Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: pompa paliwa

[MK3] Problem z pompą paliwa
Autor Wiadomość
RazOr 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 16
Skąd: Krk
Wysłany: 18 Wrz 2010, 15:34   [MK3] Problem z pompą paliwa

witam
mam następujący problem z pompą paliwa a starałem się znaleźć podobny już opisany na forum i nie udało mi się.
tak więc jechałem ostatnio moją fiestką i nagle całkowicie zabrakło jej prądu(coś z ładowaniem ale nie o to mi chodzi).Po tym jak docholowałem ją do mojego parkingu, naładowałem akumulator i próbowałem ją odpalić pompa paliwa przestała dawać znaki życia.
Teraz moja prośba polega na tym by ktoś mi wytłumaczył jak sprawdzić co może być popsute.
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony przez trzeci 19 Wrz 2010, 12:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 18 Wrz 2010, 15:51   

po włączeniu zapłonu słychać przez ok. 2sek takie cichutkie 'wwwwwww' ? (ciężko mi opisać ten dźwięk) to właśnie pompa. Podciąga trochę paliwa na rozruch.
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 18 Wrz 2010, 16:25   

do pompki jest ciezko sie dostać, musisz sprawdzic czy dochodzi do niej prąd.
Ale o tym jak ją wymontować był juz temat na forum poszukaj.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 18 Wrz 2010, 16:36   

Do wyjęcia pompki powinno sie zbiornik wyjąć ale nie koniecznie, bo mozna od góry wyciac większy otwór ja to zrobiłem tak:

a potem poskładałem blaszki do siebie i zabezpieczyłem pastą głuszącą
Ale najpierw sprawdź czy czasem nie wypadł ci czujnik uderzeniowy, jest on pod klapką z lewej strony, w okolicy nóg kierowcy,
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
RazOr 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 16
Skąd: Krk
Wysłany: 18 Wrz 2010, 17:00   

1. wiem o jaki dźwięk Ci chodzi ale go nie ma i nawet na wtrysku patrzyłem i nic się nie dzieje
2.do pompki mam łatwy dostęp(poprzedni właściciel pomyślał) i właśnie chyba nie dochodzi do niej prąd pewien nie jestem ale czujnik poziomu benzyny na 100 działa
3.luki masz może jakieś zdjęcie tego włącznika bo ja tam nic nie mogę znaleźć
dzięki wszystkim :D
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 18 Wrz 2010, 17:10   

To jest taka czarna puszka z czerwonym bolcem od spodu, fotki niestety nie posiadam, Moze sie znajdować w takiej folii. Lepiej jak odkręcisz boczek ten przy progu.
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
RazOr 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 16
Skąd: Krk
Wysłany: 18 Wrz 2010, 17:24   

teraz właśnie go wykręciłem i on jak dla mnie wydaje się trochę popsuty ponieważ ma taki bolec biały u góry i on tak lata dziwnie ? (ten włącznik u góry)
i mam takie pytanie czy mogę zrobić spięcie w miejsce tego włącznika czy się nic nie stanie.
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 18 Wrz 2010, 17:45   

ja mam zamiast tego wyłącznika wsadzony zwykły mały hebelek i samemu sobie pompkę odcinam. Wiec możesz równie dobrze zmostkować te kable.
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Wrz 2010, 21:56   

RazOr napisał/a:
mam takie pytanie czy mogę zrobić spięcie w miejsce tego włącznika czy się nic nie stanie
Nic się nie stanie, tylko nie wyłączy Ci pompy jak dzwona zaliczysz,,, (w sumie ciekawe czy po tylu latach te wyłączniki bezwładnościowe jeszcze w ogóle działają)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 18 Wrz 2010, 21:59   

JoeMix napisał/a:
w sumie ciekawe czy po tylu latach te wyłączniki bezwładnościowe jeszcze w ogóle działają)


ja mem essiego z 94. i jak mialem dzwona to nie zadziałał ;]

maska złamała sie w pol a pas przedni zatrzymał sie na kolektorze.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
RazOr 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 16
Skąd: Krk
Wysłany: 19 Wrz 2010, 02:05   

no więc teraz to wygląda tak poprzekładałem przekaźniki i wtrysk działa ale dmuchawa (nawiew) i przerywany bieg wycieraczki przedniej nie :D Dalej nie wiem co mam zrobić choć przynajmniej już moja balanga jeździ.Może ktoś mi coś jeszcze podpowie co z tą dmuchawą i jakiś dokładniejszy schemat przekaźników bym baaaaaardzo prosił jeżeli znajdzie się ktoś tak miły bo ten co jest w faq jakoś nie do końca się pokrywa z moją fiestą.
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 19 Wrz 2010, 16:26   

JoeMix napisał/a:
w sumie ciekawe czy po tylu latach te wyłączniki bezwładnościowe jeszcze w ogóle działają
Wiem że u mnie działa, bo nie mogłem auta odpalić (nie wiedziałem wtedy jeszcze o tym wyłączniku i pół dnia kombinowałem zanim doszedłem że jest) po próbie wybicia zawiasów od drzwi. Waliłem młotkiem i zadziałał.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 14:05
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.