| Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013,  15:53
 | [MK2] XR2  blood brother resto,custom projekt by LOY | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Kwi 2010,  18:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | Łolej w środku   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Kwi 2010,  18:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | czyli ( sądząc po kolorze  gum  i miejscach otworów mocowania zwrotnicy ) pomalowaliście stocki od ikserki tak ? |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Kwi 2010,  20:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jeżeli chodzi Ci o nowe amorki, to muszę przyznać, że nawet nie zauważyłem, że gumy są pomalowane   :yyy: Przez nas nic nie było malowane. Takie były wyjęte z zapieczętowanych pudeł. Podobno szły na pierwszy montaż. 
 EDIT:
 
 Jeszcze z ciekawostek: data produkcji 1989, made in spain.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Kwi 2010,  20:15 | 
 |  
               | 
 |  
               | ważne , żeby dobrze służyły   |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Kwi 2010,  20:28 | 
 |  
               | 
 |  
               | Na pewno będą lepsze niż to co jest, bo aktualne ociekają już olejem. I może w końcu auto przestanie cierpieć na wiszącą dupę. 
 Przy bardzo optymistycznym scenariuszu amorki znajdą się na aucie jeszcze w tym tygodniu
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Kwi 2010,  20:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | jeżeli " wisząca dupa " to tył niższy od przodu , to nic z tego . 
 Wysokość auta reguluje sie sprężynami a nie olejowymi amortyzatorami .
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Kwi 2010,  20:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ogólnie to wiem, ale widziałem już parę aut z umierającymi amortyzatorami, których dupa przez to opadła (nie wykluczam jednak opcji, że to nie był jedyny czynnik  ). Zresztą wszystko się okażę jak się założy amorki   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Kwi 2010,  21:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | Niemożliwe, weź sobie tylny amorek do reki,,, w jakiej pozycji go ustawisz w takiej będzie,,, sam amorek nie ma najmniejszego wpływu na położenie tłoczyska,,, 	  | blood_brother2 napisał/a: |  	  | ale widziałem już parę aut z umierającymi amortyzatorami, których dupa przez to opadła | 
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Kwi 2010,  21:31 | 
 |  
               | 
 |  
               | jakby to były gazówki to deczko lekki tył mk1/2 sie podniesie, przynajmniej u mnie tak było |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Kwi 2010,  06:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | No bo gazówki się rozpychają same,,, a tu mowa o olejowych a one nie mają takiego zwyczaju,,,   |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Kwi 2010,  08:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | Mea culpa, te auta które widziałem to były głównie volvo, a one mają nivomaty z tyłu     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | LOY   Członek Honorowy FKP
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 16 Mar 2005
 Posty: 1367
 Skąd: Zamość/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Kwi 2010,  09:39 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: |  	  | czyli ( sądząc po kolorze  gum  i miejscach otworów mocowania zwrotnicy ) pomalowaliście stocki od ikserki tak ? | 
 farba orginalna ..niewiele firm się  bawi w maskowanie gum tulejek ..nawet bilstein maluje po gumach ..dupa jest zbyt niska bo znowu niszczy opony ..a naprawde juz nic nie zostało na rantach do podciecia . Kuba ma jeszce tajna bron w postaci eibachów na tył jakies -20-30mm. Więc od biedy bedzie po problemie
   |  
				| _________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Cze 2010,  18:31 | 
 |  
               | 
 |  
               | Dzisiaj odebrałem auto po wymianie amortyzatorów i przy okazji sprężyn z tyłu... i jest masakra. Auto myszkuję, ma luzy na kierownicy i ogólnie jest niestabilne bardzo na drodze. Z Loy'em doszliśmy do wniosku, że mechanik musiał coś spieprzyć i szukam innego, co by posprzątał ten bałagan. Już mam namiary, ale to dopiero po długim weekendzie. Ogólnie mam nadzieję, wyrobić się przed zlotem.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Cze 2010,  19:35 | 
 |  
               | 
 |  
               | zrób sobie sam zamiast szukać kolejnego magika z bożej łaski... to nie prom kosmiczny   |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Cze 2010,  19:40 | 
 |  
               | 
 |  
               | Niestety, nie mam gdzie i jak. Jakbym miał to by nie było problemu. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Cze 2010,  19:48 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak auto myszkuje to moze byc zbieżność choć nie wiem jakim cudem po wymienie amora mobla się przestawic?? chyba że źle wsadził amory do zwrotnic-nie wiem jak... |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Cze 2010,  20:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | Sciezka diagnostyczna i wszystko wyjdzie, czy to jakas guma zawieszenia czy tez koncowki wahaczy, koncowki drazkow itp... moze tez byc zle ustawiona zbierznosci jak juz Adamus wspomnial. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rkalitka   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`78
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/53KM
 Imię: Roman
 Wiek: 39
 Dołączył: 16 Sty 2008
 Posty: 1615
 Skąd: Perkowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Cze 2010,  21:01 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Ad@mus napisał/a: |  	  | to moze byc zbieżność choć nie wiem jakim cudem po wymienie amora mobla się przestawic?? | 
 
 może
   |  
				| _________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Cze 2010,  21:18 | 
 |  
               | 
 |  
               | potwierdzam, ja tez mialem zbieżność do robienia po wymianie amorów z przodu |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Cze 2010,  21:25 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | blood_brother2 napisał/a: |  	  | Dzisiaj odebrałem auto po wymianie amortyzatorów i przy okazji sprężyn z tyłu... | 
 
 Amortyzatorów przód i sprężyn tył czy amortyzatorów i sprężyn tył? Bo koledzy piszą o zbieżności a ja czytając wypowiedź nie wiem o jakich amortyzatorach mowa
   |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |