| 
		[MK3] Nawiew tylko na 3 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Mistrzpl  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 11 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Lis 2009,  15:33   [MK3] Nawiew tylko na 3
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam w mojej fieście nawiew działa tylko w położeniu 3. Jak myślicie co może być tego przyczyną?    | 
             
						
				_________________ Była czarna MK3 1,1iGAZ 
 
Jest srebrna MK3 1,1i   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Lis 2009,  15:38   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Albo zepsuty przełącznik, albo pakiet rezystorów, albo okablowanie,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pawełos666  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Ford BMW 
                  Wiek: 38  Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Lis 2009,  16:08   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | regulator dmuchawy, rezystor dmuchawy, opornik dmuchawy, jesli termobezpiecznik jest wlaczony w obwod tylko przy regulacji opornikiem czyli dla biegow 1 oraz 2 to moze byc schajcowany bezpiecznik termo a jesli bezpiecznik wlaczony jest dla wszystkich 3 biegow to tylko rezystor padl, bo przeciez na 3 dziala (jak tam jest to ja nie pamietam), czyli albo bezpiecznik albo rezystor, jak chcesz kupic ttakie cos to pisz do mnie PW | 
             
						
				_________________ CVH 1.4 FU..'89
 
 
 
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pawełos666  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Ford BMW 
                  Wiek: 38  Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Lis 2009,  19:09   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | tak wlasnie to jest ta czesc o ktorej ja pisalem zwana: opornica, rezystor, opornik, regulator | 
             
						
				_________________ CVH 1.4 FU..'89
 
 
 
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mistrzpl  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 11 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Lis 2009,  20:25   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A gdzie się ten rezystor znajduje?:D co trzeba ściągnąć rozkręcić i czy ogólnie dużo roboty??    | 
             
						
				_________________ Była czarna MK3 1,1iGAZ 
 
Jest srebrna MK3 1,1i   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pawełos666  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Ford BMW 
                  Wiek: 38  Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Lis 2009,  21:41   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | pewnie pod maska przy silniku dmuchawy, zwykle przy silniku dmuchawy sie miesci, ja w mk3 wiem jak to wyglada, ale tego nie robilem, ale w kazdym samochodzie ten sam element tym steruje, tylko sie rozni wygladem | 
             
						
				_________________ CVH 1.4 FU..'89
 
 
 
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Lis 2009,  22:21   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Mistrzpl napisał/a: | 	 		  A gdzie się ten rezystor znajduje?:D co trzeba ściągnąć rozkręcić i czy ogólnie dużo roboty??    | 	      http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=39154 | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 grzesiek09873  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Wiek: 34  Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 28 Skąd: Gołymin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Lis 2009,  17:14   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               musisz kolego rozebrać (odkręcić 2 śrubki) od bezpieczników wyjąć i poruszać stycznikami.. powinno pomóc miałem już taki przypadek..    | 
             
						
				_________________ Czerwony najładniejszy...
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tommur  		  
		 
         
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Tomek 
                  Wiek: 52  Dołączył: 07 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Lis 2009,  18:13   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | miałem tak samo. Po wyjęciu tej kostki w reżystorami okazało się że odlutowała się jedna z nóżek reżystora. Pewnie od temp. Zlutowałem i wsio śmiga od 2 lat. | 
             
						
				_________________ Prędkość była dobra   , tylko zakręt był za ciasny   
 
Czarnula Tommura   
 
Sędzia KJS, PPAiK i inne   
 
FKP RACE&RALLY TEAM
 
Automobilklub Zachodniopomorski | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kllimek  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 20 Cze 2008 Posty: 64 Skąd: LB 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lis 2009,  00:09   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A moze ktos pomoze a mianowicie ostatnio zauwazylem jak wlacze nawiew na 1,2 lub 3-ci stopien to temperatura wzrasta :( czym to mooze byc spowodowane    | 
             
						
				_________________    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pawełos666  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Ford BMW 
                  Wiek: 38  Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lis 2009,  00:16   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jakto wzrasta? gdzie ? | 
             
						
				_________________ CVH 1.4 FU..'89
 
 
 
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kllimek  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 20 Cze 2008 Posty: 64 Skąd: LB 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lis 2009,  00:21   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Temperatura na wskazniku (deska rozdzielcza) | 
             
						
				_________________    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pawełos666  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Ford BMW 
                  Wiek: 38  Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lis 2009,  10:27   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie wiem. Termostat albo czujnik temperatury. Może czujnik uszkodzony i tak Ci się wydaje, badź termostat zacięty to powoduje, że na silniku temp tak mocno wzrasta...
 
A w srodku auta cieple leci elegancko (tj nagrzewnica ogrzewa dobrze wnetrze)? jak wlaczysz ten nawiew to odrazu widzisz ze wskazowka temp sie rusza wraz z wlaczeniem nawiewu czy po czasie? | 
             
						
				_________________ CVH 1.4 FU..'89
 
 
 
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kllimek  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 20 Cze 2008 Posty: 64 Skąd: LB 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lis 2009,  10:36   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Pawełos666 napisał/a: | 	 		  Nie wiem. Termostat albo czujnik temperatury. Może czujnik uszkodzony i tak Ci się wydaje, badź termostat zacięty to powoduje, że na silniku temp tak mocno wzrasta...
 
A w srodku auta cieple leci elegancko (tj nagrzewnica ogrzewa dobrze wnetrze)? jak wlaczysz ten nawiew to odrazu widzisz ze wskazowka temp sie rusza wraz z wlaczeniem nawiewu czy po czasie? | 	  
 
 
Cieplo jest w samochodzie a wiec tak jest temperatura pomiedzy O a R na postoju jak wlacze nawiew odrazu wzrasta do N. I jescze tez temperatura wzrasta jak jade z predkoscia 100km/h a na postoju opada do normy | 
             
						
				_________________    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pawełos666  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Ford BMW 
                  Wiek: 38  Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lis 2009,  11:47   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | posluchaj na postoju w tym silniku temp nabija sie przez 6 gora 8 minut, jesli masz malo plynu to 5-6 minut, to czy wlaczysz nawiew nie ma wiekszego znaczenia jesli termostat nie zacina sie, nawiew na nagrzewnice chlodzi obieg nagrzewnicy po otwarciu termostatu gdy silnik osiagnie odpowiednia temp (jego obieg), odpal silnik na postoju i go zostaw na 5 minut i bedziesz wiedzial czy nabije temp tak samo, sam z siebie czy moze ma wplyw na to dmuchawa i obieg z nagrzewnica ale nie sadze..., sprawdz plyn czy jest i czy wogole krazy oraz szczelnosc obiegu, czy na powrocie czasem nie widac babelkow powietrza, jesli sa to uklad jest nieszczelny... po postawieniu auta na pare minut bedziesz tez widzial czy wiatrak sie wlacza (jesli nie to masz do wykrecania i wymiany czujnik (wlacznik wentylatora), albo po prostu za malo wody w ukladzie, czujnik w tym silniku jest na rowni z poziomem wody, po jego wykreceniu nie poleci prawie nic), to czy jest 20oC czy 0oC na dworze nie ma roznicy powinien sie szybko wlaczyc po paru minutach bez zadnego gazowania, ostatnie pytanie, od kiedy to zauwazyles? moze tylko padl czujnik temp (ten z 1 kabelkiem po prawej przy chlodnicy patrzac od przodu auta) | 
             
						
				_________________ CVH 1.4 FU..'89
 
 
 
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 5 Lis 2009,  12:02, w całości zmieniany 2 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kllimek  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 20 Cze 2008 Posty: 64 Skąd: LB 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lis 2009,  11:55   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Pawełos666 napisał/a: | 	 		  | posluchaj na postoju w tym silniku temp nabija sie przez 6 gora 8 minut, jesli masz malo plynu to 5-6 minut, to czy wlaczysz nawiew nie ma wiekszego znaczenia jesli termostat nie zacina sie, nawiew na nagrzewnice chlodzi obieg nagrzewnicy po otwarciu termostatu gdy silnik osiagnie odpowiednia temp (jego obieg), odpal silnik na postoju i go zostaw na 5 minut i bedziesz wiedzial czy nabije temp tak samo, sam z siebie czy moze ma wplyw na to dmuchawa i obieg z nagrzewnica ale nie sadze..., sprawdz plyn czy jest i czy wogole krazy oraz szczelnosc obiegu, czy na powrocie czasem nie widac babelkow powietrza, jesli sa to uklad jest nieszczelny... po postawieniu auta na pare minut bedziesz tez widzial czy wiatrak sie wlacza, to czy jest 20oC czy 0oC na dworze nie ma roznicy powinien sie szybko wlaczyc po paru minutach bez zadnego gazowania | 	  
 
 
Probowałem juz wszystkiego odpalilem na postoju i jest wszysko ok tzn. łapie temperature termostat sie otwiera plyn tez krazy. Może to jednak czujnik padl i stad to wszystko?? | 
             
						
				_________________    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pawełos666  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Ford BMW 
                  Wiek: 38  Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lis 2009,  11:58   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | przeczytaj jeszcze raz bo nie zdarzylem zedytowac swojego posta, to zmierz jego rezystancje w temp przed odpalaniem (zimny silnik) i po uzyskaniu max temp. omomierzem, jedna koncowka miernika do masy silnika druga do pinu czujnika tego wystajacego bolca jak sciagniesz z niego wtyczke z guma, oprocz tego zmierz miernikiem ustawionym na woltomierz napiecie po odpaleniu silnika pomiedzy wtyczka od czujnika (ta z gumą) a masa silnika, nastepnie wlacz dmuchawe i patrz czy czasem nie bedzie skakalo, to tyle, mysle ze pomoglem | 
             
						
				_________________ CVH 1.4 FU..'89
 
 
 
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |