Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:53 |
[MK3] XR2i na rajdowo |
Autor |
Wiadomość |
Cosmo [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sty 2010, 13:42 [MK3] XR2i na rajdowo
|
|
|
auto kupione pod koniec 2008 roku od Squadaka który obecnie szykuje puga 206...
właściwie wszelkie przeróbki były opisane w jego temacie http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=26467 ale podsumowując
Silnik:
standardowy 1.6 CVH o mocy 103KM po remoncie w 2004r
wyposażony w wodną chłodnicę oleju i spasowane kanały kolektorów
wydech na 3 przelotowych tłumikach bez katalizatora
Napęd:
skrócone przełożenia 1,2 i 3 biegu
szpera 20% cierna (niestety już nie trzyma)
Wnętrze:
brak tapicerki z tyłu, wykładziny podłogi, półki bagażnika, tylnych siedzeń, koła zapasowego, wycieraczki tylnej
fotele kubełkowe kierowcy Speed 2, pilota Speed XL
dodatkowe zegary ciśnienia oleju, temperatury oleju, voltomierz
pasy 3pkt 2" Schroth x2
siatka na kaski
Nadwozie:
rozpórka górna tylna, górna przednia i dolna (seryjna dla XR2I)
910kg (zważone 875kg)
płyta pod silnikiem
chlapacze "rally"
Zawieszenie, układ kieroniczy:
sprężyny H&R -40mm
amortyzatory Bilstein B8
dolożone wspomaganie układu kierowniczego z przełożeniem 2,75 obortu
grubsze stabilizatory, tylny na poliuretanach
długie szpilki kół
Hamulce:
przód: tarcze hamulcowe wentylowane nacinane 239mm ATE, klocki EBC Green
tył: szczęki i bębny 203mm EBC
Koła:
185/60 13 z alu felgami 6" Ford Motorsport
155/70 13 GoodYear Winter
Na biurku leży już do zamontowania interkom a w drodze są komputer 1AFA z wersji LJC oraz naba (od Squadaka )
Zeszły sezon przejeździłem niemal bez żadnych zmian a prawie bezawaryjna eksploatacja świadczy o świetnym przygotowaniu auta przez poprzedniego właściciela
W tym roku szykuje się więcej zmian, głownie w stronę zwiększenia mocy. Nie będę się tu rozpisywał nt planów ponieważ nie wiadomo które uda się zrealizować.
Jak się uda to w tym roku do przejechania będzie cała seria SMT oraz Rally Challange a także jakiś start w Krakowie gdy tylko Squadak poskłada auto i zechce się zmierzyć
Na zachętę filmik z zeszło rocznego przejazdu VI rundy SMT
http://www.youtube.com/watch?v=atkKXo9k16A |
Ostatnio zmieniony przez Cosmo 1 Lut 2010, 16:31, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 29 Sty 2010, 14:01
|
|
|
fajnie że opisałeś autko mimo że cześć z nas je zna. dorzuć jeszcze jakieś fotki z rajdów |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
pol4334 [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sty 2010, 14:50
|
|
|
no no ładna maszyna, lewa noga chodzi widze |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29 Sty 2010, 15:09
|
|
|
No bliźniaczka do mojej Curvy
Ale zapierdzielasz nią ładnie
Jak na to patrze, to ja mam ciągle nie zdjętą z psychiki granice strachu już myślałem że jest lepiej ale widać jeszcze nie.
Startuj i dawaj opisy i foty z imprez. Mam nadzieje że się pokażesz na wiosennym zlocie i na torze staniemy obok siebie |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Cosmo [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Sty 2010, 15:25
|
|
|
naba i ECU
oraz interkom i zamontowany zestaw słuchawkowy w kasku
przy okazji wolnego czasu w pracy zrobiłem mały porting przepustnicy, było sporo niepotrzebnych rantów no i świeci się jak psu kulki
|
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30 Sty 2010, 18:50
|
|
|
no w koncu zalozyles watek
powodzenia w modach i do zobaczenia na odcinkach ja na SMT tez mam nadzieje sie wybrac potestowac auto kiedys w tym roku |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 31 Sty 2010, 09:05
|
|
|
squadak napisał/a: | no w koncu zalozyles watek |
musiał dostać PW
Cosmo co do szpery to Żółw kiedyś znalazł jakiś opis naprawy tej szpery wiec napisz do niego |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Cosmo [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Lut 2010, 16:37
|
|
|
1 nie lubie się chwalić
2 nie było wiekszych zmian od czasu zakupu
3 nie przepadam za forami chocby ze wzgledu na GŁUPIE regulaminy typu "umieszczenie w pierwszym poscie min 4 miniaturek przedstawiajacych dokładnie samochód"
jeśli mam zrobić je na zawalonym śniegiem placu, telefonem to ok. ale mnie to nie bawi. i co to w ogóle ma na celu? |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 1 Lut 2010, 18:32
|
|
|
no ale z fotkami poradzileś sobie dobrze wiec nie stresuj sie |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 1 Lut 2010, 18:33
|
|
|
Cosmo napisał/a: | i co to w ogóle ma na celu? |
miniaturka to forma fotki, która po kliknięciu otwiera się w nowym oknie w pełnym wymiarze.
Ma na celu czyste dobro ....bo czytający forum przez modemy/ telefon nie musi czekać nieskończoności na załadowanie wszystkich fot w pełnym wymiarze, a po miniaturach wybiera tylko interesujące.
Tu masz instrukcje jak kodować fotki w ten sposób.
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=13174
Jeśli coś jest głupie ale działa, to znaczy że nie jest głupie. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
|
|
|
|
|
Cosmo [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Lut 2010, 18:52
|
|
|
mi się otwierają pomniejszone. forum ma automatyczną zmianę rozdzielczości. chciałbym zobaczyc kogos kto jeszcze ma modem i nie chodzilo o miniaturki tylko wymóg dodania w pierwszym poscie 4 fotek dokladnie przedstawiajacych samochod. dokładnie znaczy się makro odprysku na masce? |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 1 Lut 2010, 19:22
|
|
|
ładnie poczynasz panie na Tyskim torze |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 1 Lut 2010, 19:47
|
|
|
Cosmo napisał/a: | mi się otwierają pomniejszone. forum ma automatyczną zmianę rozdzielczości. chciałbym zobaczyc kogos kto jeszcze ma modem i nie chodzilo o miniaturki tylko wymóg dodania w pierwszym poscie 4 fotek dokladnie przedstawiajacych samochod. dokładnie znaczy się makro odprysku na masce? |
eehh dyskusja co najmniej jałowa. Modem czyli wszystkie popierdólki w stylu blueconect orange itp abonamentowe przystawki do laptopów. Uwierz na tym mało co hula, a korzystać czasami trzeba.
MINIMUM 4 fotki auta w pierwszym poście -tzn pokazać ogól (tak jak to zrobiłeś), a nie np 20 fot podświetlenia schowka, a gdyby cię pokusiło zobaczyć w czym ten schowek musisz przerzucić 10 stron tematu.
Nie ma się co spinać. Pewne zasady wynikają po prostu z życia. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
|
|
|
|
|
Cosmo [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Lut 2010, 19:38
|
|
|
z niedzielnego spotu Śląskiej Grupy Rajdowej
zimowe slicki rula. choć niektórym nawet kolce nie pomogły
a interkom spisuje się świetnie ! |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 4 Lut 2010, 10:09
|
|
|
fajnie Ci że jeździsz zazdroszcze i to bardzo |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Cosmo [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Lut 2010, 19:58
|
|
|
ale widzę że też poczynasz z autem. wiadomo inna dyscyplina ale jednak |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 4 Lut 2010, 20:37
|
|
|
poczynaŁ . teraz ma kapcie ciepłe i focusa Tdci .
Nisko ludzie upadają |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Cosmo [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Lut 2010, 23:13
|
|
|
czy to czasem nie Ty wiesz cos nt regeneracji szpery?
też bym kupił focusa tdi.. jako drugie |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 5 Lut 2010, 09:01
|
|
|
Cosmo napisał/a: | ale widzę że też poczynasz z autem. wiadomo inna dyscyplina ale jednak |
tak ja Żółw napisał, poczynałem ale mam nadzieje że sie to zmieni tym bardziej że mam 20km do toru kielce a tam jest sporo imprez
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=44962
Właśnie Żółw kiedyś znalazł schemat naprawczy LSD z S2
ze względu na Historie auta oraz starty w wyścigach i ciagłe ulepszanie auto trafia tam gdzie jego miejsce |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Cosmo [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Lut 2010, 10:50
|
|
|
zamontowałem wczoraj nowy ECU wraz z potencjometrem. CO jest na niezłym poziomie 0,2% jednak HC zdecydowanie za wysokie oraz Lambda ok 1.3 regulacja potencjometrem nie wiele pomaga na wartości choć zdecydowanie wpływa na wolne obroty (w przedziale 1000-1600obr). podczas jazdy wyraźnie czuć mułowatość przy częściowym wciśnięciu gazu z niższych obrotów choć na pełnym bucie i powyżej 4000rpm jest lepiej
czym można jeszcze podregulować Lambdę? potencjometr założyłem 10kohm więc zakres aż nadto |
|
|
|
|
|