| 
		[MK3] regulator napiecia | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 stahoojedyn  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 41  Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 314 Skąd: Czestochowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25 Kwi 2010,  21:22   [MK3] regulator napiecia
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ma ktos moze jakies dane/fotki na temat orginalnego regulatora napiecia do xr2i 1,6 CVH
 
bo nie wiem czy mam prawidlowy a nie wiem jaki jest normalnie | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Kwi 2010,  05:58   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Zależy od alternatora a nie od silnika,,, czyli powinno być od 14V do 14V4. w ostateczności 13,8V też jest akceptowalne po warunkiem że trzyma deklarowane napięcie,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 stahoojedyn  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 41  Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 314 Skąd: Czestochowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Kwi 2010,  16:38   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a jest cos takiego np. ze diesel ma inny regulator ktory jest przystosowany do nizszych obrotow ? | 
             
						
				_________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
 
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD    
 
   
 
http://inprl.pl/relikt/2986/ | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Kwi 2010,  16:45   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Chyba nie, bo regulatory jak wspomniałem dobiera się do typu alternatora a nie silnika, w dodatku alternator obraca się dużo szybciej niż silnik,,, 
 
 
[ Dodano: Pon Kwi 26, 2010 17:45 ]
 
i właśnie regulator ma trzymać stałe napięcie bez względu na obroty,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 stahoojedyn  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 41  Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 314 Skąd: Czestochowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Kwi 2010,  16:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no ok ale jak napisalem wyzej nie wiem czy mam wlasciwy alternator, bo jak wymienialem to chyba od 1,3-1,1 nie pasowal i gosciu dal mi chyba z dieselka bo mial takie mocowanie jak moj
 
wiec moze inaczej jak najlepiej sprawdzic czy mam dobry altek, regulator itd. ? | 
             
						
				_________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
 
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD    
 
   
 
http://inprl.pl/relikt/2986/ | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Kwi 2010,  18:23   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | sprawdzić napięcie ładowania na obciążonym układzie,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 stahoojedyn  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 41  Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 314 Skąd: Czestochowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Kwi 2010,  18:37   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ale po tym tescie wyjdzie mi czy altek dziala poprawnie, a wiem ze nie dziala za dobrze wiec jezdze bez wlaczonego radia, staram sie zebrac info jaki altek itd. powinny byc w fionie... | 
             
						
				_________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
 
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD    
 
   
 
http://inprl.pl/relikt/2986/ | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Kwi 2010,  18:52   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Tak, podłączasz miernik pod akumulator ma być nie mniej jak 12,4 bo niżej oznacza że akumulator rozładowany (naładowany ma 12,6), odpalasz silnik, powinno się zrobić w granicach 14, włączasz co się da w aucie (dmuchawa na 4 bieg,światłą drogowe, stop), nie powinno znacząco spaść,,, na chwilę dodajesz gazu na tyle co podczas normalne3j jazdy 2-3 tyś obrotów (w dieslu chyba będzie trochę mniej),,, i ez powinno być w granicach 14 | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kamil wolski  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Maj 2010,  10:41   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | Tak, podłączasz miernik pod akumulator ma być nie mniej jak 12,4 bo niżej oznacza że akumulator rozładowany (naładowany ma 12,6), odpalasz silnik, powinno się zrobić w granicach 14, włączasz co się da w aucie (dmuchawa na 4 bieg,światłą drogowe, stop), nie powinno znacząco spaść,,, na chwilę dodajesz gazu na tyle co podczas normalne3j jazdy 2-3 tyś obrotów (w dieslu chyba będzie trochę mniej),,, i ez powinno być w granicach 14 | 	  
 
 
U mnie na postoju jest 12.8. Po odpaleniu 14.1. Po zapaleniu świateł, radia, dmuchawy na maksa i wiatraka na chłodnicę, spada do 13.1. Zdaża się w czasie jazdy że radio przerywa szczególnie jak jest rozkręcone z głośnością na maksa i od zawsze "mruga" wraz z basem. Czy są tu znamiona usterki układu ładowania czy to po prostu problem z radiem a ładowanie jest ok? | 
             
						
				_________________ było: 104KM 220Nm
 
jest: 133KM 186Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 GLT [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Maj 2010,  18:06   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam mam taki problem po wymianie alternatora (zerwany pasek i pęknieta obudowa) samochód kręci ale nie odpala wcześniej odpalal bez alternatora na samym akumulatorze?? Co moze być przyczyną. Model fiestki to xr2i | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kamil wolski  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Maj 2010,  18:08   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Coś źle podłączone albo ujarany rozrusznik. Ale skoro po zerwaniu paska odpalał to to raczej odpada. Stan naładowania akumulatora rozumiem sprawdziłeś po tym odpalaniu bez alternatora? | 
             
						
				_________________ było: 104KM 220Nm
 
jest: 133KM 186Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 GLT [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Maj 2010,  18:22   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | podłączony był kablami do drugiego samochodu, pozniej ładował sie na prostowniku i nic dalej to samo... rozruszniik wporzadku bo odpala na dotyk silnik ma przejechane 100 tys. przed regeneracja w 2002 roku | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kamil wolski  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Maj 2010,  18:34   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nie mieszaliście nic z kablami? Sam wymieniałeś alternator czy elektryk? Sprawdziłeś bezpieczniki czy na pewno wszystkie przeżyły? | 
             
						
				_________________ było: 104KM 220Nm
 
jest: 133KM 186Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 GLT [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Maj 2010,  19:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | tak bezpieczniki ok. a zeby bylo smieszniej musze jeszcze cala blache od podstaw zrobic... samochod stal dwa lata i go ruda zjadła... tak konkretnie | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Maj 2010,  19:13   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Alternator jest bez znaczenia na odpalanie auta, może go nie być, jak masz problem to zdejmij z niego wtyczkę (tylko co to da?) | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |