| 
		[MK3] Zawór EGR Problem | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 depesz14 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Paź 2010,  20:39   [MK3] Zawór EGR Problem
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam. Zrobilem przekladke silnika 1.1 ( obróciła sie panewka ) na silnik 1.3. Zrobiłem to sam lecz mam maly problem nie wiem gdzie podłaczyc zawór EGR (dwu pinowa wtyczka) ten od tych metalowych rurek. Wiem ze jest on nie potrzebny i ze sie go zaslepia lecz mozna powiedziec ze jestem pedantem i bardzo chce se wsadzic gdzies ta wtyczke     prosze o pomoc. Pozdrawiam. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Paź 2010,  20:50   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               te silniki są takie same prawie wiec wsadz tam gdzie byla wtyczka od 1.1 ;]
 
Jesli nie wiesz gdzie to bylo to klops    | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bezimienny  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Paź 2010,  20:56   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               W 1.1 chyba niema tych rurek więc może niebyć takiego gniazda, ale to wywniostowałem tak na chłopski rozum    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Paź 2010,  20:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | wiem ze byla roznica miedzy 1992 a 1994 w budowie wtrysku ale o zaworze EGR nie słyszałem ;] | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Paź 2010,  21:57   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | drzeniow napisał/a: | 	 		  | te silniki są takie same prawie wiec wsadz tam gdzie byla wtyczka od 1.1 | 	  Może silniki są są takie same, ale w 1,1, nigdy nie było EGR   ,,, wykręć te rurki, zaspawaj dziury w kolektorze - po problemie, albo poprostu nie podłączaj zaworu,,, jak bez napięcia jest w pozycji otwartej to zaślep wylot i tez po sprawie,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rebel  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Rafał 
                  Wiek: 35  Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Paź 2010,  15:00   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A ja zapytam z ciekawości. Mowa o tych rurkach nad kolektorem wydechowym wyglądających jak jakaś grzałka tak? U mnie ich nie ma. Do czego to w ogóle służy? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Paź 2010,  18:08   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               rwiezel, było nie raz o tym, poszukaj poczytaj,,, to się sprowadza do tego ze 20 lat temu fiesta była bardziej ekologiczna,,,, czy teraz jeszcze to komuś działa to nie wiem    | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 depesz14 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Paź 2010,  18:44   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No i sprawa sie wyjasnila. Dzieki za rady, zaslepie gnoja. Czytalem tez ze ta cala recyrklacja spalin potrafi odebrac pare konikow przez ponowne spalanie tego syfu i ze zdrowiej dla silniczka jest go odlaczyc i zaslepic    
 
Wszystkiego dobrego! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Paź 2010,  18:48   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               nie wiem czy u nie to działa ale mam to ustrojstwo   
 
I w moim drugim escorcie 1.8 16 zaworowym tez coś takiego jest ;]
 
 
I jako pierwszy chyba pytalem co to jest ;]
 
Uzyskałem wówczas info ze to coś z ekologicznością    ale i tak to u nikogo nie działa ;] | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 depesz14 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Paź 2010,  20:49   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a wlasnie jeszcze jedno mnie zastanawia. Wiem ze powinno sie czyscic siatke ktora jest w korku wlewu oleju, wezyk idacy od tego korka i membrane w obudowie filtru powietrza (czyba sie to zowie odmą) lecz tych metalowych rurek mysle ze nie trzeba czyscic bo to ustronstwo i tak nie dziala. Nie myle sie? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Paź 2010,  22:20   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a w jaki sposób zamierzasz to wyczyścić? 
 
chyba ze z zewnątrz przetrzeć szmatą. | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Paź 2010,  22:53   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | depesz14 napisał/a: | 	 		  | tych metalowych rurek mysle ze nie trzeba czyscic | 	  Nie trzeba    | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 depesz14 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Paź 2010,  23:14   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               hehe polak potrafi      koniec glupich pytan, dzieki za pomoc    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |