| [MK3] [MK3] hamulce twarde i nie działają..? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | masska13   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 36
 Dołączył: 18 Lis 2008
 Posty: 258
 Skąd: Lądek Zdrój
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sie 2009,  09:57   [MK3] [MK3] hamulce twarde i nie działają..? | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam, mam jeszcze jeden problem z hamulcami, a odnośnie, pewnego razu zgasiłem silnik i ponownie go odpalilem, przejechalem kawałek i pedał hamulca zrobil sie strasznie twardy ], zakleszczyły mi się zasiski chyba z przodu tylko. nie wiem co może być przyczyną, ponieważ przewód od serwa jest dobrze podlączony... 
 Prosze o pomoc lub ewentualne przypuszczenia
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mechcom   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 34
 Dołączył: 24 Sie 2008
 Posty: 397
 Skąd: Wolsztyn (PWL)
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sie 2009,  11:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | Pytanie czy na pewno hamulce się zakleszczyły,,, czy też tylko pedał jest twardy,,, auto jeździ? hamuje? |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sie 2009,  11:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | twardy jakby był zapowietrzony. ile masz płynu hamulcowego w zbiorniczku wyrównawczym? |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mechcom   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 34
 Dołączył: 24 Sie 2008
 Posty: 397
 Skąd: Wolsztyn (PWL)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sie 2009,  11:56 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | stafcio napisał/a: |  	  | twardy jakby był zapowietrzony | 
 no chyba na odwrót
  jak jest miek i wchodzi w podłoge(ale nie koniecznie) to jest zapowietrzony |  
				| _________________ Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda
   Moja Fiestka Zapraszam
  http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sie 2009,  12:10 | 
 |  
               | 
 |  
               | niekoniecznie, jak masz bąbel powietrza w przewodzie, to go nie zgnieciesz zbyt mocno. 
 w Twoim przypadku zaczal bym od obejrzenia hamulcy przód, tył i odpowietrzeniu ich. koszt niewielki a moze pomoze i przy okazji bedziesz mial nowy płyn
 |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sie 2009,  12:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | na pewno mocniej niż płyn hamulcowy 	  | stafcio napisał/a: |  	  | niekoniecznie, jak masz bąbel powietrza w przewodzie, to go nie zgnieciesz zbyt mocno | 
  przecież przy odpowietrzaniu pedał robi się coraz twardszy w miarę usuwania powietrza... 
 ja bym się przyjrzał serwu. nie słychać żadnego syczenia przy wciskaniu hamulca (na pracującym silniku)? może się rozszczelniło... i obejrzyj jednak ten przewód podciśnieniowy od serwa, z tego co pamiętam miałeś jakieś przygody z przewodami po swapie. albo może po prostu się przytkał/załamał
   |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | masska13   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 36
 Dołączył: 18 Lis 2008
 Posty: 258
 Skąd: Lądek Zdrój
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sie 2009,  15:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | właśnie Panowie nie chce jeździć bo hamulce są za bardzo ściśniete i mam twardy bardzo pedał, że nie da się go wcisnąć |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sie 2009,  15:56 | 
 |  
               | 
 |  
               | masska13, czyli auto jeździ normalnie,,, więc hamulce nie są zablokowane, a pedał jest twardy bo poleciało servo zapewne,,, na zapalonym i zgaszonym silniku jest tak samo? Weź na pustej drodze przy niedużej prędkości porządnie depnij w hamulec,,, 
 stafcio, zapowietrzony hamulec roi się miękki,,, więc to nie to.
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kristoph   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Krzysztof
 Dołączył: 15 Lip 2009
 Posty: 78
 Skąd: DZG
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sie 2009,  16:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wg mnie to servo... BRatowa też miała podobnie tyle że w suzuki. Podczas jazdy pedał zrobił się prawie jak kamień i było lądowanie na trawniku  Servo do wymiany zapewne. |  
				| _________________ 3 FORDY W RODZINIE ZOBOWIĄZUJĄ...
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | masska13   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 36
 Dołączył: 18 Lis 2008
 Posty: 258
 Skąd: Lądek Zdrój
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sie 2009,  16:40 | 
 |  
               | 
 |  
               | no własnie nie jeździ normalnie, nie da się zbytnio ruszyc bo hamulce są zakleszczone. i to się stało w momencie. raz wszystko było ok i w pewnym momencie już hamulec zaczął robić sie coraz bardziej twardy a jak zajechałem to dym leciał z kół, więc klocki musiały dośc mocno przylegać do tarcz, i to było tylko na przedniej osi |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tarantino   
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.1/55KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 11 Mar 2008
 Posty: 47
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sie 2009,  17:39 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wymień przewody elastyczne i plyn hamulcowy i bedzie cycuś ... |  
				| _________________ Chodziłeś po "Tatrach" ??
 - zależy po ilu
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sie 2009,  18:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | Czyli jak by się zablokowały zaciski to jednak pedał by dało się wcisnąć, wychodzi że zablokował sie układ (może pompa) w sposób taki ze w cylinderkach i przewodach do nich jest płyn pod ciśnieniem,,, |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |