| Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013,  15:53
 | [MK2] XR2  blood brother resto,custom projekt by LOY | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | LOY   Członek Honorowy FKP
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 16 Mar 2005
 Posty: 1367
 Skąd: Zamość/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  19:14   [MK2] XR2  blood brother resto,custom projekt by LOY | 
 |  
               | 
 |  
               | Nadejszła wiekopomna chwila  !!!!! oficjalnie moge pokazać ukończony projekt który budowalismy  z przerwami przez ostatnie 5 miesięcy
  . choc przecieki były juz od kilku miesiecy ..że LOYe wzieli na warsztat znienawidzone ,paskudne Mk2 ..świat sie skonczył ..i to w wersji XR2 !!!
 teraz kilka faktów i poczatek tej historii ..
 na pocz roku trafił do mnie pod wpływem forumowych bajko-czytanek ..młody ,wyraznie niespełna rozumu człowiek ..który zaczał  mi regularnie truc dupę i nie pozwalał sie zniechecic ani przepedzić:rotfl: ..najpierw pokazał mi czarne Mk2 cywilne ..totalnie złomowate i chciał wiedziec ile kosztuje naprawa ..kolejny dupozawracacz -pomyslałem i wyceniłem naprawe złoma i od razu powiedziałem ze pomysł jest wyjatkowo durny i kosztowny  ..i ze proponowałbym sciagnac zdrową baze z de ...odpuscił i miał pomyslec ..no i wymyslił ..miesiac pózniej wrócił z błyszczacymi oczami i oznajmił ze kupił  Xr2 ..i trzeba ja troche "odpicowac " ..miała byc prawie swietna ...
 I na pierwszy rzut okiem była ..prawie .pomalowana odkurzaczem ...troche widocznej rdzy ..braki w akcesoriach i spojlerach ale ..niewatpliwie  była to kiedys prawdziwa XR2 !!
 Zaczelismy grzecznie ..Kuba (blood brother) chciał odpolerowac matowy lakier ..porobic zaprawki i załatac jedna !!!! dziurke w podłodze ...skromne wymagania ..prosta robota .
 czemu nie ...ale to były pobozne zyczenia
 Auto wylądowało na kresach
  ..zaczeła sie ogledziny i złe nowiny ..w zasadzie kazdy telefon do Kuby zaczynałem słowami ..-kuba mam dla ciebie złe wiadomosci najgorzej wygladała podłoga ..auto nazwalismy "kajakiem" bo zrobiona była z mat szkalnych ..i to niespecjalnie grubych ..w zasadzie w aucie brakowało 70 % podłogi kabiny ..a to co było było zgnite i ledwo sie trzymało ...rdzawki kryły dziury  i stare spawy ..przód ..pod gruba warstwa szpachli chciał sie urawac a pas przedni skrzypiał trzymajac sie juz tylko na resztach farby i dobrej woli samego auta któro rozpaczliwie chcioało udawac XRkę.
 Ta XR nie okazała sie jednak dobrą  bazą ...to był samochód po przejsciach z wsadzonym cywilnym silnikiem ,brakami w orginalnym wyposazeniu ..i długa droga zeby powalac na kolana ...było źle i ołner musiał podjac decyzje co dalej .
 odbudowa z ekonomicznego punktu widzenia nie miała sensu ..ale Kuba juz był wyraznie zainfekowany i szalony ..-któras z długich dyskusji skonczyła sie krótka decyzją-rób ile trzeba ..ja będę kombinował kasę.
 W załozeniu miało być budzetowe resto połaczone z modyfikacjami .. Autro miało 3 warstwy lakieru ..który zrywało nawet spręzone powietrze.  Postanowilismy najtanszym kosztem pomalowac auto ..ryzykując niska jakosc bude pomalowałem sam w przysposobionej blacharni..zwazywszy na okolicznosci ..jestem zadowolony z lakieru
 W odbudowie jest kilka niekonsekwencji ..swiadomych  ..walczylismy z czasem i ..kosztorysem ..zakres zmiani napraw był ogromny ..ilosc ukrytych usterek i problemów odstraszajaca .. obecny stan auta to stage 1 ..auto jest sztywne ,bezpieczne i wyglada orginalnie i swiezo ..w porzyszłosci dojdzie mocny silnik i nowy przód .bo niestety auto miało kilka dzwonów i kiedys zostało zle złozone ..przód jest ..powiedzmy zabazpieczony ale ..tak naprawde jedyna własciwa naprawa to wspawanie w przyszłosci nowych błotników i pasa i przywrócenie autu fabrycznych fug i własciwego spasowania .
 reszte historii opowiedza fotki
 
 tak to sie zaczeło ..prawda ze ładna XR!!
 
   ale z bliska
 
   
   
   ale na;lezało zajrzec głebiej ...
 próg -nadkole ..naprawiany ...włóknem
   
   podłoga z małymi dziurkami
   
   
   
   podproza
 
   co nakładka kryje .."odrobina rdzy"
 
   te błotniki były juz łatane wielokrotnie
 
   
 walka z rdza -blacharka -wielkie spawanie
 
 rynienki błotników -nie istnieją ..komora pod warstwa brudu i zabezpiecznia ma centymetra farby kładzionej pedzlem ..a komora ma byc malowana
 
   dziurka tu ..dziurka tam
 
   nasz nowe wejscie do kanału ...
 tylko "tyle " nalezało wyciac po stronie kierowcy ..obok wycieło sie tyle samo
   
   
   z tyłu .."małe " łatki wystarczyły
 
   znowu jest podłoga
 
   
   pas przedni ..ktos połaczył z 2 ..spawy dawno przezarła rdza ..zero sztywnosci
 
   mamy podłoge ..szczeliwujemy spawy poepoksydowanej podłogi
 
   
   połatane błotniki -nowe rynienki
 
   bagaznik ..duzo rdzy ..mało perforacji
 
   poczyszczona -wytrawiona ..na jakis czas bedzie
 
   maty ..usztywnia i wygłusza płaskie blachy ..kuba chce miec "cicho" nie liczymy kilogramów
 
   podłoga pokryta warstwa bitumiczna
 
   
 karoseria -szykujemy ją pod lakier
 
 
 czarna matowa ...tak ale tylko przez chwile ..lakier kontrolny zeby uswiadomic sobie jakie blachy sa krzywe
 
   piekne te błotniki ..rzezbienie w gównie ? ..nie my rzezbimy w szpachli
   
   
   epoksyd w komorze i uszczelnione łaczenia i spawy
 
   podszybie przód i tył ..rdza i dziury
 
   specjalnie dedykowane dla DZIDZI
   
 
   flejmsy
   
   prawie równo
 
   
 Spojlery -bajery
 Xr miała braki w ospoljerowaniu Kubie udało sie kupić drugi zestaw w 2 wybrałem jeden lepszy i zaczeło sie przywracanie jemu fabrycznego wygladu ..łatwo nie było dziwny abs nie pozwala sie spawac ..trzeba improwizowac
 
   jak trzeba to ...trzeba
 
   szpachlujemy
 
   a teraz orginalny czarny kolor
 
   no tak ..ale czarny wyglada kiepsko na tym aucie ..nie pasuje mi do wizji ...pomalujemy ..ponownie
  na biało 
 malowanie
 
 baranek dookoła
 
   i juz jest biało
 
   utwardzanie lakieru ..juz widac cosmy narobili ..przymierzone koła ..niska zawiecha
 w takim stylu fiesta podoba sie nawet mojemu bratu ..który z zasady nie podziela fascynacji tymi gówienkami ..nisko szeroko ,surowo ..esencja germana
   
   
 
 KOŁA
 
 charakterne rolki to podstawa ..Kuba dał mi wolna rękę..chciałem oldscoolowy germanski styl ..z hot rodowym pazurem .
 za psie pieniadze kupiłem niemieckie 30 to letnie alu INTRA kute !! 6x13 et 26..wywaliłem dekielki ..usunałem ich mocowania ..ranty  zostały wypolerowane a korona ..:)
 troche odwagi dla koloru ..na czerwono !
 wypolerowane
 
   podkładowane
 
   gotowe
   
   
 WYKONCZENIE -srutututu
 do auta udało sie sprowadzic mase fajnych gadzetów
   dedykowana nowa rozpórka OMP ..musiała tylko zmienic kolor z zółtego na własciwy
   
   tył tez usztywniamy ale LOYCHERSEM
   
   felgi musza miec ładne kulisy
   
   diabeł tkwi w szczegółach
 
   chłodnica moze był ładniejsza
  ..ramiona wycieraczek tez 
   były plastikowo czarne ..ale teraz sa szlachetnie czarne ..piekny połysk
 
   elementy w komorze znowu sa głeboko czarne
 
   stare wyblakłe plastiki ..mozna pomalowac
 
   wygłuszenie maski ..nawet po dobrym szorowaniu jest szare i w plamy ..malujemy
 
   spojlery sa białe ..karkołomna próba uzyskania waskich fug na styku  poszerzenie błotnik
 paseczek czaerwony to smaczek i nawiazanie do ori XR2
 
   wosk gdzie tylko sie dało
 
   blondynka dostaje makijaz ..ori szparunki Xr2
  w czarnym satin-macie 
   całe oswietlenie montujemy nowe
  trocvhe tjuningu -białe migacze,,tylen migacze beda "podczerwienione ' zeby nie psuc kolorystyki auta 
   odwiezamy srutututu ...ten silnik musi przjechec zimę ..i musi jakos wygladac
 
   wiekszosc zawieszenia mamy nowe ..plus łozyska ..przegób ,manszety ..to auto nie ma juz zadnych luzów !!!!!!!!!!!!!
 springi 50/50 sciagniete z UK po niezłych komplikacjach
 
   
 PIESZCZOTY
 
 listewki w zderzak sa ori ..no ori z XR2i
  ..sie przerobi 
   zderzak jest nowy !!!!! listewki juz we własciwym kolorze ..reflektory dalekosiezne sa WESEMA ale ich srednica jest jak w ori
   
   miekkie wygłuszenie -oddała cywilna MK3 ..orginalne zgniło z wilgoci :(
 
   ma byc czysto jak w nowym !!!
 ten dywan był tak czysty 30 lat temu !
 
   specjalne głeboko czyszczace preparaty i dzien szorowania i plastiki sa jak nowe
 
   
 tradycyjne smaczki
   kiera MOMO TEAM 35 -klasyka obowiazkowo z czerwona nitką- zeby pasowała do dodatków auta
  z dedykowana do MK2 nowa(!!) nabą MOMO ebonitowa retro gałka ,starodawne czerwone pedały SPARCO RACE..-zestawik obowiazkowy
 
   złozone i wyczyszczone ..nawet wycieraczki gumowe sa nowe i swietnej jakosci zeby nie psuły całosci
   
   
 PODSUMOWANIE
 nie sposób wstawic tutaj wszystkich fotek ..wierzcie mi ze widzicie ułamek prac przy tym samochodzie...zakres był ogromny ..a ciegle przed Kubą jest hektar
 Kuba to doskonały klient ,cierpliwy i ufny w nasza wiedze..pozwolił bym pokierował wizja auta po swojemu a jego wiera w mój gust była na tyle duza ze od 2 miesiecy przygotowujac go na efket koncowy nie widział zadnych zdejc z prac nad autem ..miała byc niespodzianka
   auto jest połaczeniem retro i nowoczesnego stylu MK3 sa elementy charakterystyczne dla kultów i ..lakierowane klamki ,czy drogie aero wycieraczki ..warto patrzec na szczegóły samochodu ...modyfikacji jest cała masa ..i naprawde trudno wszystko spisac ..uczyni to pewnie sumarycznie kuba w topicku w "naszych autach"
 no to cóz ...
 EFEKT jest taki -
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   docencie detale
   
   
 na koniec ..przyznam sie ze myliłem sie z tym obrzydzeniem do MK1/2...potrafia byc urocze i wdzieczne do modyfikacji
   Dzieki wielkie dla zółwia za wsparcie merytoryczne ...trzymał cały czas telefoniczna pieczę nad projektem ..dla pepe za Twój rosnacy ,zarazliwy entuzjazm ..i nie, nie zbuduje Tobie takiej samej ..a jesli to za pare lat ..na razie mamy dosyć
   i tobie Kuba ..wykazałes sie stoickim spokojem i niezłomnoscia w dazeniu do celu a wiem ze nie miałeś łatwo,zwłaszcza finansowo  ..niech XRka  dobrze słuzy i jak najszybciej ogarniaj tam silnik ..bo wstyd zeby to miało to "cos" pod maską
   |  
				| _________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie
   |  
				| Ostatnio zmieniony przez LOY 10 Sie 2009,  00:58, w całości zmieniany 4 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  19:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | LOY, Co tu dużo pisać KAWAŁ DOBREJ ROBOTY! |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  20:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | :yyy:  BOSKA!!! Zawsze mi się mk2 podobały (takie gusta  ) A ta gniecie! serce się raduje i szybciej bije. LOY jesteś wielki. |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  20:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ja juz wiem gdzie trafi jedno z aut spod mojej reki na "resurection" blacharskie i lakiernicze ale i jak swoje bede konczyc mechanicznie to tez wiedz ze nie odpuszcze ci bo to co tu widze jest dla mnie majstersztykiem polaczenia smaku detali, nowoczesnosci oraz wycziucia smaku stylisycznego... nie mozna tego inaczej skomentowac, kazda proba innej interpretacji raczej nie powinna wchodzic w gre   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  20:59 | 
 |  
               | 
 |  
               | ehhhh     |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bit1   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Błażej
 Wiek: 39
 Dołączył: 27 Sie 2005
 Posty: 506
 Skąd: Chorzów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  21:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wyszła ślicznotka, biała z czerwonymi akcentami no po prostu miodzio   |  
				| _________________ 
   Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
 Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
 Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dawidek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Dawid
 Wiek: 40
 Dołączył: 17 Mar 2007
 Posty: 100
 Skąd: Babimost
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  21:19 | 
 |  
               | 
 |  
               | Na fotach miód malina, wpadnij kolego na spota. Niech mamy zaszczyt obejrzeć to dzieło na żywo. |  
				| _________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mechcom   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 34
 Dołączył: 24 Sie 2008
 Posty: 397
 Skąd: Wolsztyn (PWL)
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | LOY   Członek Honorowy FKP
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 16 Mar 2005
 Posty: 1367
 Skąd: Zamość/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  21:43 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | MARIUSZ.B napisał/a: |  	  | Na fotach miód malina, wpadnij kolego na spota. Niech mamy zaszczyt obejrzeć to dzieło na żywo. | 
 
 dodaj ze fachowcy pooceniaja
   |  
				| _________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie
   |  
				| Ostatnio zmieniony przez LOY 9 Sie 2009,  21:46, w całości zmieniany 2 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Terrorist   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Rafał
 Wiek: 37
 Dołączył: 28 Mar 2007
 Posty: 87
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  21:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | Piekne naprawde pieknie zescie to zrobili 
 
     
 tez tak chce
   |  
				| _________________ Fiesta 1.1 -> BMW E36 Coupe 1.6/1.8
 -> Fiesta Come Back
 Xr2i - projekt wstrzymany...
 BMW - trzecie E36 318is
 Kawasaki ZX7R - bylo skradzione
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  22:15 | 
 |  
               | 
 |  
               | Cacuszko Ci wyszło Michale   Gratki dla Ciebie za pracę a dla Kuby za determinację w dążeniu do celu
   Pozdro ...
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MONIA   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 47
 Dołączyła: 27 Lis 2004
 Posty: 364
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  22:26 | 
 |  
               | 
 |  
               | Loy cóż mam powiedzieć ,kawał dobrej roboty jak zwykle   eeehhh sentymenty się odezwały u mnie z odrdzewianiem RSki
   
 Kuba Puenta ma godną sąsiadkę,"Otwock Team" rośnie w siłę
   |  
				| _________________ Była RS 1800...
 jest PUENTA RESURRECTION
 "Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | LOY   Członek Honorowy FKP
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 16 Mar 2005
 Posty: 1367
 Skąd: Zamość/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  22:33 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | MONIA napisał/a: |  	  | Loy cóż mam powiedzieć ,kawał dobrej roboty jak zwykle   eeehhh sentymenty się odezwały u mnie z odrdzewianiem RSki
   
 Kuba Puenta ma godną sąsiadkę,"Otwock Team" rośnie w siłę
   | 
 to moze jekiegos spota zorganizujcie otwock teamu
   |  
				| _________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  22:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | Mam tylko nadzieję, że będzie nam dane obejrzeć tą perełkę na żywo, na spocie w pierwszą niedzielę września   LOY, kawał dobrej roboty
      wyszło lepiej niż ustawa przewiduje     Kuba, oby szybko udało Ci się zgromadzić fundusze na serducho godne wyglądu...
 |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MONIA   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 47
 Dołączyła: 27 Lis 2004
 Posty: 364
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  22:45 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | LOY napisał/a: |  	  |  	  | MONIA napisał/a: |  	  | Loy cóż mam powiedzieć ,kawał dobrej roboty jak zwykle   eeehhh sentymenty się odezwały u mnie z odrdzewianiem RSki
   
 Kuba Puenta ma godną sąsiadkę,"Otwock Team" rośnie w siłę
   | 
 to moze jekiegos spota zorganizujcie otwock teamu
   | 
 OK we wrześniu
  Pół Polski się znowu zjedzie  na "Stoliczną street"  koniec OT |  
				| _________________ Była RS 1800...
 jest PUENTA RESURRECTION
 "Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | elmek13   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.5 V6 170KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 46
 Dołączył: 06 Wrz 2007
 Posty: 1995
 Skąd: z Elemelkowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  22:48 | 
 |  
               | 
 |  
               | Michał powiem jedno: Za dobry jesteś do tej roboty. Ale sam wiesz, co lubisz robić najbardziej.   |  
				| _________________ Burbo Team
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | WooYownik   Prince of Rally Land 2010
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: T.
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 1130
 Skąd: Pluton
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  22:59 | 
 |  
               | 
 |  
               | No detale mnie urzekły  Bardzo ładnie wyszedł ten projekt  Już się nie mogę doczekać następnych Fiest spod Twojej ręki:) Pozdrawiam
 |  
				| _________________ 
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  23:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | Piękna jest! |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |