| [MK4] kolejność przewodów WN? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | fiestafun [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Cze 2010,  19:37   [MK4] kolejność przewodów WN? | 
 |  
               | 
 |  
               | Czy mógłby ktoś podać mi prawidłową kolejność połączenia przewodów WN do fiesty mk4 1,25 zetec tzn 1-1 itd .Dzięki i Pozdrawiam |  
				| Ostatnio zmieniony przez diodalodz 21 Cze 2010,  20:08, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Cze 2010,  19:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | 1-3-4-2 |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fiestafun [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Cze 2010,  19:52 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jeszcze raz dzięki 
 [ Dodano: Sob Cze 19, 2010 20:39 ]
 Niestety .Podpiąłem przewody WN 1-3-4-2 silnik chodził nierówno(jak traktor) i po chwili zgasł.
 Po wpięciu najkrutszy kabel 1-dłuższy-2 następnie 3 i najdłuższy 4.silnik pracuje rowno (chyba prawidłowo),ale nie jestem pewien czy jest to prawidłowe podłączenie.Pytałem w różnych miejscach ,ale nikt nie potrafi mi doradzić.Jest to mk4 silnik 1,25 zetec S,16 V 1996 r.
 byłbym wdzieczny za odpowiedź.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Cze 2010,  20:12 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jacek podał ci kolejność występowania zapłonów na cylindrach . cylindry liczy się od rozrządu czyli od strony alternatora . Z racji tego że fiesta ma zapłon z iskrą traconą nie ma kopułki i iskra pojawia się na 2 cylindrach jednocześnie . na 1 i 4 a następnie na 2  i 3  i tak w koło . O ile nikt ci nie odłączał przewodów od cewek zapłonowych to podłączenie po długościach jest dobrym pomysłem . Jak silnik pracuje równo to na 100% jest ok . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Cze 2010,  07:06 | 
 |  
               | 
 |  
               | A fakt, sorry źle zrozumiałem, bo było napisane 
 
 i podałem kolejność zapłonu. 	  | Kod: |  	  | kolejność połączenia przewodów | 
 |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fiestafun [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Cze 2010,  11:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wszystko sie zgadza .Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.