Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 14:17
Od czasu do czasu strzeli focha na rozgrzanym silniku
Autor Wiadomość
AREC
[Usunięty]

Wysłany: 8 Maj 2009, 22:52   Od czasu do czasu strzeli focha na rozgrzanym silniku

Hej,
Tak jak w temacie, zawsze pali dobrze ale od czasu do czasu jak sie pojeździ i jest rozgrzany to raz na jakiś czas strzeli focha i ma problemy z odpaleniem. I jak sie pokręci rozrucholem dłużej to w koncu odpala i znowu jest ok i pali zawsze. Na zimnym nie ma najmniejszych problemów. Co może być powodem tych występujących fochów i co może być ogólnie powodem utrudnionego rozruchu rozgrzanego silnika?

I tak marginalnie: Kiedyś skonczyło sie paliwo i po zalaniu nie chciał odpalić, przetkałem przewód paliwowy przed gaźnikiem i było git. Ale do czego zmierzam. Sprawa jest troche śmieszna hehe ale wtedy odkręciłem obudowe filtra od gaźnika i potem podczas dodawania gazu takie miłe buczenie sie wydobywało :-P taki fajny odgłos zasysania powietrza, podobne jak by był stożek albo itb :-P Chętnie bym tak jeździł z takim miłym buczeniem ale filtr przeciez musi być hehe i tak sobie myśle bo wiem że zmiana konstrukcji układu dolotowego może wpłynąć na moc i zmienić ogólnie występujące rezonanse itd. ale czy jest jakiś patent na taki krótszy i efektowniejszy (chodzi o odgłos :V: ) dolot?
Pewnie wiele osób bedzie sie śmiać ale ja od zawsze sie kochałem w różnych odgłosach zwłaszcza wydechów :-P

Prosze o małą pomoc, Pozdrawiam.
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 8 Maj 2009, 23:03   

AREC napisał/a:
Chętnie bym tak jeździł z takim miłym buczeniem ale filtr przeciez musi być hehe i tak sobie myśle bo wiem że zmiana konstrukcji układu dolotowego może wpłynąć na moc i zmienić ogólnie występujące rezonanse itd. ale czy jest jakiś patent na taki krótszy i efektowniejszy (chodzi o odgłos :V: ) dolot?
Pewnie wiele osób bedzie sie śmiać ale ja od zawsze sie kochałem w różnych odgłosach zwłaszcza wydechów :-P

wsadź zetecka pod maskę :P

co do odpalania to u mnie jak miałem jeszcze 1.0-1.1 to winny był filtr powietrza
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Maj 2009, 02:35   

hm ustaw zawory . jak nic to nie da to zmień cewkę .
 
 
 
maczeta10 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Daniel
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 197
Skąd: Inowrocław-K-ce
Wysłany: 9 Maj 2009, 07:41   

diodalodz, Ewentualnie jak rozgrzany silnik może trzeba wcisnąć gaz przy zapalaniu ? Tak się kiedyś robiło w starszych autach.
_________________
Kozienice
Moja Galeria
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Maj 2009, 08:20   

maczeta10 na gorącym silniku raz do podłogi i trzymamy i odpalamy zgodnie z procedurą, ale większość silników 1,1 odpala bez tego, choć jak który sobie tak życzy to pretensji do niego mieć nie nie powinno się mieć.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 9 Maj 2009, 10:06   

JoeMix, a przypadkiem przy nieudanym rozruchu z gazem w podlodze nie zaleje silnika po kilku probach?

Moj tez strzela focha na cieplo i powoli mu gaz wciskam i przy ok. połowie łapie :)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Maj 2009, 11:04   

vegetagt na ciepłym silniku gazu do połowy :yes: :yes: :yes: na gorącym do dechy :twisted:

http://ffc.dmkhost.net/mk1/tabela-01.html
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
AREC
[Usunięty]

Wysłany: 11 Maj 2009, 17:24   

Dodatkowe info. czukiereczekraz na jakiś czas ale ostatnio czasami lubi sobie zgasnąć na jałowym ale nie jest to częste i jakoś uciążliwe.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Maj 2009, 20:43   

Poczytaj, posprawdzaj,,, ja za "młodu" wszystko w oparciu o to dłubałem i kombinowałem,,, http://ffc.dmkhost.net/mk1/tabela.html
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
AREC
[Usunięty]

Wysłany: 12 Maj 2009, 18:23   

Bardzo dobra strona <oki>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK7] Silnik od czasu do czasu traci moc ale nie gaśnie
1.4 tdci 2010r
gallaros Mechanika ogólna 2 4 Sty 2014, 23:48
gallaros
Brak nowych postów [MK3] Od czasu do czasu muli
heneket Mechanika 7 20 Sty 2011, 09:39
Gość
Brak nowych postów [MK6] Ustawianie czasu
mechaniq Elektryka 5 11 Sie 2011, 11:18
JoeMix
Brak nowych postów Stukanie na rozgrzanym silniku 1.4 80 KM Duratec
grynda Mechanika silnika 0 14 Sty 2015, 10:55
grynda
Brak nowych postów 1.4 siwy dym na rozgrzanym silniku
ebiznes Silniki diesla 0 16 Lis 2021, 21:38
ebiznes


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.