| [MK3] Wydech z XR | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | BerciQ   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Robert
 Wiek: 39
 Dołączył: 02 Sty 2009
 Posty: 510
 Skąd: Świętochłowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Mar 2010,  23:10   [MK3] Wydech z XR |   
 |  
               | 
 |  
               | Heloł, mam pytanko. Czy wydech z XRki, podejdzie do 1.1 ?
 
 chodzi mi o to czy kolektor wydechowy ma takie samo przyłącze jak w 1.1 i czy można to na zasadzie Plug&Play przełożyć?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Mar 2010,  23:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | katalizator, układ środkowy i końcowy P&P u mnie lata z xr2i:) w 1,3 (portki i kolektor 1,3) |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | BerciQ   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Robert
 Wiek: 39
 Dołączył: 02 Sty 2009
 Posty: 510
 Skąd: Świętochłowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Mar 2010,  10:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | czyli wydech z XR2i można mocować dopiero od zakończenia kolektora? Od katalizatora aż do samego końca.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Mar 2010,  10:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | katalizatory maja tą sama średnicę więc możesz zostawić swój. Reszte z xr2i |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | BerciQ   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Robert
 Wiek: 39
 Dołączył: 02 Sty 2009
 Posty: 510
 Skąd: Świętochłowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Mar 2010,  10:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | a jest jakaś możliwość sprawdzenia katalizatora czy nie jest przypchany? Wiadomo, że samochód już nie jest nowy i ma 15 lat. Także tu też już może być zapaćkane. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Mar 2010,  08:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sprawdzisz tylko jak go otworzysz. Wywal go wogóle i tyle. |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | spaun21   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.1/53KM
 Dołączył: 17 Paź 2009
 Posty: 30
 Skąd: niewiem
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Mar 2010,  09:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | ale po co ci kolego katalizator |  
				| _________________ Fiestomaniak
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Blackknight88   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: Inny
 Imię: Karol
 Wiek: 36
 Dołączył: 23 Kwi 2009
 Posty: 263
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Mar 2010,  17:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | co wstawiacie zamiast kata ? strumienice ? jak to wygląda z przeglądem ? |  
				| _________________ .:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
 .:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
 .:Programowanie sterowników PLC:.
 .:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
 .:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Mar 2010,  14:22 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Blackknight88 napisał/a: |  	  | co wstawiacie zamiast kata ? | 
 Nic.
 Albo jak chcesz mieć spokój na przeglądzie to w miejsce kata daj strumienice łuskową która wygląda jak kat.
 |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Blackknight88   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: Inny
 Imię: Karol
 Wiek: 36
 Dołączył: 23 Kwi 2009
 Posty: 263
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Mar 2010,  14:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | mam rozumieć, że wspawujecie rurę ? Widziałem na allegro jakieś elastyczne rurki do łączenia, ale jakoś nie jestem przekonany do takiego czegoś -_-. |  
				| _________________ .:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
 .:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
 .:Programowanie sterowników PLC:.
 .:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
 .:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Mar 2010,  14:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | spawasz normalnie w miejsce kata. |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | BerciQ   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Robert
 Wiek: 39
 Dołączył: 02 Sty 2009
 Posty: 510
 Skąd: Świętochłowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Mar 2010,  18:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Blackknight88, te elastyczne rurki to chyba zwykłe plecionki jak tłumiki drgań. 
 Co do przeglądu, to dołożysz 50zł dowodzie i ci nie "zauważy" ze nie masz kata
   A jak znajomy to nic nie musisz dołożyć
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mara   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i/88KM
 Imię: Marek
 Wiek: 36
 Dołączył: 15 Paź 2009
 Posty: 90
 Skąd: Ocypel(woj.Pom)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Mar 2010,  20:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Katalizator jest obowiązkowy od 96 roku.... 
 Jesli masz samochód sprzed tego roku możesz wyrzucić katalizator i nie maja prawa Ci nie puścić przeglądu
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Mar 2010,  21:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mara, 
 Lata , o których mówisz dotyczą pierwszej rejestracji w polsce , a nie daty produkcji .
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | BerciQ   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Robert
 Wiek: 39
 Dołączył: 02 Sty 2009
 Posty: 510
 Skąd: Świętochłowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Mar 2010,  22:40 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: |  	  | dotyczą pierwszej rejestracji w polsce , a nie daty produkcji . | 
 
 czyli dalej pozostaje tzw."zaliczeniowe" w dowodzie rejestracyjnym
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk-90   Prince of Tor Kielce 2014
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: ST 170
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Lut 2009
 Posty: 2600
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Mar 2010,  22:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ale tak jak ktoś wczesniej mówil, wydaje mi się , że zastapnienie kata czymś takim [URL=FAKE CAT]http://moto.allegro.pl/item974021391_strumiennica_luskowa_w_obudowie_katalizatora.html[/URL]
 jest rozwiązaniem problemu i przegląd przejdzie, a stary jeszcze opchnąć mozna
   |  
				| _________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
   
 Tekst roku 	  | Cytat: |  	  | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |