Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 45 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 29 Gru 2009, 18:01
Tak jak napisał diodalodz, z literka T jest główny ale między innymi załącza napięcie na pompę czyli prawdopodobnie na ten żółty który pokazałeś..
Juz kilka razy miałem przypadek że padł właśnie ten zielony tak więc proponuje go wymienić. Bo inaczej się nie przekonasz. Na szrocie dostaniesz go za 10-15zł nowy 90.
Typowymi objawami jak padnie zielony jest że auto jeździ normalnie tylko jak zgasisz to nie chce zapalić a za jakiś czas odpala normalnie i tak w kółko. Żeby było śmieszniej to w momencie jak nie chce zapalić to jak się weźmie auto na "zapych" to odpala bez problemu.
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.