Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Silnik RS2000 - chłodzenie i zapłon
Autor Wiadomość
dircerro
[Usunięty]

Wysłany: 17 Mar 2010, 22:19   [MK3] Silnik RS2000 - chłodzenie i zapłon

Witam,
mam prośbę o pewne wsparcie badz rade,

Dosyć niedawno zakupiłem Fieste MK3 z silnikim z escorta RS2000, zamontowany jest wskaźnik tempertury chłodzenia. Zamontowana jest z tego co wiem chlodnica z 1.8D (dokładnie nie mam pojecia jaka). Temperatura po rozgrzaniu oscyluje w granicach 80C, jak jade ciagle to nie ma problemu ale jak postoje to wzrasta coś do 90C. Jest też zamontowany kryzysowy "wiatrak" i w daje rade coś zrzucic. Niby narazie nie ma problemu ale w lato w korku jakimś może być problem, a 2 problem że auta nie moge wyłaczyc bo powyzej 70/80C silnik nie chce odpalic. Podejrzewam, że bedzie potrzebna wieksza chłodnica ale już jest duży problem z zmieszczeniem tego gdzies. Co by zrobic żeby nad tym zapanowac? Jak zamontowac chłodnice to jaka mi sie tam upchnie? , może ktoś miał podobny problem?

Wracajac do tego problemu z odpalaniem na rozgrzanym silniku ? Jaki moze byc tego powod?
(rozrusznik kreci ale ciezko strasznie i nie potrafi załapac)

Wybaczcie taki "tepy" sposob opisywania mechanicznych problemow ale nie znam sie na tym tak jakbym chciał.
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 17 Mar 2010, 22:34   

Cytat:
(rozrusznik kreci ale ciezko strasznie i nie potrafi załapac)
tulejki lub szczotki do wymiany w rozruszniku.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Mar 2010, 00:33   

dircerro napisał/a:
jak postoje to wzrasta coś do 90C

90C to raczej normalna temperatura pracy silnika, jeśli w czasie jazdy spada to termostat może być do wymiany.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Mar 2010, 08:09   

Więc temperatura silnika jest prawidłowa, druga sprawa mierzyłeś ja "wskaźnikiem" czy jednak termometrem,,, co do nieodpalania na gorącym to prawdopodobnie rozrusznik sie przegrzewa od wydechu (już kila razy to było na forum) jak regeneracja nie pomoże to owijali wydechy bandażem i ponoć pomagało,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
dircerro
[Usunięty]

Wysłany: 18 Mar 2010, 17:52   

MARIUSZ.B napisał/a:
dircerro napisał/a:
jak postoje to wzrasta coś do 90C

90C to raczej normalna temperatura pracy silnika, jeśli w czasie jazdy spada to termostat może być do wymiany.


No niby tak ale jest zima, a do 100C to nie ma duzo. Tak bardziej pod katem lata juz patrze.

[ Dodano: Czw Mar 18, 2010 17:55 ]
JoeMix napisał/a:
Więc temperatura silnika jest prawidłowa, druga sprawa mierzyłeś ja "wskaźnikiem" czy jednak termometrem,,, co do nieodpalania na gorącym to prawdopodobnie rozrusznik sie przegrzewa od wydechu (już kila razy to było na forum) jak regeneracja nie pomoże to owijali wydechy bandażem i ponoć pomagało,,,


Mam tam zamontowany wskaźnik temperatury( jeden z tych oferowanych przez "auto garage"
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Mar 2010, 18:00   

dircerro napisał/a:
No niby tak ale jest zima, a do 100C to nie ma duzo. Tak bardziej pod katem lata juz patrze.

Nie ważne czy zima czy lato silnik powinien utrzymywać temperaturę zawsze w okolicach 90C
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Mar 2010, 19:33   

Dokładnie,,, będzie się robiło cieplej, częściej się może wentylator włączać, jak zacznie Ci podchodzić do 110 to będzie problem,,, ale raczej będzie trzymać,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 18 Mar 2010, 22:59   

790 870 444 jestem z glwiic podjedz keidys to ci to wszytsko ogarne ;)

ps: pochwal ie jakims foto fiesty. skad kupiles?
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.