[MK3] Ładowanie |
Autor |
Wiadomość |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 18 Mar 2010, 09:20
|
|
|
u mnie w robocie kiedys gosc w polowie podniesionego na biegu dostawczaka odpalil jedna os byla powietrzu i prawie spadl z podnosnikow na 4 kolesi, inny zas na "kobylkach" w domu odwalal patenty, niestety do czasu...nie mial tyle szczescia, wiec radze uwazac co sie robi, za taki myk w serwisie na oczach ludzi gdy samochod szarpnie lub spowoduje inne zagrozenie mozna stracic zawod |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 1 Kwi 2010, 11:07
|
|
|
ja się podepnę z małym pytaniem żeby nie zakładać nowego tematu:
bez obążenia - 13,6
z obciążeniem (światła, radio dmuchawa na 2) - 12,7
dobre? złe? może być? co robić jak złe? co robić jak dobre ale żeby było lepsze? |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 1 Kwi 2010, 11:18
|
|
|
hm 13,6 moglobyc lepiej (13,8-13,9), a na zgaszonym ile bylo? bez zaplonu? klemy aku do wypucowania lub nowe, wszystkie polaczenia powierzchnie styków zarobic nowe lub stare papierkiem sciernym przetrzec do zywego i zabezpieczyc smarem miedziowym np przed korozja i ultenianiem, wszystkie nakretki i podkladki polaczen przewodow nowe +nowy regulator ze szczotkami (wazne by dobrze dobrac numer, polecam Hans Pries), reszte mozna zrobic wyciagajac alternator co nie wchodzi w gre sprawdz jeszcze stan pierscieni slizgowych palcem...-czy nie maja "rowa" |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Kwi 2010, 12:16
|
|
|
Miły napisał/a: | dobre? złe? może być? | Akceptowalne, chyba że coś złego się dzieje,,, (rozumiem że pomiar na wolnych) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 1 Kwi 2010, 14:45
|
|
|
odpalony, pojeżdzony i z 2 min chodził na wolnych po czym mierzyłem... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Kwi 2010, 17:17
|
|
|
Sprawdź czy nie podnosi się czasem jak dodasz gazu,,,
Jak nic negatywnego się nie dzieje w aucie to bym na razie nie kombinował - chyba że bardzo Ci się nudzi |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 1 Kwi 2010, 17:19
|
|
|
na razie się nie dzieje... z ciekawości sprawdzałem bo miernik sobie kupiłem :> |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
Maki
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 1 Kwi 2010, 20:10
|
|
|
13,6v to przy pełnym obciążeniu mam. A bez obciążenia 14,0V
Więc masz coś nie halo. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.