Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Zawieszenie gwintowane
Autor Wiadomość
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10 Lis 2009, 22:04   [MK3] Zawieszenie gwintowane

Witajcie panowie (panie również oczywiście).

Ostatnio po główce chodzi mi zawieszenie gwintowane. Dlaczego?

Otóż. Na osi tylnej mam zamontowane zawieszenie -40 i jest mi troszkę wysoko, chętnie posadziłbym dupkę trochę niżej, chociaż nie jest to priorytetem.

Na osi przedniej jak wiecie wisi mi ciężki silnik zasilany ON. Zestawy zawieszeń dostępne na rynku przeznaczone są do silników spalinowych, niestety, sporo lżejszych. Zastosowanie sprężyn -40 powoduje opuszczenie się mordki dużo większe. Zestawów dedykowanych do diesla niestety nie znalazłem. Wpadłem na pomysł, że być może gwint załatwiłby sprawę? Regulacja wysokości załatwiłaby sprawę szurania dziubkiem po asfalcie, a regulacja twardości zapobiegłaby zgnieceniu zawieszenia jak to miało miejsce na zestawie GT Cupline'a.

Przód w obecnym stanie zupełnie mi się nie podoba. Stoi jak koza, i to na szczudłach. Nie chciałbym jednak dla walorów estetycznych jeździć na zawieszeniu które by w ogóle nie pracowało.

Czy ktoś mądrzejszy ode mnie mógłby się wypowiedzieć, utwierdzić mnie, lub dać na dupę za ten nietrafiony pomysł? Czy ma prawo to zdać egzamin?

Druga sprawa - ktoś się orientuje jakie firmy produkują zestawy gwintowane do MK3 ?
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 10 Lis 2009, 22:15   

TA Technix, GT Cup Line... napewno cos jeszcze bylo ale nie pamietam, tylko powiem ci tak ze bedziesz wyzywac strasznie na gwint w dieslu bo sam silnik wazy wiecej niz ustawa przewiduje, do tego cena nowego powali nie jednego na kolana...
_________________

 
 
 
kamilocha1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 36
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 383
Skąd: SJ , SRC ;DD
Wysłany: 6 Sty 2010, 07:55   

no ja mam FK gwint. musisz czaićsie na używki to w okolicach 1000 łykniesz.
pytalem sie z ciekawosci w sklepie o najtańszy gwint... :)
Weitec - 2800 <lol9238473298469>

pozdro :)
_________________
cyyyklon

 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 6 Sty 2010, 08:47   

każda firma robiła gwinty, Bill, KW, Gaz, H&R, itd. niestety to o czym ty piszesz czyli rególacja wysokości oraz twardości amorka to tak koło 4000+ PLN za nowe.

Taniej wyjdzie kupić Koni regulowane plus obecne sprężyny na przód i na tył np. GTCupline z regulacja wysokości na amortyzatorze, w tedy przód skręcisz na twardszy amorek a tył obniżysz przesuwając osadzenie sprężyny.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.