| 
		[MK3] gaźnik zamiast monowtrysku | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 frenetico [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Mar 2009,  01:36   [MK3] gaźnik zamiast monowtrysku
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | witam. postanowiłem przełożyć gaźnik z silnika 1,1 do silnika 1,3 na wtrysku. Wiem już że muszę przełożyć też kolektor dolotowy i poprowadzić jakoś linkę od ssania a moje pytanie jest następujące: czy muszę przeregulować gaźnik z racji tego że będzie on pracował przy większym silniku? chce zmienić ponieważ nie mogę dojść do ładu z mono wtryskiem. chyba padła jednostka sterująca :( | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 daniel  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: daniel 
                  Wiek: 37  Dołączył: 23 Maj 2007 Posty: 100 Skąd: okolice Sanoka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Mar 2009,  14:42   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a pompa paliwa w baku ? może robić za duże ciśnienie i bedzie się zalewał ... | 
             
						
				_________________ mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Mar 2009,  20:06   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               To akurat najmniejszy problem - przy gaźniku robisz odejście, wykorzystujesz obecny powrót do zbiornika i pompa se pompuje w kółko a gaźnik bierze ile trzeba,  z samym gaźnikiem tez nie problem, nie powinien wymagać regulacji, największy problem z elektryką, cały elektryczny osprzęt silnika masz do wymiany na ten z gaźnika, problemem może być podpięcie wymaganych podciśnień (o odpowiedniej wartości) no i zapomnij że będzie palić mniej - bo raczej będzie palić więcej i z racji hybrydy będzie to trudne do opanowania - mnie się wydaje.
 
 
Skoro padła Ci jednostka sterowania wtryskiem to sądzę że taniej i szybciej znajdziesz sprawną na szrocie. | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Mar 2009,  00:28   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | hm musi zostać pompa wymieniona na taką co daje 0,2 bara 1 barowa pompa rozwali zawór iglicowy w w chwilę nawet jak będzie powrót . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Mar 2009,  08:30   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Trójniczek z mk2 i nawet 4 barowa pompka da radę - sprawdzone    | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Mar 2009,  19:04   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | pompa da rade ale gaźnik na dłuższą metę nie .system ma za dużą bezwładność . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.