| [Inny] Wałek do wymiany? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lut 2010,  10:32   [Inny] Wałek do wymiany? | 
 |  
               | 
 |  
               | rzućcie okiem na wałek i dajcie znać czy wałek kwalifikuje się do wymiany. podczas pracy stukał jak to cvh. popychacze do wymiany są, ale czy wałek też? jest trochę wytarty. 
 
   
   
   
   
   
  |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Arkadius   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Arek
 Wiek: 35
 Dołączył: 17 Lip 2006
 Posty: 637
 Skąd: Sępólno Kraj.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lut 2010,  20:59 | 
 |  
               | 
 |  
               | po zdjęciach to wiesz. Byś musiał pomierzyć stary wałek i porównać z nowym. |  
				| _________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
 Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
 Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
 Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | komo   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 23 Lis 2009
 Posty: 32
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lut 2010,  21:15 | 
 |  
               | 
 |  
               | teoretycznie od biedy mógł by zostać ja przynajmniej nie widzę żeby utwardzone powierzchnie zostały przetarte |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lut 2010,  21:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | sraty pierdaty . 
 Na zdjęciach to nawet ja będę ładny .
 
 Pomierz krzywki na 1 cylindrze i powiedz ile brakuje tym na 4 cylindrze do tych na pierwszym .
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pvzon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Sie 2004
 Posty: 311
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lut 2010,  21:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | tak jak mówi Żółw najszybciej leci 4 cylinder |  
				| _________________ 1.1 clx rally
 www.flmg.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Lut 2010,  01:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | albo zmierz wzniosy . różnica pomiarów w najcieńszym miejscu krzywki (w osi walka) i między wzniosem a podstawą(MAX-MIN) . I tak lecisz po wszystkich krzywkach i szukasz najwyższej i to jest "jakiś wzorzec" . W książce do mk3 podaja : 1,4- 5,79mm
 1,6-6,09mm
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.