|
Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 22:42 |
[MK2] Odpowietrzanie ukladu hamulcowego |
Autor |
Wiadomość |
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 9 Wrz 2009, 22:23
|
|
|
podstawa ustawienia tyłu to całkowite odpięcie linki i cofnięcie dźwigni wahliwych pod samą szczękę . Dopiero wtedy można przestawiać luz na samoregulatorze , poskładać bębny, wsiąść rozpędzić się w tył ostre hamownie w przód ostre hamowanie i jeszcze raz w tył dopiero po tym zabiegu można próbować podpiąć na nowo linkę od ręcznego i wstępnie ją napiąć by max wchodziła na 4 ząbek . Następnie bez odpowietrzania przejechać ok 20 km i pedał sam wróci na swoje miejsce . a jak nie wróci to przewody elastyczne won . |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12 Wrz 2009, 17:06
|
|
|
udalo sie odpowietrzyć
dziekuje wszystkim za poświęcony czas
edit: Hamulce nawet przeszly test bojowy - pozdrawiamy pana który wyjechał mi wprost pod koła z ulicy podporządkowanej |
|
|
|
|
Z
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 8 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 9 Sty 2010, 10:58
|
|
|
Panowie na początku chciałbym się przywitać(tak wypada),a teraz przedstawię mój problem.Posiadam już drugiego forda couriera 1.8D poprzedni został rozbity,okazało się że ten aktualnie zakupiony miał cienkie tarcze,popękane sprężyny i kiepskie szczęki na tyle a więc wymieniliśmy całe kolumny z przodu,pompę hamulcową oraz założyliśmy nowe szczęki i zaczęły się schody.Nie możemy za nic odpowietrzyć hamulców(walczymy z tym już drugi dzień),wygląda na to że przód lewy i tył prawy się odpowietrzają(pedał spada do podłogi),przód prawy i tył lewy nie chce się odpowietrzyć(pedał twardy do połowy i nie schodzi do podłogi,automatycznie te dwa koła nie hamują).Chcę również wymienić linkę ręcznego i nie wiem czy z tym nie będzie przebojów(czy trzeba coś popuszczać aby łatwiej dała się zamontować?).Niestety ja w przypadku samochodów nie mogę pomóc lecz jeśli chodzi o quady to zapraszam. |
_________________ Pozdrawiam Z |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 9 Sty 2010, 12:06
|
|
|
A czemu piszesz o tym na forum mk1/2? Jak po odkręceniu odpowietrznika pedał nie idzie dól to albo pompa walnięta, albo przewód zapchany,,, albo co tam jeszcze - trzeba po kolei rozbierać i sprawdzać,,, linkę popuszczasz na regulacji i stanie się luźna bo i tak po założeniu nowej trzeb to naciągnąć,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Z
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 8 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 9 Sty 2010, 13:46
|
|
|
Przepraszam,nie chciałem zakładać nowego postu,sądziłem że układ hamulcowy mają taki sam.Jeśli chodzi o pompę to została przełożona z auta które jeżdziło u mnie ponad dwa lata i wszystko było ok.Nie mam bladego pojęcia co się dzieje,odpowietrzamy hamulce już czwarty raz i nic,jak było tak jest.
[ Dodano: Nie Sty 10, 2010 09:46 ]
Już sobie poradziłem,a więc wychodzi na to że hamulce w moim aucie trzeba odpowietrzać na krzyż. |
_________________ Pozdrawiam Z |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|