Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Podczas hamowania kierownica strasznie puka
Autor Wiadomość
spamsnp 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: karol
Wiek: 38
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: 1 Gru 2009, 20:09   

budo, no wlasnie stawialem tez poczesci na ewentualnie bicie na tarczy, ale na dolkach tez czuje uderzanie, wiec hamluce odrzucilem. Moze uda sie cos wspolnie wydedukować.

ps. jak u Ciebie krzyzak , u mnie po wymianie , bez zmian nadal bije
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 1 Gru 2009, 23:34   

nowe tarcze tez moga miec bicie. Pozatym jest mozliwosc ze nie sa rowno osadzone...np jakis syf pomiedzy tarcza a piasta. Felgi czy opony tez moga powodowac bicie. Stuki jesli to nie krzyzak i tuleje to pozostaly jeszcze sworzen, koncowka drazka ewentualnie lacznik staba lub lozysko amora
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2 Gru 2009, 13:20   

Wymieniłem krzyżak nie pomogło, wiec wymieniłem wszystkie sworznie i tuleje bo juz były w opłakanym stanie. Bicie sie zmienjszyło znacząco jednak nadal czuc minimalne bicie. Nie mam pomysłu, może stabilizator. Tarcze i klocki wymienone na nowe, na starych nie było problemu.
 
 
 
romsped 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Roman
Wiek: 42
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 23
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 2 Gru 2009, 18:06   

koledzy ja miałem podobną sprawę.
Doszłem z mechanikiem do sedna i okazało sie że może to być krzywa tarcza jak i bęben.
Umnie to był beben ale!!! zaczeło sie tak że jak spadł śnieg byłem sie ślizgać koło zaliczyło krawęrznik wszystko niby ok poza felgą do klepania. A tu po zimie jak jeździ sie szybciej i hamowanie jest z większych prędkości mam bicie na kierownicy i drganie pedału hamulca. Kombinacje jak 150 i dopiero wykryliśmy to po lekkim zaciąganiu ręcznego przy ok60 km/h. i tak to było że czop ośki byl krzywy , po wymianie jeszcze bęben do toczenia bo ułorzył sie do krzywizny.
I jest ok.
 
 
spamsnp 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: karol
Wiek: 38
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: 2 Gru 2009, 23:11   

hmm, a co powiecie jesli stojąc w miejscu wykonuje niewielkie energiczne skrety kierownica prawo-lewo tak powiedzmy w granicach luzu i slysze takie stukanie to co to może być. te niewilekie stukanie stojac w miejscu moglo by się przelozyc na "duze" stukanie podczas hamowania lub wjezdzania w dolki
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 5 Gru 2009, 20:02   

Krzywe tarcze dają o sobie znac na pewno na pedale hamulca. Polecam pojechać na szarpak i sprawdzić zawieszenie, bo cos mi podpowiada że za walenie odpowiadają zużyte sworznie wahaczy.
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 5 Gru 2009, 20:21   

jak krzywe tarcze to na kierownicy tez czuc szczegolnie przy hamowaniu moze obrecz krzywa moze opona
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
spamsnp 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: karol
Wiek: 38
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: 6 Gru 2009, 17:39   

zgodze się z tym ze podczas hamowania bedzie czuc przy skrzywieniu tarczy, ale ja slysze tez stukanie podczas wjezdzania w dolek, lub jakas nierowna nawierzchnie. dziwi mnie ze nikt nie mowi o maglownicy, choc nie che nikogo nakierowywac ale mialem takie podejrzenia
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 6 Gru 2009, 22:49   

spamsnp napisał/a:
zgodze się z tym ze podczas hamowania bedzie czuc przy skrzywieniu tarczy, ale ja slysze tez stukanie podczas wjezdzania w dolek, lub jakas nierowna nawierzchnie. dziwi mnie ze nikt nie mowi o maglownicy, choc nie che nikogo nakierowywac ale mialem takie podejrzenia


Przy stukach zakładał bym zużyte gumy w zawieszeniu, na poczatek.
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 7 Gru 2009, 08:06   

lub ktorys sworzen wachacza owszem magownica tez moze byc trzasnieta
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
bartekwojtk 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartek
Wiek: 47
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 20
Skąd: Poznań
Wysłany: 8 Gru 2009, 10:36   

Jak ja miałem stuki na postoju, okazało się że dolne sworznie wahacza wymieniłem i było dobrze, i zgadzam się że podczas jazdy słychać to głośniej w szczególności na naszych kochanych drogach.
 
 
spamsnp 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: karol
Wiek: 38
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: 9 Gru 2009, 23:50   

budo- jak tam u Ciebie sytuacja ze stukami?
 
 
budo
[Usunięty]

Wysłany: 10 Gru 2009, 13:04   

Jak już pisałem tuleje wahaczy, tarcze i klocki miałem wymienione i problem był nadal.
Dodam, że lekkie stuki (nie tak mocne jak przy hamowaniu) występowały także na nierównościach.

Jak się okazało - wina leżała po stronie MAGLOWNICY - po robocie ze starej została właściwie tylko obudowa. Póki co autko testowałem tylko w mieście i jak na razie zero stuków i puków, zero luzów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.