Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 13:54 |
[MK2] zepsuta uszczerlka pod głowicą |
Autor |
Wiadomość |
Matt_at
Model: Ford Fiesta Mk2`83
Wersja: Fun
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 36 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 6 Wrz 2009, 20:35 [MK2] zepsuta uszczerlka pod głowicą
|
|
|
Witam czy lepiej kupić gdzies jakis uzywany silnik 1.1 czy lepiej remontować ?? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Wrz 2009, 22:01
|
|
|
jak tylko uszczelka pod głowicą to jesteś w stanie to zrobić w 4 godziny a koszta nie duże bo ok 100 zł za uszczelki . Jeśli głowica będzie krzywa to dodatkowo planowanie . |
|
|
|
|
Matt_at
Model: Ford Fiesta Mk2`83
Wersja: Fun
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 36 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 7 Wrz 2009, 14:48
|
|
|
planowanie z 70 zł, uszczelki 100 wymiana z 50 zł wiec ponad 200. Moze mi sie uda wyhaczyć cały silnik za tą cene wiec nie wiem czy warto...
Widziałem diesla 1.6 za 400 zł tylko nie wiem czy wejdzie bez żadnych przeróbek.... |
|
|
|
|
AdamB [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Wrz 2009, 19:06
|
|
|
Matt_at napisał/a: | planowanie z 70 zł, uszczelki 100 wymiana z 50 zł wiec ponad 200. Moze mi sie uda wyhaczyć cały silnik za tą cene wiec nie wiem czy warto...
Widziałem diesla 1.6 za 400 zł tylko nie wiem czy wejdzie bez żadnych przeróbek.... |
No to części będziesz już miał. Dolicz jeszcze robociznę i może w 1000zł ze wszystkim się zmieścisz. Jeśli szukasz diesla na przekładkę, to z robocizną uszykuj 2000zł. Szukaj jeszcze prawego drążka reakcyjnego z mocowaniem, lub kombinuj jak przerobić wspornik alternatora. Ja bym na Twoim miejscu wymienił uszczelkę. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 7 Wrz 2009, 21:03
|
|
|
Matt_at, Kup używany silnik, na pewno wyjdzie więcej niż te 200, a za 3 miechy będzie w "nowym" coś naprawiał,,, Diesel za 400,,, a co będzie zimą? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 8 Wrz 2009, 08:56
|
|
|
Matt, tak jak pisze Dioda - czesci dopadniesz za 100zl, odrzucisz 0 na planowanie plus 30 na browarki podczas roboty i masz znowu dzialajace autko. Kupowac stary silnik za 400zl to wielkie ryzyko ze bedziesz w nim musial zrobic wiecej niz przy Twoim.
Jesli nie jestes w stanie zrobic tego sam to moze niech ktos w fkp z Twoich okolic sie wypowie - moze znajdziesz pomocna dlon Bo jak nie to z 2000 za robocizne musisz liczyc wiec koszta ida juz w okolice 400zl. Jednak kazdy grosz wiecej jaki bys zaplacil to juz naciaganie jakiegos mechanika
Wybieraj sam co jestes w stanie zrobic i za ile.
P.S. Adam 800zl za wymiane uszczelki w 1,1 to "lekka" przesada, silnik ma pare srubek do odkrecenia i robi sie to bardzo szybko. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Matt_at
Model: Ford Fiesta Mk2`83
Wersja: Fun
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 36 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 8 Wrz 2009, 15:18
|
|
|
nie wiem czy ktoś z fkp jest z mojej okolicy ... no to części 100 planowanie 100 i robocizna ze 200 stówki do tego chcioałbym wyregulowac zawory oraz wymienic uszczelki pod kolektorem , pospawac lepiej tłumik .. to kolejna 100 czyli jakies 500 zł. robocizne musze liczyc bo sam to co najwyżej mogę wyczyścic silnik gdyz nie znam się kompletnie. Z tych co najbliżej to chyba szynszyl bo w jasle albo LASKOSZ mieszka w nowym sączu to jakies 70 km. kwestia czy dojadę tam autem w tym stanie zostaje otwarta .... |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 8 Wrz 2009, 18:02
|
|
|
Matt_at napisał/a: | albo LASKOSZ mieszka w nowym sączu |
mogę Ci to zrobić jak sie dotoczysz i zostawisz autko na 2 dni
uszczelki około 100zł, planowanie chyba było 50zł i za 100zł Ci to zrobie jak będziesz dbał o auto ( i jak wszystko sie odkręci ) z pospawaniem tłumika i regulacją luzu |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
AdamB [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Wrz 2009, 19:03
|
|
|
Qzyn napisał/a: | P.S. Adam 800zl za wymiane uszczelki w 1,1 to "lekka" przesada, silnik ma pare srubek do odkrecenia i robi sie to bardzo szybko. |
Wycena 1000zł to było w kontekście przełożenia silnika 1,1, a 2000 policzyłem przy optymistycznej wersji z dieslem. Z tego co widzę dochodzi jeszcze wydech, jeśli będzie jeszcze co spawać. Zawory można wyregulować przy okazji wymiany uszczelki, pamiętając o magicznych ułamkach 0,2 i 0,6 ;-). |
|
|
|
|
Matt_at
Model: Ford Fiesta Mk2`83
Wersja: Fun
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 36 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 8 Wrz 2009, 20:28
|
|
|
Kod: |
mogę Ci to zrobić jak sie dotoczysz i zostawisz autko na 2 dni :)
uszczelki około 100zł, planowanie chyba było 50zł i za 100zł Ci to zrobie jak będziesz dbał o auto :) ( i jak wszystko sie odkręci :rotfl: ) z pospawaniem tłumika i regulacją luzu |
chyba się skusze ale dopiero po pażdźiernikowej wypłacie także laskosz prosze o jakis nr telefonu na pw albo nr gg albo jakikolwiek kontakt i będziemy działac gdzies po 10 października co ty na to ??[/code] |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 8 Wrz 2009, 20:39
|
|
|
jestem prawie codziennie na forum wiec luz blus |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 8 Wrz 2009, 22:06
|
|
|
Matt_at napisał/a: | za 100zł Ci to zrobie jak będziesz dbał o auto |
Patologia |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 8 Wrz 2009, 22:10
|
|
|
diodalodz napisał/a: | Patologia |
to po jednym? |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Matt_at
Model: Ford Fiesta Mk2`83
Wersja: Fun
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 36 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 9 Wrz 2009, 17:38
|
|
|
ja tylko ze swojej strony dodam że jak jest ciepło to woda schodzi ale nie do oleju tylko jest wyrzucana przez rurę wydechowa w postaci białego dymu. oleju nie bierze. na korku od oleju czysciutko. na bagnecie lekki "majonez". na korku od wlewu płynu chłodniczego co chwile szara maź. oleju nie bierze ani go nie przybywa. jak jest zimno (jade 5 rano) to jak przejade 15 km ciepłe powietrze z nagrzewnicy wieje (znaczy że woda jest) i woda się nie gotuje, ale jak już wracam z pracy (jest gorąco bo jest południe) jadę ta sama trasa tylko odwrotnie bo do domu i jak jestem przed domem to woda jest wyrzucana przez zbiornik wyrównawczy .... |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 9 Wrz 2009, 20:10
|
|
|
proponuje tak nie jeździć bo przegrzejesz silnik i pokrzywisz głowicę . weź na sznurek do laskosza i tam się sprawa rozwiąże . Ja stawiam na . Ja stawiam na przebitą uszczelkę między 2 a 3 od strony kolektora ssącego i lekko skrzywioną głowicę |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 9 Wrz 2009, 22:43
|
|
|
a winnym był nie otwierający sie termostat |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Matt_at
Model: Ford Fiesta Mk2`83
Wersja: Fun
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 36 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 15:07
|
|
|
a winnym był nie otwierający sie termostat
nie jestem pewien bo jezdze caly czas z tym samym termostatem i jak widac teraz dziala |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 17:29
|
|
|
jak zacznie wyrzucać wode to zobacz czy chłodnica jest równomiernie cała nagrzana, choć jak kopci na biało to i tak jesteśmy umówieni |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Matt_at
Model: Ford Fiesta Mk2`83
Wersja: Fun
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 36 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 18:05
|
|
|
Laskosz napisał/a: | jak zacznie wyrzucać wode to zobacz czy chłodnica jest równomiernie cała nagrzana, choć jak kopci na biało to i tak jesteśmy umówieni |
oj jestesmy jesteśmy bo u mnie w miescie 250 za wymiane uszczelki 70 plantacja i voś tam jescze mowili że trzerba coś tam zrobić w związku z wymiana uszczelki ale nie pamiętam co ... więc nie wiem czy w 500 bym sie zmiescił... |
|
|
|
|
|