| [MK3] Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem cieknie | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | n0n1ck   
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 1.8D/60KM
 Wiek: 38
 Dołączył: 26 Mar 2008
 Posty: 27
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Sie 2010,  22:04   [MK3] Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem cieknie | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam, 
 mam problem jak w temacie i chciałbym się poradzić czy lepiej kupić używaną niecieknącą i wymienić czy dać swoja do regeneracji i czy ktoś zna jakiś warsztat gdzie robią cała wymianę wraz z regeneracją w rozsądnej cenie w okolicach Katowic.
 Z góry dzięki!
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 22 Wrz 2010,  12:04, w całości zmieniany 3 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Sie 2010,  10:53 | 
 |  
               | 
 |  
               | Daj do regeneracji, a jeśli masz jakieś pojęcie, to sam możesz spróbować powymieniać simmeringi. Potrzebujesz komplet naprawczy taki: http://ford.sklep.pl/pl,p...,simbo,kpl.html Ja z tym walczyłem w sobotę i pół niedzieli, ale jak na razie nie cieknie (już). |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TSRules   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 13 Mar 2010
 Posty: 1031
 Skąd: ZIEMIA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Sie 2010,  11:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | jackrzec oby ci jak najdłużej wytrzymało, jestem ciekaw bo przekładnia to cho... droga zabawa więc fajnie gdyby ten zestaw naprawdę działał |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Sie 2010,  11:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | W sumie mikrometrem mierzyłem ten wałek i praktycznie nie jest wyrobiony, za to simmeringi były zdarte kompletnie (prawie 1mm różnicy na średnicy wewnętrznej między nowym a starym). Musi działać. W sumie od kiedy założyłem wspomaganie, to od 4 lat go nie ruszałem, ale teraz co 500 km musiałem dolewać po pół zbiorniczka płynu. |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | n0n1ck   
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 1.8D/60KM
 Wiek: 38
 Dołączył: 26 Mar 2008
 Posty: 27
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sie 2010,  08:10 | 
 |  
               | 
 |  
               | W garażu bez kanału poradzę sobie z demontażem ? Wtedy bym oddał do regeneracji. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sie 2010,  12:35 | 
 |  
               | 
 |  
               | Poradzisz, bo ja to robiłem na podwórku przed domem. Ale odkręcania to jest sporo. i trzeba mieć kobyłki pod samochód. |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sie 2010,  12:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak dobrze kojarzę, to jest gdzieś opis jak wyciągnąć przekładnię. co prawda chyba bez wspomagania, ale idea ta sama. trzeba szukać przez szukajkę, na listę FAQ się nie załapało... |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sie 2010,  12:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | bidżej, idea jest ta sama - trzeba wyjąć , ale sposób wyciągania przekładni ze wspomaganiem a bez jest kompletnie inny. Nie wyjmiesz jej tak jak zwykłej przez dziurę w lewym nadkolu. Ona jest sporo grubsza i ma wystające rurki. Można spróbować zsunąć gumy i odkręcić drążki, ale dostęp jest fatalny i ciężko to zrobić. Jesli by się udało, to bez problemu wyjdzie górą. Ja np. musiałem odkręcać całe mocowanie prawego wahacza i dopiero wtedy udało mi się ją wyjąć. |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | n0n1ck   
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 1.8D/60KM
 Wiek: 38
 Dołączył: 26 Mar 2008
 Posty: 27
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Sie 2010,  13:33 | 
 |  
               | 
 |  
               | Czy jest problem z odkręceniem mocowania wahacza ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | cypis290   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Łukasz
 Dołączył: 25 Cze 2009
 Posty: 206
 Skąd: Radom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Sie 2010,  16:19 | 
 |  
               | 
 |  
               | Teoretycznie nie ma. Praktycznie do klucza przyda Ci się przedłużka bo najczęściej śruby są dość mocno zapieczone. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |