| Przesunięty przez: van 21 Cze 2014,  21:42
 | [MK2] filtr paliwa ? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | szczepan522   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Jarek
 Wiek: 41
 Dołączyła: 09 Sie 2009
 Posty: 1031
 Skąd: .:CB:.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sty 2010,  14:18   [MK2] filtr paliwa ? |   
 |  
               | 
 |  
               |   
 strzałka jest narysowana na filterki (nowym) w tym położeniu od lewej do prawej czy dobże go zamontowałem ? stary jest powyżej i dokładnie w taiej pozycji był zamontowany...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sty 2010,  14:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | zobacz z której strony przewód dochodzi do gaźnika - w tamtą stronę ma być strzałka. |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sty 2010,  14:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | strzałka pokazuje jak paliwo ma płynac prze filtra wiec powinna byc skierowana w strone gaznika... |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczepan522   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Jarek
 Wiek: 41
 Dołączyła: 09 Sie 2009
 Posty: 1031
 Skąd: .:CB:.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sty 2010,  14:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | inaczej jak dmuchne w stary filtr (w białą część) to mam przepływ powietrza a drugą stronę nie (w czarna nie ma przepływu)... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Donald [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sty 2010,  14:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | A to stare to nie jest zawór zwrotny przypadkiem jak ma przepływ w jedną stronę ?? bo filtr jest zazwyczaj na przewodzie dochodzącym paliwo do pompy. 
 A z tego co mi mówili to są przewody podciśnienia z gażnika
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczepan522   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Jarek
 Wiek: 41
 Dołączyła: 09 Sie 2009
 Posty: 1031
 Skąd: .:CB:.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sty 2010,  14:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | aha  czyli montuje stare na swoje miejsce  teą mi coś nie pasowało w tym wszystkim  to gdzie schował się ten filtr ?  a może go po prostu nie ma... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sty 2010,  15:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dokładnie tam gdzie zamontowałeś to pewnie w ogóle nie jest przewód paliwowy,,,  , Z drugiej strony silnika jak jest to zdjęcie jest do bloku przykręcona pompka paliwa, filter się montuje przed pompką tak by wpływające paliwo zostawiało brud na wsadzie z zewnętrznej (widocznej) strony |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Donald [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sty 2010,  19:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja filtra paliwa nie miałem, musiałem sobie sam zamontować |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczepan522   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Jarek
 Wiek: 41
 Dołączyła: 09 Sie 2009
 Posty: 1031
 Skąd: .:CB:.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sty 2010,  20:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | I dochodzę do wniosku że ja też nie mam bo przejżałem silnik na wszyskie sposoby i nie ma tam filtra paliwa  (wnioskuję że stąd właśnie pochodzi mój błąd wcześniejszego montowania/"wymiany" filtra) to weźcie mi wytłumaczcie dlaczego mój samochodzik ma z rana kłopoty z odpaleniem ? objawy są takie (na zimnym) jakby nie przepalał wszystkiego, nie dostawał dość paliwa) bo pochodzi chwilę i gaśnie na ssaniu też dopiero po dłuuugiej ale to naprawdę dłuuuugiej chwili zaczyna "normalnie" pracować, dostaje kangurka itd... kangurek ustaje dopiero po 200m ciągłej jazdy, a silnik. Przewody zapłonowe mają rok, świece 6 miesięcy (z czego jedna zawsze bardziej jest okopcona niż inne), wszystkie filtry wymienione, olej też. Rozwiązanie ? sugestie ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pawel5282868   
 Model: Ford Fiesta Mk2`88
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: pawel
 Wiek: 43
 Dołączył: 21 Sty 2010
 Posty: 9
 Skąd: Brzeg
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sty 2010,  21:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | moze masz pompke paliwa walnieta i po dluzszym postoju cofa paliwo do zbiornika paliwa i zanim dopompuje to troche trzeba krecic rozrusznikiem |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sty 2010,  00:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Masz źle ustawione ssanie lub nie potrafisz z niego dobrze korzystać  - o ile latem palił dobrze,,, |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Donald [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sty 2010,  00:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja mam też tak z rannym dopalaniem, muszę dłużej pokręcić ( objaw jak by schodziło paliwo ) ale sie tym nie przejmuje, A co do ssanie to to podejrzewam że jest tak jak mówi JoeMix ja też mam, że jak wyciągnę ssanie do końca to nie ma wolnych obrotów ( po prostu zalewa go ) a w pewnym miejscu jest wszystko ok |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczepan522   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Jarek
 Wiek: 41
 Dołączyła: 09 Sie 2009
 Posty: 1031
 Skąd: .:CB:.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sty 2010,  14:15 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | JoeMix napisał/a: |  	  | o ile latem palił dobrze | 
 palił palił
   
 dzisiaj nie odpalił przymroziło go do -16 i kupa
  gdyby nie sąsiad bym z parkingu nie wyjechał... a z tym ssaniem to wyciągam je na max i zawsze było git. Czyli co z tego morał że mam popróbować nie wyciągać do końca tylko np. do połowy ? o to chodzi ? czyli muszę skubańca wyczuć   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sty 2010,  14:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dokładnie popróbuj,,, jak u siebie mam procedurę taka: Ssanie na max, 3x pedał w podłogę, stacyjka (bez dotykania niczego) zaskakuje od razu, po chwili muszę wsunąć ssanie bo zaczyna się krztusić i jak się nie wsunie to zgaśnie i będzie problem z zapaleniem (zaleje się), ssanie wysuwam może pól centymetra (mam tam taki ząbek więc wsuwam do tego ząbka) po jakimś 10-15s od uruchomienia,,, po kilkudziesięciu metrach jazdy wsuwam ssanie do pierwszego karbu (czyli zniwu taki ząbek - też masz mk2 to tez powinieneś mieć) i wtedy ono jest wysunięte z pól centymetra,,, jak z nawiewu zaczyna lecieć ciepłe wsuwam do końca,,, to na 1,1 OHV bo na CHV procedura zupełnie inna a jak się chce odpalić jak napisałem to CHVke się zakręci na śmierć a nie odpali   |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcinowaty   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Marcin
 Wiek: 46
 Dołączył: 21 Sie 2008
 Posty: 1447
 Skąd: Trzcianka
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczepan522   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Jarek
 Wiek: 41
 Dołączyła: 09 Sie 2009
 Posty: 1031
 Skąd: .:CB:.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Sty 2010,  15:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | No więc wczoraj pojezdziłem 2h samochodzikiem (odpaony przy pomocy sąsiada) i gites majonez odpalał pod wieczór poszedłem jeszcze raz go odpalić (procedura odpalania podobna do twojej JoeMix, ) było to około godziny 21:00 czyli miał jakieś 6 godzin stania o dziwo odpalił bez kłopotu. Natomiast rano (w nocy było -17) już się dławił i ni chu chu... nie chciał odpalić morał z tego taki że wyrurałem ako i muszę go podładować. następny błąd jaki popełniłem to że zostawiłem ako na noc w samochodzie (powinienem wziąć go do domu w ciepełko) reasumując mój silnik przy włączonym ssaniu na max dostaje za dużo paliwa i zaczuna się dłąwić przy wyciągniętym ssaniu (do tzw. JoeMix, pierwszego ząbka) zaczyna wchodzić pięknie na wolne obroty a nie tak jak wcześniej   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Sty 2010,  21:35 |   
 |  
               | 
 |  
               |  Moje 1,1 jest takie ze jak nie wyciągniesz ssania na max to nie zapali,,, trzeba do końca i potem chwile odczekać i wsunąć - nie za szybko bo zgaśnie i nie za wolno bo,,, tez zgaśnie. |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Donald [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Sty 2010,  23:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Stare auta są ładne, ale każde ma jakieś swoje zachcianki, moja np nie chce palić po dobroci na tym mrozie |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczepan522   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Jarek
 Wiek: 41
 Dołączyła: 09 Sie 2009
 Posty: 1031
 Skąd: .:CB:.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Sty 2010,  08:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | Moja też już nie chce palić na mrozie... domniemam że to przez zatankowanie taniej 98 4,26zł za litr i coś mi się zdaje że tam musi być woda bo wcześniej było ok samochodzik kręci kręci ale odpalić nie kce  już nawet ako wyrurałem i musiałem go dziś ładować  no nic będę dzisiaj dolewał denaturat... zobaczymy co to pomoże   
 [ Dodano: Wto Sty 26, 2010 08:31 ]
 denaturat niestety nie wyciągnoł wody... męczyłem się wczoraj 1h z holowaniem autka i próbami odpalenia na hol i wreszcie odpalił przerurałem go troszkę dolałem 10l znowu paliwo 98 ale najważniejsze nie na tej stacji no i co się okazało że dziś przy -19 odpalił na dotyk
  (ako oczywiście było na noc w domku)  ... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |