[MK3] Wymiana uszczelniacza półosi |
Autor |
Wiadomość |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20 Lut 2010, 11:54 [MK3] Wymiana uszczelniacza półosi
|
|
|
Bardzo pilna sprawa, auto na kanale stoi, wymieniam uszczelniacz półosi w skrzyni z prawej strony siedząc z kabiny. Ze zwrotnicy półos wyszła, ale ze skrzyni za chiny ludowe nie wiem jak ją wyjąć, czy tam jest jakieś zabezpieczenie, czy jak bardzo pilna sprawa powtarzam |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Pantol89
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 35 Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 39 Skąd: ----
|
Wysłany: 20 Lut 2010, 12:07
|
|
|
powinna wyjść po podważeniu jej łomem lub czymś innym... jest zabezpieczenie na końcu... |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20 Lut 2010, 12:11
|
|
|
dobra lece obadac do garazu |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 20 Lut 2010, 12:12
|
|
|
między przegób a skrzynie wkładasz długi mocny śrubokręt lub łom i opierając o skrzynię wyszarpujesz przegub, jak nie chce wyjść to obracasz trochę przegub i dalej próbujesz. możesz spróbować z góry od silnika lub z dołu w kanale... |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 20 Lut 2010, 12:17
|
|
|
Pomaga też jak się tą półoś podczas podważania odrobinę pokręci a łom/śrubokręt puknie młotkiem . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Lut 2010, 12:50
|
|
|
Dokładnie i naprawdę trzeba przy tym użyć trochę siły,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20 Lut 2010, 15:52
|
|
|
No dzięki za szybką odpowiedź, wyjąłem półoś bez polowy wewnętrznego przegubu, pół przegubu z tym kielichem została w skrzyni i nie mieliśmy koncepcji jak to wyjąć. Czasem są jakieś śrubki lub wypustki do wciśnięcia a tu nic. Po waszych postach podważyliśmy w trzech miejscach i sru wyskoczył ten kielich i go złapałem kolanami w kanale Cali szczęśliwi złożyliśmy półoś i zabieramy się za uszczelniacz i tu zonk Nie było koncepcji na wyjęcie go, siedział jak zabity, ani drgnął i na tym polegliśmy. Nienawidzę porażek, jednak musiałem to przełknąć i spojrzeć prawdzie w oczy, że nie damy rady go wyjąć Spuściliśmy olej, złożyliśmy zwrotnicę ze sworzniem i na holu do mechaniora. We wtorek do odbioru, bo musi jeszcze inne auta skonczyć. Jedyny pozytyw w tym taki,że kazałem zrobić od razu drugi, bo też popuszcza i bedzie z głowy. Kaplica normalnie, pół dnia zmarnowane, zmęczony wkurzony i rozgoryczony porażką wróciłem do domu Dziękuję wszystkim za pomoc merytoryczną |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 20 Lut 2010, 18:11
|
|
|
kurcze, za szybko sie poddales. trzeba go na chama wyrwac ze skrzyni. skoro i tak jest do wymiany to bierzesz srubokret i ognia.
no ale trudno, auto u mechaniora. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20 Lut 2010, 18:31
|
|
|
Uwierz Mi, że łatwo się nie poddaje, męczyłem go na wszystkie możliwe sposoby w garażu, po ok godzinie zrezygnowalismy z kumplem. |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
Wysłany: 21 Lut 2010, 20:35
|
|
|
Jeszcze mnie czeka zabawa z tym... hmmm. A jaki patent jest właśnie na wyjęcie uszczelniacza?
[ Dodano: Czw Kwi 01, 2010 23:49 ]
Kupiłem dzisiaj łom i szczerze mówiąc spodziewałem się ciężkiej walki przy wyszarpywaniu tego kielicha i uszczelniacza... Ale poszło jak z płatka, mam nadzieję, że już nie będzie mi puszczać tamtędy olej. Teraz tylko mam problem, żeby dolać oleju do skrzyni bo korek od wlewu jest na torxa, a te klucze to raczej do wytrzymałych nie należą. |
_________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s |
|
|
|
|
|