
[ Dodano: Wto Paź 26, 2010 07:17 ]
 
przepraszam za niescislosc poniewaz nie napisalem ze problem obrotow tkwi w gazie bo na benzynie dobrze chodzi i obroty sa stabilne | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Paź 2010,  06:51   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ssanie nie działą na gazie, wiec jak masz problem to wina leży w instalacji a nie silniku,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 banus002 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Paź 2010,  07:53   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | to powiedz mi w takim razie jak ssanie nie chodzi na gazie to czemu jak pociagne wajhe od ssania to obroty sie zwiekszaja , gdyby nie chodzilo to nie mogl bym na gazie jezdzic bo jak tylko poluznie linke od ssania to zaraz spadaja obroty i mi gasnie | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Paź 2010,  08:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Obroty Ci się zwiększają bo jak przymykasz ssanie (czyli odcinasz dopływ powietrza) to silnik by zgasł,,, i jest coś takiego jak przewyższanie obrotów,,, ta funkcja mechanicznie uchyla lekko przepustnice i dlatego na gazie obroty Ci wzrastają, samo ssanie na gazie nie działa z prostej przyczyny, przepustnica ssania jest za mikserem, wiec jej przysłonięcie nie powoduje ssania (czyli wysysania większej ilości gazu z miksera) tak jak to ma miejsce z paliwem gdzie dysze są między przepustnicą ssania a główna,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 banus002 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Paź 2010,  10:00   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | powiem ci tak ze nieznam sie na za dobrze na autach wiec potrzebuje pomocy od ludzi takich jak ty. za niedlugo zedje na dol i zrobie zdjecie gaznika prosze abyscie wy mnie pytali o szczegoly bo niewiem co mam wam pisa glownie wlasnie chodzi mi o to ze obroty faluja jak nie mam tej linki zaciagnietej od ssania to mi gasnie auta jak nie trzymam pedalu gazu z tego co widze parownik byl niedawno regenerowany wiec watpie zeby to bylo od parownika tylko mnie dziwi to ze ze jak naciskam pedal hamulca to spadaja obroty a gdy bede to robil kilka razy z rzedu to nawet zgasnie | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Paź 2010,  10:03   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | banus002 napisał/a: | 	 		  | dziwi to ze ze jak naciskam pedal hamulca to spadaja obroty a gdy bede to robil kilka razy z rzedu to nawet zgasnie | 	  A to przez servo (wspomaganie) hamulca    w sumie normalna sprawa? | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 banus002 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Paź 2010,  10:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | aha bo znajomy mechanik powiedzial ze to servo i je wymienilem i sie okazalo ze to nic nie dalo bo dalej jest to samo wiec tylko nie potrzebnie kase wydalem | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 przemaas  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/55KM 
                  Wiek: 33  Dołączył: 13 Cze 2010 Posty: 5 Skąd: Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Lis 2010,  11:06   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               witam,
 
 
nie bede zakladal nowego tematu, bo mam troche podobny problem. Mam fieste 1,1 na gazniku. Problem wystepuje na zimnym silniku. Odpalam fieste (akumulator ok, bo odpala bez najmniejszego problemu) , na ssaniu, bo bez tego gasnie i po przejechaniu tak 200-500metrow gasnie, jesli sie zatrzymam na swiatlach albo bede jechal wolno. Zaczyna sie dlawic i mruga kontrolka od akumulatora, w koncu gasnie. Musze wszystko wylaczyc, ogrzewanie, swiatla, radio i odpalam. Kreci dlugo, ale zaskakuje i wtedy musze juz wylaczyc ssanie i trzymac ja gazem na 2 tysiacach zeby nie zgasla.. Czasem znow gasnie i po chwili stania, jak sie nagrzeje, jest juz normalnie. Czego to wina? Moze jakies dysze w gazniku brudne? 
 
 
Niestety nie dzieje, ze tak zawsze na zimnym silniku, tylko czasem. I co mnie zastanawia: jak silnik jest calkowicie zimny, rano jak jade do szkoly, nigdy tak sie nie zdazylo, a jak samochod sie nagrzeje, a potem postoi z 3-4h , i wracam ze szkoly, to zazwyczaj gasnie na swiatlach kolo szkoly.
 
 
Wszystkie filtry wymienione na nowe 5k temu
 
Swiece + termostat wymienione 1k temu | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |