| [MK4] Przełacznik zespolony- czy pasuje np z escorta? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | rafantek   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 19 Cze 2010
 Posty: 171
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Cze 2010,  12:59   [MK4] Przełacznik zespolony- czy pasuje np z escorta? | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam, Natchnelo mnie na czasowa regulacje pracy wycieraczek,
 Stąd pytanie czy przełacznik zespolony pasuje z innego fordziska jakiegos? escort moze, albo cos co ma pierścien z 6 stopniową regulacja czasu pracy wycieraczki?
 |  
				| _________________ Mechanika - Elektryka!!! Warsztat - adres: Niezapominajki 1
 Ford - porady, naprawy (mechanika - elektryka) WDS-programowanie, diagnostyka, czesci
 Mail: serwis@fordscorpio.pl tel: 791 054 854 Gadu-Gadu: 765214
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Cze 2010,  16:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | escort ma chyba taki sam jak w mk4, o do regulacji to można zrobić płynną regulacje na potencjometrze, ja tak zrobiłem, gdzieś powinien być opis. |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rafantek   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 19 Cze 2010
 Posty: 171
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Cze 2010,  17:20 | 
 |  
               | 
 |  
               | tak ale to malo fabryczne i trudnodostepne. Tak masz regulacje w manetce normalnie jak escort |  
				| _________________ Mechanika - Elektryka!!! Warsztat - adres: Niezapominajki 1
 Ford - porady, naprawy (mechanika - elektryka) WDS-programowanie, diagnostyka, czesci
 Mail: serwis@fordscorpio.pl tel: 791 054 854 Gadu-Gadu: 765214
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Cze 2010,  17:32 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | rafantek napisał/a: |  	  | ale to malo fabryczne i trudnodostepne | 
 yyy że co?
  ja ze swojego rozwiązania jestem zadowolony, mimo że chciałem zrobić to jak w mk5, czyli na elektronicznym przekaźniku. |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Freeman   Moderator
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Sławek
 Wiek: 43
 Dołączył: 06 Kwi 2007
 Posty: 3513
 Skąd: Ostrzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Cze 2010,  17:50 | 
 |  
               | 
 |  
               | Z escorta MK5 a podejrzewam, że z innych też nie będzie pasował bo nie ma klaksonu w manetce. |  
				| _________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
 Fiesta Klub Polska na YouTube
 Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
 Pochwal się swoim autem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Cze 2010,  18:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ale fiesta mk4/5 też nie ma klaksonu w manetce... Ale jeśli chodzi o sam przełącznik, to wątpie żeby pasował (ale mogę się mylić - nie wiem po prostu) 	  | Freeman napisał/a: |  	  | bo nie ma klaksonu w manetce. | 
 |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Cze 2010,  19:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak już to z mk7, jak już coś sprawdzać to tylko z roczników kiedy się produkcje fiesty i escorta pokrywały. |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Cze 2010,  20:34 | 
 |  
               | 
 |  
               | Raczej nie pasuje i czeka cię ostra rzeźba,,, 	  | rafantek napisał/a: |  	  | Stąd pytanie czy przełacznik zespolony pasuje z innego fordziska jakiegos? escort moze, albo cos co ma pierścien z 6 stopniową regulacja czasu pracy wycieraczki? | 
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rafantek   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 19 Cze 2010
 Posty: 171
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Cze 2010,  20:56 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak cos nie spasuje 1:1, to odpuszcze temat. Ja jestem gadzeciaz, ale autem jeździ panna, ktora nie zauwaza takich detali   |  
				| _________________ Mechanika - Elektryka!!! Warsztat - adres: Niezapominajki 1
 Ford - porady, naprawy (mechanika - elektryka) WDS-programowanie, diagnostyka, czesci
 Mail: serwis@fordscorpio.pl tel: 791 054 854 Gadu-Gadu: 765214
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Cze 2010,  15:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | najprostszy sposób to dodanie dodatkowego potencjometru, masz wtedy kolejny gadżet, lepszą funkcjonalność, a przy starannym umieszczeniu nie tracisz na wyglądzie i dostępie do niego. w moim temacie gdzieś jest foto jak to zrobiłem. |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Cze 2010,  15:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | Na pewno nie podejdzie 1:1 bo we fieście przekaźnik jest na zewnątrz i nie ma wyjścia na regulację czasu,,, 	  | rafantek napisał/a: |  	  | jak cos nie spasuje 1:1, to odpuszcze temat. | 
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Cze 2010,  16:18 | 
 |  
               | 
 |  
               | relacja w przełączniku to zwykły potencjometr, a w wersji bez jest zwora do masy, jak sama konstrukcja będzie pasowała, a z tego co patrzyłem po aukcjach to wyglądają tak samo (te same lata produkcji). |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rafantek   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 19 Cze 2010
 Posty: 171
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Cze 2010,  00:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | przekaznik to zawsze jest w skrzynce, tylko albo jest stalo czasowy, albo z mozliwoscia regulacji potencjometrem. chodzi o fizycznosc pasowania na kolumne kierownicy. Czas zajzec zo znajomego sprzedawcy czesci porownac. |  
				| _________________ Mechanika - Elektryka!!! Warsztat - adres: Niezapominajki 1
 Ford - porady, naprawy (mechanika - elektryka) WDS-programowanie, diagnostyka, czesci
 Mail: serwis@fordscorpio.pl tel: 791 054 854 Gadu-Gadu: 765214
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |