| Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015,  21:50
 | [MK3] Xr2i 8V, 1.3 Szczepan & Essi MK6 2.0 16V Silver To | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Maj 2009,  21:01   [MK3] Xr2i 8V, 1.3 Szczepan & Essi MK6 2.0 16V Silver To | 
 |  
               | 
 |  
               | Zaczniemy od poczatku czyli XR2i 1. NICK:Fordon
 2. IMIĘ: Konrad
 3. MODEL: (GFJ) MK3
 4. WERSJA: XR2i 8V
 5. ROCZNIK: MK3 90r
 6. SILNIK: 1.6 8V 104KM
 7. OPIS AUTA: Auto kupione w inowroclawiu z komisu, gdzie od samego poczatku Xerka robila fochy i co chwile sie psula, zaczynajac od rozrusznika, idac przez alternator, uklad przekaznikow, skrzynie biegow, a konczac na silniku ktory to gw pana naprawy byl zatarty bo nie chcial rozrusznika wogole przekrecic walem korbowym, po czym auto przyjechalo do mnie na lawecie 40km z w/w diagnoza.
 Po 3 dniach walki z elektryka, podmianach rozrusznika itp auto odpalilo  :yyy: ale niestety panewka na 3 garze zrobila bleeee.
 
 8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
 a. wizualne: Mycie, polerka lakieru i konserwacja podwozia ( po swapie) na foto jeszcze przed w/w. Ori felgi XR2i By TomiRS.
 b. mechaniczne:pierwsze co to wywalilem LPG, dalej zmiana silnika na inny uzywany by A1topgear (wielkie dzieki) Poprawilismy kanaly dolot i wydech oraz dodalismy walek rozrzadu od Kent-a seria wyleciala przy wymianie skrzyni, no i dale  skrzynia tez A1topgear, nowy rozrusznik, regeneracja alternator-a, wymiana starego wentylatora chlodnicy, nowe tarcze (brembo), klocki (Ferrodo Premier), szczeki (Ferrodo), plyn hamulcowy DOT5.1 Motoul RBF 600, nowe wachacze, krzyzak ukladu kierowniczego i wiele innych...
 c. audio:Radio JVC + 13cm glosniki w drzwi bo radia nie bylo a seryjne glosniki umarly
 d. inne: ECU z Escorta XR3i MK4 Wolf Edition.
 
 9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
 a. wizualne: Pare zaprawek lakierniczych ogolnie oryginal.
 b. mechaniczne: sama eksploatacja
 c. audio:brak
 d. inne brak
 
 10. FOTKI AUTA
 srutututu do XRki oraz sama Ona...
 
    Podczas walki z elektryka, oraz stary silnik.
 
    No i silnik od Adama
   
   Teraz troche o tym jak robia w polsce auta o zgrozo, powiedzcie mi jak to ma ku@$! chodzic.
 
    
   
 Oraz znaki potwierdzajace moj tok myslenia iz jest to pelen oryginal z 90r wraz z ogrzewana szyba przednia, 27 06 90r
   
    
 Auto od swapa zrobilo blisko 10k km
   
 3. MODEL:  Ford Fiesta
 4. WERSJA: 1.3i
 5. ROCZNIK: MK3 94 listopad
 6. SILNIK: 1.3i
 7. OPIS AUTA: Stan dobry, kupiona od ludzi za dobra kase z ciekawym wyposazeniem, jak central, 2 air bagi, grzana szyba przod, welury, zegary z obrotkiem itp.
 
 8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
 a. wizualne: w trakcie
 b. mechaniczne: Wszystko co tylko mozna bylo wymienic, tj, zawieszenie kpl. Eibach RS amory Dephi RS1800 gaz, krzyzak, drazki, koncowki, lozyska, dodany stab by Laskosz, laczniki RS1800, wahacze, plyny, wydech By RS Garage, heble przod RS2k, w trakcie skladania.
 c. audio: zbedny ciezar.
 d. inne: Wybebeszona do zera
 
 9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
 a. wizualne: sleeper
 b. mechaniczne: zapinam calosc na wiazce essiego MK6 ECC V 104 piny a nie ECC IV jak w przypadku RSek.
 c. audio: brak
 d. inne Ma dac radosc wlascicielowi
 
 10. FOTKI AUTA
 Tak przyprowadzilem ja da nas...
 
    
   Silnik ktory wchodzi do "szczepana" jest wyhamowany na
 
   Bazowo 115KM
   Pracujemy, pracujemy....
 
    
    
 CDN...
 
 
 3. MODEL:  Escort MK6
 4. WERSJA: kto to wie...
 5. ROCZNIK: MK6 94r
 6. SILNIK:1.6 16V
 7. OPIS AUTA: Zadbane, pomalowane od zeraz, wczesniej pelna blacharska robota, auto typowo zabawka stojaca wiecej w murowanym garazu niz jest na ulicach.
 
 8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
 a. wizualne: Stylizacja nie jest mojego pomyslu, po za pomyslem wykorzystaniem zderzaka typu monster do dalszego setupu.
 b. mechaniczne:Silnik MDO 2.0 16V 99r, plastik kolektor, przepustnica 77mm, CAI Fujita, Elektronika by RS Garage, wydech z 1.6 16V (jeszcze) lekki zamach, sprzeglo diesel.
 c. audio: b/d
 d. inne: Wyhamowany silnik obciazeniowka pokazala 129,7KM & 175Nm a inercja 134KM & 176Nm
 
 9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
 a. wizualne: Przygotowanie przodu pod IC & turbo
 b. mechaniczne: poprawa ukladu wydechowego i wzmocnienie ukl hamulcowego oraz pare innych rzeczy, ktore to beda zalezec od wlasciciela.
 c. audio: b/d
 d. inne czeka SMT6 oraz zabawki pod 2.0 T
 
 10. FOTKI AUTA
 I cos z cyklu how we made it
  oraz co bylo kupowane   
    
    
   
 CDN...
 
 Pozdro
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rkalitka   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`78
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/53KM
 Imię: Roman
 Wiek: 39
 Dołączył: 16 Sty 2008
 Posty: 1615
 Skąd: Perkowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Maj 2009,  21:12 | 
 |  
               | 
 |  
               | O panie....mocne uderzenie trzech fordzików....   |  
				| _________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Maj 2009,  21:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | no Konrad dajesz czadu  powodzenia z garażem   |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Maj 2009,  21:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | Czadu daje nie tylko ja ale i moj kumpel, we dwoje dlubiemy, tzn robimy to co lubimy  Escort z tego tematu bedzie na zlocie wiec chetnie zobacze jak sobie poradzi z RS-kami lub z Fiesta ST   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Maj 2009,  21:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | Historia trzech fordów   Ta xr-ka klubowa?
 Zaczyna ucierać się pewna reguła w klubie. Auta na styling+blach-lakiernicze wozimy do LOY-a, a mechaniczne do Ciebie
   |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Maj 2009,  21:52 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Piter napisał/a: |  	  | Zaczyna ucierać się pewna reguła w klubie. Auta na styling+blach-lakiernicze wozimy do LOY-a, a mechaniczne do Ciebie   | 
 i bardzo dobrze
   |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Maj 2009,  21:56 | 
 |  
               | 
 |  
               | XR-ka nie jest klubowa, Marcin praktycznie nie ma czasu a jak ma to nie ma neta. Oj do LOY-a to naprawde Styling i blacharka
  chociaz mechanika tez moze byc Jego dobra strona... Oczywiscie zapraszam do
  |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Maj 2009,  22:00 | 
 |  
               | 
 |  
               | FOrdon z czego ta przepustnica 77mm? |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Maj 2009,  22:06 | 
 |  
               | 
 |  
               | Mondek  srednica zewnetrzna 77mm wewnetrzna 73mm scianki sa grube po 2 mm   Wiekszosc co spotykalem byly mniejsze, a tu niespodzianka, a co zabawne to jest silver top, a nie black top, widac na foto ze zarowno blok i glowica to 99r.
 Foto pogladowe
   Na zlocie zobaczysz na zywo
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mareno   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Marek
 Wiek: 45
 Dołączył: 25 Cze 2007
 Posty: 456
 Skąd: Wierzejewice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2009,  07:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | No to w koncu me oczy ujrzaly dupowozy, ktore do tej pory znane mi byly tylko ze slyszenia. Fordoniasty, czy ktores z tych aut jest Twoje, czy wszystkie robione dla innych? A przy okazji - kozak jestes. Szacun   |  
				| _________________ Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2009,  08:46 | 
 |  
               | 
 |  
               | to taka wielka przepustnica byla w 2,0 ?? nawet 2,5 nie ma takiej srednicy |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2009,  09:34 | 
 |  
               | 
 |  
               | sam jestem ciekaw jak to wszystko jezdzi, szkoda tylko ze mieszkasz tak daleko   |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2009,  14:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | Zadne z w/w aut nie jest moje, za to mam maly cmentaz silnikow Forda w garazu  zaczynajac od HCS, CVH z XR dalej 3 zetec-ki hehehe... No taka przepustnica byla tam juz, tez szukalismy drugiej takiej do "Szczepana" i dupa bo kazdy kto ma przepustnice z ziutka od 1.8 czy 2.0 podaje wymiary 57mm jesli dobrze pamietam specjalnie tez mierzylismy ta z essiego i dupa bo ma 77mm i 73mm wewnetrznej srednicy...
 Ad@mus zobaczysz na zlocie jak przyjedziesz
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | hubi_2006   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Techno
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Hubert
 Wiek: 37
 Dołączył: 03 Cze 2007
 Posty: 1479
 Skąd: Kruszwica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2009,  15:52 | 
 |  
               | 
 |  
               | A ja mam blisko i też ich nie widziałem 	  | Ad@mus napisał/a: |  	  | sam jestem ciekaw jak to wszystko jezdzi, szkoda tylko ze mieszkasz tak daleko   | 
  Jak kiedyś się skuszę na XR'ke to podjadę do Ciebie na przegląd  (kiedyś kiedyś) |  
				| _________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
 ebesz szkerebe debesz (R)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2009,  18:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | XRka z tematu lata na co dzien okolo 40km dziennie wiec spotkac ja na drogach kuj-pom nie problem bo rzuca sie w oczy zadbana buda   Szczepan tak samo jest przeznaczony do jazdy codziennej, ale z jakimis tam przejawami streetu, jak juz wczesniej pisalem ma dawac radosc z jazdy.
 Escort za to jest autem ktore to wiecej stoi w garazu niz jezdzi bo wlasciciel ma na codzien inne auto
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | LOY   Członek Honorowy FKP
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 16 Mar 2005
 Posty: 1367
 Skąd: Zamość/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Maj 2009,  00:21 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Fordon napisał/a: |  	  | XR-ka nie jest klubowa, Marcin praktycznie nie ma czasu a jak ma to nie ma neta. Oj do LOY-a to naprawde Styling i blacharka
  chociaz mechanika tez moze byc Jego dobra strona... Oczywiscie zapraszam do [url=http://www.fothost.p...fed.jpg]Obrazek[/URL]
 | 
 
 dziekuję za zaufanie ale LOY sie silników boi
  ..rozrzad zmienie ..oleju doleje ..i tyle ..pozwólcie ze ja bedę tym ubrudzonym rdza i farbą  ...fordon twoje  fordziki robia wrazenie ..a 124KM z xrkowego CVH ..mnie powala  chciałbym poczuc róznice w stosunku do serii -wspaniały wynik ...chciałbym kiedys zebys poczarował którys z moich silnków ..ja je tylko potrafie polerowac i malować   |  
				| _________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Maj 2009,  19:01 | 
 |  
               | 
 |  
               | LOY ale 124KM to ma 1.8 16 co wskakuje do czerwonej MK3 (ten kundelek) bazowo mial ten silnik 115KM. XR-ka nie byla jeszcze wyhamowana, zrobimy 4 pomiary tj, 1 pomiar inercja na ECU seryjnym, 1 pomiar obciazeniowka na seryjnym ECU, 1 pomiar na inercji z ECU Wolf-a, 1 pomiar obciazeniowka z ECU Wolfa, ale to dopiero po zlocie.
 Do Essiego jade jutro montowac luzniejszy wydech, przelacznik zespolony oraz jak sie uda to jeszcze 2 fotele pol kubelkowe szt 7kg
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Maj 2009,  19:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | Z aktualnych rzeczy to: Escort dostal wlasnie wydech 2.25" oraz zegar temp wody AG Stepper Master II
 
 Fiesta "Szczepan" hmmm jak by to nazwac...
 
    Ciasno troche i wogole jak komus przyjdzie do glowy genialny pomysl osadzania silnika z Essiego MK7 do Fiesty i jest to wersja 115KM to niech sobie da spokoj bo mozna dostac kociokwiku
   
 Wykres z hamowni Essiego 2.0
 
 
   
 Zeby nie bylo ze sobie tam gadam...
 Auto bez strojenia i na wydechu z 1.6 zostalo wychamowane, po zlocie strojenie na SMT6.
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Maj 2009,  20:06 | 
 |  
               | 
 |  
               | coś mi tu kozaczysz znów  kurde musze fiestę poprawić   |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Cze 2009,  19:06 | 
 |  
               | 
 |  
               | No to zblizamy sie do zakonczenia tematu "szczepana"... o zgrozo zapinamy silnik na ECC IV bo wlasciciel nie ma czasu na czekanie itd wiec bedzie zwala bo 1.8 16V osadzone z ECU 1.6 16V i wiazce Futura (thx Daras). Heble:
 
   Obrazowo grubosc kabla ktory bedzie uzyczal prad z ako w bagazniku
 
   Ogien w szopie
   
   O kutfa kto to wymyslil....
   
  |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |