Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014,  20:43		 | 
	
			[MK3] 1.8D nie schodzi z obrotów! | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 buzzer11  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Henryk 
                  Wiek: 69  Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 8 Skąd: Dąbrowa Górn. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Maj 2010,  20:34   [MK3] 1.8D nie schodzi z obrotów!
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam, może ktoś ma jakieś sugestie, co może być powodem, że silnik podczas jazdy nie schodzi na wolne obroty po zwolnieniu gazu i wciśnięciu sprzęgła? Dodam, że po przekręceniu kluczyka silnik gaśnie prawidłowo. ZA wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Miły  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Wiek: 39  Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Maj 2010,  20:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | sprawdź siłownik przy gazie w komorze silnika... może się zatarł albo coś... może linka gazu się zacina... | 
             
						
				_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
 
 
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 buzzer11  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Henryk 
                  Wiek: 69  Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 8 Skąd: Dąbrowa Górn. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Maj 2010,  21:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nie ma siłownika, linka bezpośrednio na dźwigni pompy wtryskowej, nie zacina się, dźwignia cofa się do śruby oporowej bez żadnego oporu. Uszkodzona pompa wtryskowa? | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez buzzer11 6 Maj 2010,  21:07, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Maj 2010,  21:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a jak nacisniesz dzwignie to po puszczeniu wraca samoczynnie? | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 buzzer11  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Henryk 
                  Wiek: 69  Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 8 Skąd: Dąbrowa Górn. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Maj 2010,  21:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Tak, wraca. Wygląda to tak, jakby jakiś wewnętrzny mechanizm pompy się zawieszał. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Maj 2010,  21:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | no prawdopodobnie uszkodzona jest pompa wtryskowa musiałbys gdzies do dizlowcow podjechac sie dopytac dokładnie | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 buzzer11  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Henryk 
                  Wiek: 69  Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 8 Skąd: Dąbrowa Górn. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Maj 2010,  21:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No moje pytanie jest raczej do dieslowców, może się jakiś na forum znajdzie    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kamil wolski  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Maj 2010,  22:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ale nie spadają czy spadają ale zostają na podwyższonych obrotach? Gdyby to był turbodiesel to na bank byłby to booster a tak to albo jakiś problem z pompą, albo wtryskiwacze sikają. Dymi podczas przyśpieszania? | 
             
						
				_________________ było: 104KM 220Nm
 
jest: 133KM 186Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Gray Wolf  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 8 Skąd: Toruń 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Maj 2010,  10:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Pompa wtryskowa Bosch ma coś takiego co nazywa się :zawór elektromagnetyczny prędkości obrotowej przyspieszonego biegu jałowego zimnego silnika.
 
Jeżeli silnik jest zimny to zwiększa obroty przez kilka minut.Następnie stopniowo zmniejsza.  Jeżeli jest popsuty to zwiększone obroty silnika zostają.Zimny silnik normalnie uruchomimy ale w miarę jego rozgrzania obroty się zwiększą. Miałem coś  takiego i musiałem to odłączyć.
 
Szukałem tego na szrotach ale nigdzie nie było.Więc jeżdżę bez tego, bo też można    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.