| 
		[MK4] Brak kompresji na trzecim cylindrze! | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 wojteq  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Fun 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 29 Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Kwi 2010,  10:31   [MK4] Brak kompresji na trzecim cylindrze!
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | W mojej fieście wystąpił zupełny brak kompresji na 3-cim cylindrze. Świece, kable, cewka są sprawdzone. Macie może podobne doświadczenia ze swoimi silnikami 1,25 zetec? Ciśnienie na pozostałych trzech cylindrach to 11.  Proszę o rady osoby, które mają jakieś pojęcie o takich przypadkach. Z góry dziękuję. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Kwi 2010,  10:56   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | wojteq napisał/a: | 	 		  | Świece, kable, cewka są sprawdzone | 	  A co to ma do kompresji? Jeśli dobrze zostało zmierzone to albo uwalona głowica (zawory niedomknięte, nadpalone i tak dalej) albo uwalony dół czyli tłok (np. dziura), pierścienie lub porysowany cylinder w środku,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 NOWITEK  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 48  Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Kwi 2010,  10:57   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Pasuje nalać trochę oleju do cylindra żeby sprawdzić czy wtedy poprawiła się kompresja. Jeśli się nie poprawi to najprawdopodobniej coś nie tak z zaworami, i na to najbardzie mi to pasuje bo żeby  niebyło nic ciśnienia to musiało by z pół tłoka nie być | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wojteq  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Fun 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 29 Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Kwi 2010,  11:23   motorschade
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Mierzyłem kilka razy i cały czas przyrząd nic nie pokazywał, wlałem trochę oleju do tego cylindra ale dalej 0. Napisałem o kablach, świecach i cewce bo od tego zacząłem poszukiwania przyczyny dziwnej pracy silnika. Czyli bez zdjęcia głowicy się nie obędzie, załamka, coś czuję, że koszty naprawy będą jakieś kosmiczne. Acha tłok z góry się zaolejony, świeci się, a po dodaniu gazu kopci na czarno z wydechu jeśli to ma coś do rzeczy. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Kwi 2010,  11:27   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Zdejmij dekiel zaworów, może coś będzie widać,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Kwi 2010,  12:21   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | zawory klasyka w tym silniku . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wojteq  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Fun 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 29 Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Kwi 2010,  12:48   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  | Zdejmij dekiel zaworów, może coś będzie widać,,, | 	  
 
 
Dekiel zaworów to chyba w innym silniku, w tym czegoś takiego nie widzę.
 
 
Pocieszyliście mnie, że może na zaworze się skończy. W poniedziałek idzie na warsztat. Jeśli to zawór, to wymienią odrazu pasek rozrządu. Dam znać jak już głowica będzie zrzucona, jak to wygląda. Dzięki | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bidżej  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Bartek 
                  Wiek: 39  Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wojteq  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Fun 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 29 Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Kwi 2010,  11:57   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jednak zawór pierdyknięty, koszt zrobienia głowicy na cacy z regulacją zaworów 700pln + wymiana rozrządu i uszczelek = 1500. Mam nadzieję, że po takim remonciku będzie zasuwała, mniej oleju i beny brała.     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcin  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6i16V/100KM 
                  Imię: Marcin 
                  Wiek: 40  Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Kwi 2010,  15:33   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | 800pln za rozrząd i uszczelki :yyy: | 
             
						
				_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pablon  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/53KM 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 40  Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Kwi 2010,  16:07   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Auto było zagazowane czy tak dawałeś po garach?. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 gramek81  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`96 
                  Wersja: Fun 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 44  Dołączył: 18 Mar 2008 Posty: 11 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Kwi 2010,  17:00   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | wojteq napisał/a: | 	 		  jednak zawór pierdyknięty, koszt zrobienia głowicy na cacy z regulacją zaworów 700pln + wymiana rozrządu i uszczelek = 1500. Mam nadzieję, że po takim remonciku będzie zasuwała, mniej oleju i beny brała.     | 	  
 
Potwierdzam u mnie również tyle wyszło    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wojteq  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Fun 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 29 Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Maj 2010,  11:38   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jestem pierwszym właścicielem od nowości, auto nigdy nie śmigało na gazie, czasem zdarzało się pokręcić do 5500 obrotów, ale ten silnik jak zapewne wiecie lubi wyższą prędkość obrotową, a co do rozrządu to kosztował z napinaczem 190pln, uszczelka pod głowicę ponad 100, trzeba było też wymienić uszczelniacze wtryskiwaczy i uszczelniacze wałków rozrządu o ile się nie mylę + uszczelkę pod pokrywę zaworów+ robocizna. Chodzi teraz jak zegarek, ale nie zawsze bo zdarzyło się 3x, że wcisnąłem mocniej gaz, a auto jakby nie dostawało paliwa, gdyż nie chciało przyspieszać??? Fuck    !! Wczoraj odebrałem od mechanika i przejechałem dopiero ze 30 kilometrów, mam nadzieję, że to tylko chwilowe kaprysy, gdyż przed naprawą takie cuda się nie zdarzały. Dzisiaj na krótkiej trasie wszystko ok i w porównaniu z jazdą na 3,5 gara osiąga zdecydowanie wyższe prędkości na poszczególnych biegach przy niższej prędkości obrotowej silnika.    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pablon  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/53KM 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 40  Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Maj 2010,  15:35   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Lepiej zmierz jeszcze raz kompresje. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |