| [MK3] Martwy obrotomierz :( | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Wrz 2009,  18:06   [MK3] Martwy obrotomierz :( | 
 |  
               | 
 |  
               | jak w temacie - nie żyje mi obrotomierz w nowonabytych zegarach. wiązka jest, napięcie zasilające do obrotka dochodzi, sygnał też (na biegu jałowym 0.3V, rośnie wraz z obrotami). Przy włączeniu zapłonu wskazówka dryga w górę, ale po odpaleniu jest martwa. 
 obrotek ma oznaczenie S (ale podobno pasi do HCSa) - a nawet jeśli nie, to COŚ powinien pokazywać
   
 chętnie go poratuję, bo to nie są byle jakie zegary
   |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | essien [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Wrz 2009,  18:13 | 
 |  
               | 
 |  
               | wlaczajac zapłon wskazówka drga? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Wrz 2009,  18:15 | 
 |  
               | 
 |  
               | w chwili włączenia zapłonu robi podskok na jakiś 1mm i opada - wszystko w ułamku sekundy |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | essien [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Wrz 2009,  18:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | czyli ok, wnioskuje bo u mnie gdy walczyłem z wpieciem sie w edisa i ze zmienianiem tych elektrycznych śmiesznych rzeczy to byl pierwszy objaw tego ze obrotek dziala  a jak się wpiełeś w eidsa? czy liczysz na to ze masz instalacje? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Wrz 2009,  18:19 | 
 |  
               | 
 |  
               | instalacja jest fabryczna, tak jak napisałem napięcia do obrotka dochodzą |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Wrz 2009,  20:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | bidżej, obrotek dead,,, [*] |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Wrz 2009,  20:40 | 
 |  
               | 
 |  
               | JoeMix, niekoniecznie ja raz wsadziłem do siebie z fiesty 1,1 na gaźniku tam działały u mnie nie. Wiec myślałem ze nie mam kabla, ale sie okazało ze jak nabyłem inne zegary to normalnie działał i bądź tu mądry... |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KAMIL82   
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Kamil
 Wiek: 43
 Dołączył: 04 Wrz 2009
 Posty: 31
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Lis 2009,  16:57 | 
 |  
               | 
 |  
               | witam.u mnie było tak.miałem instalacje pod obrotomierz fabryczna.ale rzadne zegary nie chciały wogole działac.EFI,C,V.wyczytałem ze trzeba zmostkowac wtyczke pod maska tam gdzie lewarek i obrotomierz działa w miare.troszke zaniza ale jest ok.wluwałem rezystor R7 274 omy tylko zle bo w efi miał 147omy I REGULACJE TYLKO DO 0-30OMÓW a nie do 100 WIEC ZABRAKŁO MI TROSZKE DO 324 OMÓW TYLE ILE MA BYC W 1.1 MONO.mysle ze jak dam 310 omów to bedzie chodził jak nalezy...pozdr |  
				| _________________ Fiesta 1.1i  89r.Wnetrze MK3,5 (2xAir-bag,elektryczne szyby,welur,centalny zamek)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Lis 2009,  17:20 | 
 |  
               | 
 |  
               | w Edis sie wepnij w trzeci kabelek po lewej po winno działac no chyba ze trzeba pokombinowac z oporniczkami
 |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.