teoretycznie zakręcać nie trzeba . zdejmujesz przewód z elektrozaworu w butli odpalasz
i czekasz aż sam zgaśnie . Potem luzujesz śruby przy filtrze(zaworku) i patrzysz czy nie leci płynny gaz jeśli nie swobodnie możesz sobie odkrecać wszystko , ten ręczny zawór to niejako zabezpieczenie przed przypadkowym otworzeniem zaworu . czasami bulte zamykania ręcznego poprostu nie maja . ty zdaje się musi rozizolować przewody bo są połączone bez złączek . Chyba że w tym wielozaworze jest to gdzieś ukryte a ja o tym nie wiem .
Faktycznie tylko teoretycznie
Założyć jednak można, że zawór elektromagnetyczny może być nie sprawny i jest zblokowany czyli cały czas otwarty. Fakt, ze jeżeli zdejmie wtyk to przekona się o jego sprawności jeżeli silnik po kilku minutach zgasnie
[ Dodano: Wto Sty 19, 2010 10:39 ]
Czy w tym filtrze można wymieniać wkład?
_________________ Mój pierwszy samochód, to 22 latek- zakup 1959R-BMW 326/6cylindrów/2 gaźniki, rok produkcji 1937
Moja mk2 -miała tyle latek w roku 2008
W 2009-mk6, czyli raczej ten ostatni:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.