| 5 edycja KJS "Puchar Dziekana wydz.Mech.PWr" | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | sowa   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: joanna
 Wiek: 42
 Dołączyła: 09 Sie 2005
 Posty: 2844
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Kwi 2010,  21:17 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | trzeci napisał/a: |  	  | A jak chcecie jeszcze, to iść za ciosem i może spróbować tutaj ?
 Termin bliski a odległość też chyba do przełknięcia.
 Od nas z ZS wybiera się tam papikowa ekipa.
 Pozdro ...
 | 
 
 Nysa po szutrach jedzie, więc nie wiem czy by się LOY zgodził :yyy:
 |  
				| _________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
   siekierap
 s'klarnia
 
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Kwi 2010,  21:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ehhh ciężko zebrać w kilku zdaniach to co się czuje siedząc w małej starej czarnej puszce między całą masą szybkich rajdówek. Fajna impreza, obstawiona silnymi załogami. Na wielu było aż miło patrzeć jak zbierają się te małe wyścigówki ( przesiadamy sie na saxo
  ) Zajęliśmy w swojej bardzo mocnej klasie 7 miejsce z czego jesteśmy zadowoleni i w generalce klasując się ok połowy stawki ucierając nosa nie jednej rajdówce
   O sile naszej klasy może świadczyć to że z tym samym czasem w klasie 4 (1.8 i 2.0) mieli byśmy 5miejsce a w klasie 2 czyli tak naprawdę mocowo najbardziej nas zbliżonej mieli byśmy miejsce 2.
 No ale jest jak jest. Ostatecznie klasa 3 i 7dme miejsce między pugiem 106, saxo i cała masą aut na "c"
 Fajne próby na których czasy poprawialiśmy z każdym przejazdem urywając kolejne 1-2 sek.
 Nie popełniliśmy żadnych rażących błędów. Auto na różnych nawierzchniach spisało się świetnie. W zasadzie żadnych problemów z trakcją. Xr-kę można cisnąć do dechy i tylko trzymać mocno bo kierę wyrywa jak cholera.
 Większość patrzyła na nas i na fiestę nie bardzo poważnie. Inni podchodzili zaciekawieni i klepali nas po ramieniu. Ale największe wrażenie na zawodnikach zrobiły naklejki z Poznania!
 -Byliście na Torze Poznań tą fiestą ?!? - I jak tam jest ???
 Na koniec ( sowa juz odjechała jakąś skodą czy coś ) podszedł do mnie jeden ze sponsorów - Radio Wrocław - i zaproponowali przeprowadzenie ze mną wywiadu i prezentacji auta na antenie radia
   
 Podobało się nam aby więcej takich okazji to pojeżdzawek.
 
 sowa dzięki za przyjazd, bez Ciebie bym sobie nie poradził.
 I mimo kilku chwil zawahania
 np: przed hydrantem, nie- za hydrantem, nie ...
   albo : na rondo, na rondo, a nie jednak w lewo
 lub: dzida do mety, dzida,dzida, a faktycznie jeszcze tan pachołek - dobrze że pamiętałeś, teraz do mety
   było naprawdę SUPER
   
 Niebawem w necie pewnie pojawia się różne fotki bo fotografów było sporo.
 
 [ Dodano: Nie Kwi 25, 2010 22:22 ]
 trzeci, dla mnie 1-2 Maj odpada organizacyjnie
 
 [ Dodano: Nie Kwi 25, 2010 22:23 ]
 Hehehe się naprodukowałem a sowa już zdążyła opisać jak było
       |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Kwi 2010,  21:54 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | sowa napisał/a: |  	  | Nysa po szutrach jedzie, więc nie wiem czy by się LOY zgodził | 
 Teraz Piterowi nie pasuje ale na przyszłość to ciiiiii ... nic LOY-owi nie mówić, a jakby co to zwalić winę na myjnię automatyczną
   
 Piter daj znać kiedy ten wywiad będzie i o nagranie się postaraj, żeby zostało w Klubie
   |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Kwi 2010,  21:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie myję xr-ki na myjni automatycznej! Wypraszam sobie     
 Ale sopko jeszcze coś na pewno razem z sową pojedziemy
     |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Kwi 2010,  22:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | No to i ode mnie gratulejszyn   |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Kwi 2010,  14:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzięki Asia za analizę wyników. Wychodzi na to że im krótsza, bardziej kręta próba to możemy nawiązać równa walkę z najlepszymi. Były próby które jechaliśmy na różnicy niecałej sek, a były tez takie gdzie byliśmy szybsi od puga czy saxo
   Najwięcej straciliśmy na próbach gdzie trzeba było jechać długo prosto
       Zdjęć z imprezy nie mogę znaleźć w necie
   
 [ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 15:38 ]
 http://rajdy.hoga.pl/galeria/galeria.asp?gid=1919
 |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Kwi 2010,  17:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | To bardzo dużo znaczy, że nadrabia się do mocniejszych aut tam gdzie liczy się technika jazdy a nie sama moc. A dokładnie to, że bardzo dobry z Ciebie łącznik pomiędzy fotelem a pedałami
   
 Co do zdjęć, to jeszcze  takie znalazłem.
 I choć wzrok może mnie mylić, bo jestem skonany jak koń po kilku odcinkach Bonanzy, to jednak mogę się założyć o zgrzewkę Stronga, że na jednym z nich widać Twojego pilota przy stole biesiadnym
   Pozdro ...
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Adam bytec [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Kwi 2010,  17:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | fajna ta wasza fieścinka , startowałem w tym rajdzie cinquecentem jako pilot i szybko zwróciłem uwage na wasze auto. profesorka;] 
 [ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 18:22 ]
 http://www.youtube.com/watch?v=fa4EVGqtV1M
 film z naszego wystepu;]
 
 [ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 18:34 ]
 i nie wiem jak
 Wy ale ja miałem duże problemy na  3m dostaliśmy za to 2 limity , za pierwszym razem nie zauważyłem pachołka (tego za rondem)... nie widziałem tego placu wczesniej i mialem duże problemy
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Kwi 2010,  19:36 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | trzeci napisał/a: |  	  | jednak mogę się założyć o zgrzewkę Stronga, że na jednym z nich widać Twojego pilota przy stole biesiadnym   Pozdro ...
 | 
 Ano, jest
   
 
 Adam bytec 3M fajna próba była
  Najszybsza i tam najwięcej traciliśmy do rywali   Ogólnie nie mieliśmy z nią problemów ( kwestia opisana trasy przed startem
  ) choć to prawda że na przy pierwszym przejeździe łatwo było się pogubić. Nie było widać trasy z perspektywy auta, trzeba było zdać się na to co czyta pilot   Kilka załóg tam cofało
   |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |