| Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015,  21:28
 | [MK3] BlackFord RS1800 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | TomeX500   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 37
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 466
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  00:19   [MK3] BlackFord RS1800 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam, to mój pierwszy post na tym forum. Od niedawna jestem posiadaczem Fiesty   
 1. NICK: TomeX/Yojimbo
 2. IMIĘ: Tomek
 3. MODEL: BlackFord
 4. WERSJA: XR2i
 5. ROCZNIK: 1992
 6. SILNIK: Zetec-E 1.8 16v 130HP
 7. OPIS AUTA: Miała być Celica, ale sprzedający okazał się idiotą, więc pojechaliśmy 15 km dalej obejrzeć Fiestę. Okazała się strzałem w dziesiątkę. W środku dość głośno za sprawą zdechłego łożyska w tylnim kole i źle spasowanych plastików i paru innych rzeczy. W poprzednim aucie było o wiele głośniej, więc jakoś te 120 km przejechałem do domu.
 
 8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
 a. wizualne:
 - Czarny lakier z dodatkiem złotego brokatu,
 - lusterka m3 już wywalone, wróciły ori
 - usunięta tylna wycieraczka, zamek znaczki na tylnej klapie,
 - elektrycznie otwierany bagażnik,
 - usunięte boczne kierunki,
 - wygładzona maska,
 - naklejeczka na tylnej klapie
   - tylne lampy z ciemnymi kierunkami,
 - pokrywa zaworów pomalowana na czerwono + polerka napisów,
 - polerka + chromowanie talerzyków amortyzatorów, kija od maski
   - przyciemnione folią tylne boczne i tylna szyba,
 - diodowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej,
 
 Wnętrze:
 - Gałka zmiany biegów momo GTR,
 - kierownica Victor Pulsar
 - niebieskie podświetlenie zegarka
 - flokowane rączki i kieszenie
 
 Zawieszenie:
 - Koni Sport z regulowanymi przednimi amortyzatorami,
 - Odrestaurowane felgi Ford RS 15x7 ET28
 - Opony przód - 195/45, tył - 195/50
 
 b. mechaniczne:
 - kolektor 4-2-1 z Escorta RS2000 owinięty bandażem termicznym,
 - usunięty kat, tłumik środkowy,
 - przelotowy tłumik końcowy a'la mugen,
 - panelowy filtr powietrza pipercross
 - krótka skrzynia biegów z fiesty 1.1
 - obudowa przepływomierza z mondeo 2.0
 
 c. audio:
 - wywalenie głośników z tylnej półki
 - ogarnięta pocięta instalacja audio, podejdzie każde radio
   - założone ori radio forda
 d. inne:
 
 9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
 a. wizualne: dokupienie paru elementów wnętrza, flokowanie
 b. mechaniczne:
 c. audio: głośniki na tył
 d. inne
 
 10. FOTKI AUTA
 
 Jak na razie tylko tyle, jak tylko będzie okazja to porobię ładniejsze fotki:
 
       
 Pod maską brzydko :/ Ale napisy już po polerce
   
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez TomeX500 17 Cze 2011,  08:19, w całości zmieniany 6 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk-90   Prince of Tor Kielce 2014
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: ST 170
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Lut 2009
 Posty: 2600
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  00:28 | 
 |  
               | 
 |  
               | mała rakieta, czekamy na lepsze foto, bo z tego za duzo nie widać   |  
				| _________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
   
 Tekst roku 	  | Cytat: |  	  | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | grzes87   
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Grzes
 Wiek: 38
 Dołączył: 17 Lis 2007
 Posty: 609
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  11:06 | 
 |  
               | 
 |  
               | mniam ! podoba mnie sie, ostani coraz wiecej "czarnuchow" pojawai sie na forum  ale zeby zimowki zakladac tylko na przednia os ? hmm dosc ryzykowne |  
				| _________________ 
    |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TomeX500   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 37
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 466
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  11:53 | 
 |  
               | 
 |  
               | Bardzo ryzykowne, ale mam go dopiero od 2 tygodni, takiego kupiłem i tylko czekam aż będę mógł założyć aluski na przód   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  12:33 | 
 |  
               | 
 |  
               | czym prędziej zamień osie..rezykujesz i to mocno w każdym zakręcie! |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TomeX500   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 37
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 466
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  13:05 | 
 |  
               | 
 |  
               | No już nie przesadzajmy  Wiem jakie są zagrożenia, dlatego nie jeżdżę szybko, jedna zima przejechana Beemką na letnich mnie tego nauczyła  Zresztą póki co jeżdżę tylko garaż-parking   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  14:23 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | TomeX500 napisał/a: |  	  | No już nie przesadzajmy  Wiem jakie są zagrożenia, dlatego nie jeżdżę szybko, jedna zima przejechana Beemką na letnich mnie tego nauczyła  Zresztą póki co jeżdżę tylko garaż-parking | 
 
 głupie wytłumaczenie! co z tego, że wiesz.. to że uważasz się za mistrza i że wyjedziesz z każdego poślizgu to jedno..a jazda po naszych drogach to drugie..
 nagle coś Ci wyskoczy odbijesz i co..zresztą co tam..Twoje bezpieczeństwo Twoja sprawa
 |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | hubi_2006   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Techno
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Hubert
 Wiek: 37
 Dołączył: 03 Cze 2007
 Posty: 1479
 Skąd: Kruszwica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  15:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | właśnie 	  | pP napisał/a: |  	  | Twoje bezpieczeństwo Twoja sprawa | 
  Sam w tym tygodniu dopiero kupiłem 2 parę zimowych opon:D Już mi się znudziło driftowanie. LOYchers 	  | TomeX500 napisał/a: |  	  | rozpórka na tył | 
   http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=37311
 |  
				| _________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
 ebesz szkerebe debesz (R)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | grzes87   
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Grzes
 Wiek: 38
 Dołączył: 17 Lis 2007
 Posty: 609
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  15:40 | 
 |  
               | 
 |  
               | dyskusja na  temat bezpieczenstwa nie odniesie skutku jak ktos nie ma poukladane w glowie odpowiednio albo sam sie nie przekona na wlasnej skorze jak co i dlaczego. to jest ogolne stwierdzenie a nie slowa do autora tematu. kolega zrobi jak uwazamy mozemy tylko podpowiedziec co i jak.   
 swoja droga fajne te felgi,podobaja mi sie bardzo i pasuja do mk3
   
 szybko wrzycaj lepsze fotki
 |  
				| _________________ 
    |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TomeX500   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 37
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 466
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  15:59 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nie uważam się za mistrza kierownicy, ale akurat zimy się już nie boję  Na asfalcie, nawet mokrym to można mówić o przyczepności, ale w zimie po prostu nie można się srutututu, trzeba zwolnić i tyle. 
 Felgi też mi się podobają, ale wydają mi się trochę zbyt pospolite
  Jak na razie mogą być, ale jak będzie mały przypływ gotówki to myślę że zamienię je na coś fajniejszego. 
 A rozpórkę zrobię sobie sam
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pele   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Michał
 Dołączył: 24 Sty 2009
 Posty: 757
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  18:12 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | pP napisał/a: |  	  | czym prędziej zamień osie..rezykujesz i to mocno w każdym zakręcie! | 
 
 Jeśli dobrze rozumiem to ma zimówki na tył założyć ??
 
 Zimówki z tyłu - brak poślizgu na zakrętach
 Zimówki z przodu - możliwość skręcania, przyspieszania i hamowania
 
 Więc chyba o wiele bezpieczniej (w zestawieniu jedna oś zimowe, druga letnie) jest mieć możliwość skrętu i zahamowania niż trzymanie na zakrętach kosztem braku hamowania i skrętu ?? W taką zimę nikt nie zapier**** więc jeśli dojdzie do poślizgu kół tylnych - nie będzie on wielki.
 
 Zresztą kłócić się nie zamierzam
  Oczywiście najlepszym rozwiązaniem jest kupowanie nowego kompletu na wszystkie koła, ale w Polsce żyjemy (dalej tłumaczyć chyba nie muszę ??) ... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  19:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wbrew pozorom uwież, że lepsze opony przy ośce zakłada się na tył. |  
				| _________________ Prędkość była dobra
  , tylko zakręt był za ciasny   Czarnula Tommura
   Sędzia KJS, PPAiK i inne
   FKP RACE&RALLY TEAM
 Automobilklub Zachodniopomorski
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Allmag   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: CL
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 20 Lis 2008
 Posty: 24
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  19:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | Taaa   Kolejna w opolskim...
 Nareszcie bo zaczyna sie robić nudno, nie ma nas wielu także każda kolejna osoba jest na wagę złota
   Fajna fajna tak gangsta
   Dbaj
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  20:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | byla na rejestracji sps chyba   tylko zeby do wiosny byla cala
 |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | FiFa   Klubowicz
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Futura
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kamil
 Wiek: 36
 Dołączył: 22 Lut 2007
 Posty: 1118
 Skąd: Panki/Cze-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  20:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | noo juz cos slyszałem o tej RSce  jak kiedy odpale swoja, to trzeba co zrobic w tym Opolu  noo i słyszałem ze dosc fanie trafiłes na to autko i jestes lekkim pednacikiem jesli chodzi o " polerka lakieru, polerka tu i ówdzie pod maską " wiec mam nadzieje ze sie bedzie zacnie prezentowac   |  
				| _________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
 Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TomeX500   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 37
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 466
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  22:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | Hehe pewnie Scoooter rozsiewa opowiastki :> 
 Silnik z mojego poprzedniego auta, tak w formie reklamy:D (zajmuję się polerką jakby co) :
 
 http://img269.imageshack.us/i/p1010120x.jpg/
 http://img410.imageshack.us/i/p1010118v.jpg/
 
 Dzisiaj trochę poogarniałem plastik przy kolumnie kierowniczej, bo latał jak żyd po pustym kościele. Chciałem ostatnio zdjąć pokrywę zaworów, żeby ją przeczyścić, ale do tego trzeba wymontować uchwyt na linkę gazu. A on z kolei jest przykręcony śrubą na klucz torx czy jakoś tak, oczywiście zjechałem klucz, ma ktoś jakiś sposób na to?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | elmek13   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.5 V6 170KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 46
 Dołączył: 06 Wrz 2007
 Posty: 1995
 Skąd: z Elemelkowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  22:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | TomeX500, nie mów, że wsadziłeś Boshe Mój Wybacz do MK3. 
 Nie rób reklamy bo skorzystamy...
   |  
				| _________________ Burbo Team
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2010,  23:20 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jedyne co nie jest fajne w tej fieście to lusterka. M3 zupełnie nie pasuje do xr-ki
 Jak lubisz jeździć szybko i chcesz sprawdzić ile jesteś wart to pomyśl nad tym:
 http://www.fiestaklubpols...forum.php?f=132
 |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TomeX500   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 37
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 466
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lut 2010,  17:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | No i uszczelniacze zakupione, jeszcze trochę siana dozbierać na sprzęgło. Czy ktoś może mi powiedzieć, co przy okazji można wymienić po ściągnięciu skrzyni? Jest jakaś uszczelka pod skrzynią? 
 I czy ktoś regenerował ten krzyżak od lewarka biegów co znajduje się tuż przed skrzynią? Mam straszne luzy na tym, ale żadnych części nie dostanę do tego. Myślałem czy nie warto by było tego zaspawać na stałe
   |  
				| _________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
 
 XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lut 2010,  20:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak skrzynie sciagniesz to wymien sobie simmery na skrzyni, i lozysko krzyzak od lewarka moze podejdzie od cywilnej fiesty wiec poszukaj na szrocie
 |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |