[MK3] Regulacja świateł |
Autor |
Wiadomość |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 7 Wrz 2009, 11:59
|
|
|
może silniczek spalony? ja też kupiłem lampę, to dostałem inny silniczek, ale przełożyłem na stary... (mam 2 równe silniczki orginalne) |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
Mad_Maxs

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Wrz 2009 Posty: 143 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 7 Wrz 2009, 14:13
|
|
|
bidżej napisał/a: | to że są dwa różne to normalka - u mnie to samo... |
Tylko że ten drugi (niedziałający) miał zupełnie inne gniazdo ( jajko zamiast prostkąta FORDa) i musiałem rozebrać wtyczke żeby styki dosięgły, a to raczej nie normalne. Bynajmniej w najbliższym czasie kupie drugi oryginalny silniczek i zobaczymy czy lampa będzie chodzić dobrze |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 7 Wrz 2009, 16:42
|
|
|
normalne jest że silniczki regulacji lamp są niesymetryczne - lewy ma regulację wysokości lampy po skosie, prawy pionowo w górę. poza tym chyba inaczej usytuowane są wtyczki.
kwestia kształtu wtyczek to już inna sprawa, spotkał się z tym np. Nesor... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
Nesor

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 306 Skąd: KRAKÓW
|
|
|
|
 |
Mad_Maxs

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Wrz 2009 Posty: 143 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 7 Wrz 2009, 23:41
|
|
|
No to faktycznie masz to samo... a probowałeś wymienić regulator na taki z oryginalną końcówką Forda? czy moze wtedy oba by chodzily ? Bo ja się właśnie przymierzam do zakupu nowego regulatora, ale w zaistaniałej sytuacji, nie wiem czy to coś pomoże |
_________________ Nie bede jezdził szybciej, niz moj anioł stróż potrafi latać. |
|
|
|
 |
marian

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 183 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 8 Wrz 2009, 21:27
|
|
|
ja tam wyprowadziłem dwa przewody bezpośrednio od silniczka i w zależności czy chcepodnieść lub opuścić to odwrotnie podłączam pod akumulator bieguny tak swoją drogą to powinno być tu http://www.fiestaklubpols...98711623#419326
|
_________________ nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem |
|
|
|
 |
Mad_Maxs

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Wrz 2009 Posty: 143 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 10 Wrz 2009, 13:30
|
|
|
Kupiłem dzisiaj na szrocie drugi Fordowski silniczek za całe 15 zł podpinałem na krótko pod wiązek i hasały oba, jak będę miał chwile czasu to go założe i dam znać czy śmigają razem Pozdro
EDIT:
Założyłem i smiga jak należy ta lewa lampa chodzi jakby odrobine wolniej, ale w sumie to mnie to nie obchodzi, bo najważniejsze że w końcu mogłem podnieś ten klosz i świecić przed siebie a nie pod siebie |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.