Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:33 |
[MK3] Wymiana filtra paliwa |
Autor |
Wiadomość |
ernest-11 [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Cze 2010, 19:20 [MK3] Wymiana filtra paliwa
|
|
|
Powoli zgodnie z zaleceniami w faq przygotowuje sie do zimy. Mam pytanie odnośnie filtra czy wymieniając filtr na nowy pozbędę sie pompki ręcznej czy wymienia się tylko sam wkład i pozostawia pompke.
Kod: | Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci |
|
Ostatnio zmieniony przez trzeci 5 Cze 2010, 20:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 6 Cze 2010, 10:47 Re: Wymiana filtra paliwa
|
|
|
ernest-11 napisał/a: | Powoli zgodnie z zaleceniami w faq przygotowuje sie do zimy. Mam pytanie odnośnie filtra czy wymieniając filtr na nowy pozbędę sie pompki ręcznej czy wymienia się tylko sam wkład i pozostawia pompke.
Kod: | Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci |
|
Wymienia się filtr paliwa a pompkę jeśli trzeba, regeneruje.
Swoją drogą, teraz to wymieniasz na lato nie na zimę |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
ernest-11 [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Cze 2010, 13:46
|
|
|
Wymieniam teraz bo dopiero kupiłem autko. Niestety strasznie zaniedbane ale za 1400 to trudno. A skoro filtr ma podobną długość życia co rozrząd to starczy na troche dłużej. |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 6 Cze 2010, 20:14
|
|
|
Ale ktoś ci bzdur naopowiadał... |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 6 Cze 2010, 20:19
|
|
|
ja tam filtr paliwa wymieniam na zimę i na lato... ale to też z racji tego, że mam za free filtry... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
rapet
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 6 Cze 2010, 21:27
|
|
|
a ja wymieniam wszystkie filtry i olej co 8tyś czy lato czy zima jak przypadnie |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
|
|
|
|
|
ernest-11 [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Cze 2010, 18:47
|
|
|
Niestety do regeneracji muszę oddać pompkę ręczną na filtrze wie ktoś może ila taka przyjemność kosztuje. |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 8 Cze 2010, 21:48
|
|
|
Tyle ile zestaw naprawczy na allegro, łatwa wymiana i zaoszczędzona kasa na mechanika. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
ernest-11 [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Cze 2010, 12:39
|
|
|
Wielkie dzięki za pomoc już jade do samochodowego zamówić. |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 9 Cze 2010, 12:53
|
|
|
Polecam allegro, pewnie taniej. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Marcind22 [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Cze 2010, 10:39
|
|
|
Jeśli chodzi o filtr paliwa do tego diesla to są 2 różne układy paliwowe w silniku 1.8D (Bosh i Lucas). Z pompka na filtrze jest układ Lucas. Zgodnie z instrukcja wymiana filtra paliwa co 30 tyś km. Polecam polski Filtron, kosztuje 32 zł.
Przy okazji po wymianie filtra układ paliwowy będzie zapowietrzony, układ paliwowy Bosh sam się odpowietrza (nie wiem jak Lucas), wystarczy tylko zgodnie z instrukcja pochechłać, 30s chechłania i 10s przerwy aż zaskoczy i potem już normalnie. Bardzo ważne aby wężyki były szczelne. |
|
|
|
|
ernest-11 [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Cze 2010, 18:38
|
|
|
Proszę o pomoc mam duży problem z upałem podobny do tego tematu(http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=48838) . Otóż odpala ładnie za pierwszym razem ale jak zgasze to zamula i ma tendencje do zaduszania się. Jak sie zadusi to nie utrzymuje obrotów biegu jałowego i gaśnie. Dodam że, przy gaszeniu z kluczyka dłuższą chwilę jeszcze chodzi. Czy zbyt niskie napięcie ładowania 13.5 na światłach 14,4 bez (wymienam altek po 10) ma na to wpływ? Czy dojdzie wymiana elektrozaworu? |
|
|
|
|
|