| 
		[MK3] REGULACJA SILNICZKA KROKOWEGO | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 santana  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: maciej 
                  Dołączył: 29 Lip 2009 Posty: 50 Skąd: czarnkow 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Kwi 2010,  17:56   [MK3] REGULACJA SILNICZKA KROKOWEGO
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | czy jest taka opcja,regulacji silniczka krokowego.tak slyszalem ,czekam na opinie | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 28 Wrz 2010,  08:52, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Kwi 2010,  07:27   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | nie ma | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Kwi 2010,  08:38   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | santana, co chcesz regulować? | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PawelKRA  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 42  Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 83 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Kwi 2010,  11:45   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak masz z nim problem to moze go po prostu wyczysc bo tam nie ma co regulowac | 
             
						
				_________________ Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
 
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 deku  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 11 Skąd: 3city 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Wrz 2010,  10:53   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czy po czyszczeniu bolec trzeba ustawić na tę samą pozycję, co przed czyszczeniem, czy sam się ustawi po uruchomieniu silnika?
 
Wyczyściłem silnik krokowy i CPP, i po odpaleniu silnika mam ciągle ok. 3tyś obrotów. Znalazłem na tym forum, że być może źle zamontowałem CPP (nie zahaczyłem o wajchę), ale skoro będę już demontował to wolałbym wiedzieć, czy bolec też może być tego przyczyną. | 
             
						
				_________________    Fiesta mk3,5 1.3 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rebel  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Rafał 
                  Wiek: 35  Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Wrz 2010,  12:23   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               deku odpinałeś akumulator po swoich zabiegach?
 
 
Silniczek krokowy pracuje na bieżąco. Wajcha od CPP ma być zahaczona, ruszając przepustnicą, wajcha od CPP ma się przemieszczać. Jak wszystko zamontujesz jak należy to zobaczysz co się dzieje. Tylko pamiętaj, że przez pierwsze kilka kilometrów po odpięciu klem mogą dziać się różne rzeczy z obrotami. Jeżeli chcesz poczytać o tym więcej to szukaj hasła: reset kompa | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 deku  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 11 Skąd: 3city 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Wrz 2010,  12:34   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dziękuję, spróbuję.
 
Akumulator odpinam zawsze jak coś dłubię pod maską. Znajomemu mechanikowi kiedyś wystrzeliła poduszka jak grzebał w samochodzie, więc wolę nie ryzykować. | 
             
						
				_________________    Fiesta mk3,5 1.3 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Wrz 2010,  20:06   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | deku napisał/a: | 	 		  | Czy po czyszczeniu bolec trzeba ustawić na tę samą pozycję, co przed czyszczeniem, czy sam się ustawi po uruchomieniu silnika?  | 	  Jak dobrze złożyłeś to się sam ustawi,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 deku  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 11 Skąd: 3city 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Paź 2010,  07:45   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JoeMix napisał/a: | 	 		   	  | deku napisał/a: | 	 		  | Czy po czyszczeniu bolec trzeba ustawić na tę samą pozycję, co przed czyszczeniem, czy sam się ustawi po uruchomieniu silnika?  | 	  Jak dobrze złożyłeś to się sam ustawi,,, | 	  
 
I tak właśnie się stało. A po czyszczeniu i pononym - tym razem poprawnym poprawnym założeniu, obroty się unormowały.
 
Dzięki | 
             
						
				_________________    Fiesta mk3,5 1.3 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |