
|
[MK4] czasami się muli? |
Autor |
Wiadomość |
arko [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Kwi 2009, 10:20
|
|
|
W moim przypadku ma to miejsce tylko na cieplym silniku. Taka rzecz dzieje sie w okolicach ok 2,5 tys obrotow, pozniej jak wejdzie juz na 3 tys to juz ciagnie ladnie.
Zauwazylem wczoraj jeszcze ze kiedy jade z otwartym szyberdachem co jakis czas zalatuje paliwem. nie ma reguly kiedy tzn idzie wyczuc kiedy ruszam na swiatlach a raz nie niekiedy jade rowno i tez nagle czuc zapach paliwa.
Co prawda mam ten samochod od jakis 4 miesiecy ale jestem pewien ze czegos takiego wczesniej nie bylo. |
|
|
|
 |
Wa51oL
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Tomek
Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 33 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2 Kwi 2009, 21:59 Re: czasami się muli?
|
|
|
arko napisał/a: |
Jednak u mnie dodatkowo jest jeszcze taka sytuacja ze kiedy jade na 1 lub 2 biegu bez gazu i sprzegla np tocze sie w korku to niestety nie ujade poniewaz samochod strasznie szarpie- robi tzw kangurki. Musze mu wtedy delikatnie dodac gazu albo wcisnac sprzeglo. Problem ustaje przy ok 1,5tys obrotow
Zauwazylem rowniez ze kiedy auto stoi na wolnych obrotach to bardzo delikatnie faluja mu obroty. Malo zauwazalne na obrotomierzu jednak idzie to wyczuc ze silnik nie pracuje rowno.
Moje pytanie jest czy w moim przypadku tez mozna mowic o uszkodzonym przepływomierzu?
Czy istnieje mozliwosc sprawdzenia tego czy to jest przeplywomierz w inny sposob jak wlozenie poprostu innego przeplywomierza? Nie wiem np podpiac go pod komputer ( nie bardzo jestem w temacie i nie wiem czy to wykarze dlatego pytam). Z gory dziekuje za podpowiedzi. Pozdrawiam |
To z nierówną pracą ja mialem podobnie ale to akurat były świeczki do wymiany
Też mam problem z zamułą przy 2,5tys obrotów i jak narazie nie mam pojecia co to moze byc u mnie powodzenia życze |
|
|
|
 |
winiar789
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Kwi 2009, 11:19
|
|
|
Odkopie stary temat ..co do zamulenia wymieniłem przepływomierz ,sonde lambde i gra muzyka nic sie nie muli problem jeszcze mam z czujnikiem predkosci jest odpiety caly czas bo trzyma obroty jak nie zachamuje do zera. Jednak nurtuje mnie jedno caly czas mam 1000 obrtów na min a nie 900 jak fordowska ustawa przewiduje.. albo jest to przez ten czujnik ablo przez silnik krokowy ktory do mojego kabrio kosztuje 350 PLN.Pozatym jadac np 200km/h i nacisne sprzegło obroty nie spadaja odrazu do tego 1000 tylko 1500 trzymaja tak około 5 sekund i spadaja do 1000 tez nie wiem oco tu chodzi? |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 11 Kwi 2009, 11:43
|
|
|
moja też nie lubi mieć wpiętego vss'a i bez niego mam zawsze ~900obr. winiar789 napisał/a: | Pozatym jadac np 200km/h |
winiar789 napisał/a: | i nacisne sprzegło obroty nie spadaja odrazu do tego 1000 tylko 1500 trzymaja tak około 5 sekund i spadaja do 1000 tez nie wiem oco tu chodzi |
też tak czasami mam przy wyższych prędkościach, z podpiętym vss powinno być tak zawsze. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Wa51oL
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Tomek
Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 33 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 11 Kwi 2009, 15:10
|
|
|
Winiar nie rąbnoles sie o jedno zero? Chyba że z górki jechales z wiatrem ;d |
_________________ http://dwteam.eu -> Projektowanie stron, systemy zarządzania treścią, bezpieczeństwo skryptów |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 9 Lut 2011, 18:00
|
|
|
Odkopuje temat, bo muszę się wziąć za swoje padło, problem podobny jak z pierwszego postu, ja mu w gaz a on myśli co ma zrobić tak do jakiś 2-2,5k obrotów, czas zamulenia powiedźmy 1-5sek, nie za każdym razem, ale zawsze tak do jakiś max 10km od ruszenia (zimny silnik). Przy wyższych obrotach nie ma tego problemu.
Dawno nic nie wymieniałem, świeczki platynki ngk mają z 25kkm, filtr paliwa też chyba coś koło tego, filtr powietrza jakoś w zeszłym roku był wymieniany, kabelki nie mam pojęcia, bo ich nie zmieniałem - i tak mi się wydaję, że to one, paliwo raczej ok. Kiedyś grzebałem trochę przy cpp - miał jedną operacje z kontaktem pr w roli głownej, ale jesienią go sprawdzałem czy nie ma przerwy w rezystancji i było ok.
Liczę na konkretne odpowiedzi co sprawdzić oprócz dyskoteki, a nie listy rzeczy do wymiany i zobaczymy co będzie. Dodam jeszcze, że mój zetec to wersja z MAP'em.
biszkoptowe pozdro!
edit.
pod maską dyskoteka, czyli prawdopodobnie przyczyną są kable wn. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|