| 
		[MK3] Problem z odpalaniem na zimnym silniku | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Dariusos  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: L 
                  Silnik: 1.3i/50KM 
                  Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 11 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Paź 2010,  09:51   [MK3] Problem z odpalaniem na zimnym silniku
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam wszystkich forumowiczów i fiestomaniaków.
 
Otóż mój problem polega na tym iż na zimnym silniku mam problem z odpaleniem.
 
Odpalając muszę go dłużej przytrzymać bo jest tak jak by nie miał siły :(
 
Jak już pochodzi i wyłącze zapłon i odpalę go na ciepłym silniku to bierze odrazu.
 
Dodam iż ładowałem akumulator na prostowniku, dolałem elektrolitu i sytuacja jest podobna.
 
Jeszcze obstawiam taką możliwość iż przewody zapłonowe są zawilgocone i to jest powodem że tak się dzieje.
 
 
Pozdrawiam     | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2010,  11:12, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mechcom  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 397 Skąd: Wolsztyn (PWL) 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Paź 2010,  10:03   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | mechcom napisał/a: | 	 		  | paliwo Ci sie moze po prostu cofa | 	  Na mono to teoretycznie bez znaczenia, niech 2-3 razy włączy na 10 sekund tylko zapłon (by się kontrolki zapaliły) - jak po takim czymś zaskoczy bez problemów, to faktycznie będzie coś nie tak z pompką i prowadzeniem paliwa,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 matrix-1990  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/50KM 
                  Imię: Maciek 
                  Wiek: 35  Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Paź 2010,  10:15   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | na pewno masz wtrysk? | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mechcom  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 397 Skąd: Wolsztyn (PWL) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Paź 2010,  10:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a jeszcze powiedz ile senkund go krecisz?    
 
 
bo moj jak postoi w garazu na noc i nast dnia ide go odpalic to musze pokrecic 5s a pozniej jak go odrazu zgasze to pali odrazu na szczała     | 
             
						
				_________________ Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda   
 
Moja Fiestka Zapraszam    http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613    
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Dariusos  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: L 
                  Silnik: 1.3i/50KM 
                  Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 11 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Paź 2010,  11:38   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jest na wtrysku jedno punktowym.
 
Przy odpalaniu muszę go przytrzymać ok. 5 sek. i jak mówię ciężej kręci na zimnym.
 
Wcześniej nie było problemu z odpalaniem, więc już sam nie wiem co to może być...     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Paź 2010,  11:45   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               weź aku do elektryka nich sprawdzi bo może to jego wina.
 
To ze elektrolit zmienisz na nowy nie daje zawsze duzo ;] | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 acti357  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Imię: Wiktor 
                  Wiek: 35  Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Paź 2010,  16:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | acti357 napisał/a: | 	 		  | Sprawdź może czujnik temperatury (ten od komputera). | 	  
 
czyjnik na zimnym silniku raczej malo pomocny    | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 acti357  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Imię: Wiktor 
                  Wiek: 35  Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Paź 2010,  16:37   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | drzeniow napisał/a: | 	 		  czyjnik na zimnym silniku raczej malo pomocny    | 	  
 
 
Wydaje mi się, że jak ustalisz zerową rezystancję na tym czujniku (np. zwarcie przez brak izolacji) to komp widzi wysoką temperaturę i przez to odłącza ssanie. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Paź 2010,  16:41   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | To nie wydaje się, tylko tak jest, jeśli faktycznie jest zwarcie,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |